Napraattopic 3

08-09-2014 19:19 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.



Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen



Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat



De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl



Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.



Met vriendelijke groet,



Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik geloof sowieso niet dat dat van die studie waar is. Daarbij: elke klomp cellen kan zich op zich inschrijven bij de universiteit. Een studie afmaken is een ander ding.
Alle reacties Link kopieren
quote:honeymoonquiz schreef op 15 september 2014 @ 22:56:

Fluim is de voormalige kabouter toch? Nu realiseer ik het me ook ineens.





Oh annex punnikpaddenstoel



Hi Fluim
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 15 september 2014 @ 22:50:

[...]



Nou, nou, kom op, beetje livin' on the edge ja!Niet voor haar
Je bent zelf een theepot
quote:Thordis schreef op 15 september 2014 @ 23:31:

Ik geloof sowieso niet dat dat van die studie waar is. Daarbij: elke klomp cellen kan zich op zich inschrijven bij de universiteit. Een studie afmaken is een ander ding.Als je maar gemotiveerd bent hè
Alle reacties Link kopieren
Kom even stoom afblazen.

Niet omdat ik boos ben, maar omdat ik een lief meisje zo zie worstelen en ik weet de goede woorden niet te vinden.

Ik pieker mij suf wat ik kan zeggen om haar te helpen.

Hoe kan ik in vredesnaam niet de goede woorden vinden...
Alle reacties Link kopieren
quote:consuelabananahammok schreef op 15 september 2014 @ 23:51:

Kom even stoom afblazen.

Niet omdat ik boos ben, maar omdat ik een lief meisje zo zie worstelen en ik weet de goede woorden niet te vinden.

Ik pieker mij suf wat ik kan zeggen om haar te helpen.

Hoe kan ik in vredesnaam niet de goede woorden vinden... Ik zit met hetzelfde probleem. Ze zit er zo diep in hè.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:consuelabananahammok schreef op 15 september 2014 @ 23:51:

Kom even stoom afblazen.

Niet omdat ik boos ben, maar omdat ik een lief meisje zo zie worstelen en ik weet de goede woorden niet te vinden.

Ik pieker mij suf wat ik kan zeggen om haar te helpen.

Hoe kan ik in vredesnaam niet de goede woorden vinden... Als het mij niet lukt om de juiste woorden te vinden dan schrijf ik niets.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 15 september 2014 @ 23:57:

[...]



Ik zit met hetzelfde probleem. Ze zit er zo diep in hè.



Ja



Ik wil ook geen harde woorden schrijven, ik wil haar alleen maar vast houden.

Maar ik wil ook proberen een klein zaadje te planten die wellicht kan groeien tot wat meer levenslust om beter te willen worden.
Alle reacties Link kopieren
Je kan iemand die echt diep zit volgens mij online niet helpen. Hoe graag je dat ook wilt. Negeren hoeft natuurlijk ook niet en zo bedoel ik het niet maar helpen kunnen we ook echt niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 15 september 2014 @ 23:59:

[...]



Als het mij niet lukt om de juiste woorden te vinden dan schrijf ik niets.





Ik probeer ook heel goed na te denken over wat ik schrijf.

En ja niets schrijven is beter dan verkeerde dingen schrijven, en toch voelt het voor mij dat niets schrijven geen optie is..
Alle reacties Link kopieren
quote:consuelabananahammok schreef op 16 september 2014 @ 00:00:

[...]





Ik wil ook geen harde woorden schrijven, ik wil haar alleen maar vast houden.

.Stuur je een PB met je adres.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 15 september 2014 @ 23:59:

[...]



Als het mij niet lukt om de juiste woorden te vinden dan schrijf ik niets.Ik denk dat Conny probeert een draadje met haar te houden. Dat probeer ik tenminste (Hoe zeg je dat in correct Nederlands? Ben soms niet zo goed met woorden).
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 16 september 2014 @ 00:01:

Negeren hoeft natuurlijk ook niet Als je dan leest dat ze van zichzelf eerst alle fora af moet waar ze op schrijft voor ze van zichzelf naar bed mag, dan ga je je toch dingen afvragen...
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 september 2014 @ 00:04:

[...]





Als je dan leest dat ze van zichzelf eerst alle fora af moet waar ze op schrijft voor ze van zichzelf naar bed mag, dan ga je je toch dingen afvragen...Ze zit er nog enorm diep in, dat is zeker.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Tsja..... geen idee wat haar ziektebeeld allemaal betekent en inhoudt. Wellicht is het online aandacht zoeken wel een aspect dat erbij kan horen. Geen idee.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 september 2014 @ 00:03:

[...]





Stuur je een PB met je adres.



Dat is voor mijzelf te zwaar Bgb,

Ik wil graag wat voor haar betekenen maar ik kan niet iemand voor haar zijn waar ze zich aan vast zou kunnen klampen. Ik heb dat ooit een keer gedaan voor iemand op het forum en die klampte zich erg vast aan schrijven met mij, die verantwoordelijkheid kan ik niet nemen.

Ik kan wel met anderen schrijven met haar, maar niet alleen.
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 16 september 2014 @ 00:05:

[...]



Ze zit er nog enorm diep in, dat is zeker.



Dat wilde ik er niet mee zeggen.

Ik vraag me af of het wel goed voor haar is; misschien is het wel zo dat hoe meer online uitkleppen, hoe minder geneigd therapie te volgen.

Ik zeg niet dat dat zo is, zou alleen behoorlijk zuur zijn als iedereen wil helpen en juist daardoor tegenwerkt.

Ik weet niet was wijsheid is in dit geval.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 16 september 2014 @ 00:05:

Tsja..... geen idee wat haar ziektebeeld allemaal betekent en inhoudt. Wellicht is het online aandacht zoeken wel een aspect dat erbij kan horen. Geen idee.Ik denk niet dat ze hier aandacht zoekt. Ik heb iig het gevoel dat ze elk moment kan ophouden met schrijven omdat ze zich hier ook teveel voelt.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 16 september 2014 @ 00:01:

Je kan iemand die echt diep zit volgens mij online niet helpen. Hoe graag je dat ook wilt. Negeren hoeft natuurlijk ook niet en zo bedoel ik het niet maar helpen kunnen we ook echt niet.



Nee dat kan ook niet Enn, zo realistisch ben ik wel. Daar is heel wat meer voor nodig dan een handje vol forummers.

Maar ze lijkt zo alleen....

Het raakt mij gewoon erg.
Alle reacties Link kopieren
quote:consuelabananahammok schreef op 16 september 2014 @ 00:07:

[...]





Dat is voor mijzelf te zwaar Bgb,

.





Maar je schrijft het wél. Als zij dus haar adres zou sturen of naar die van jou vraagt moet jij nee verkopen.

Misschien iets minder letterlijk dat soort dingen schrijven?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 16 september 2014 @ 00:09:

[...]



Ik denk niet dat ze hier aandacht zoekt. Ik heb iig het gevoel dat ze elk moment kan ophouden met schrijven omdat ze zich hier ook teveel voelt.Dat heb ik ook dat gevoel, dat ze zich weer gaat richten op hele ongezonde fora.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 september 2014 @ 00:10:

[...]





Maar je schrijft het wél. Als zij dus haar adres zou sturen of naar die van jou vraagt moet jij nee verkopen.

Misschien iets minder letterlijk dat soort dingen schrijven?Nee , ik schrijf dat niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 16 september 2014 @ 00:09:

[...]



Ik denk niet dat ze hier aandacht zoekt. Ik heb iig het gevoel dat ze elk moment kan ophouden met schrijven omdat ze zich hier ook teveel voelt.Lijkt me stug; ze heeft zich al zo veel nicks aangemeten. Ze is al een aantal maal geband.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 16 september 2014 @ 00:04:

[...]



Ik denk dat Conny probeert een draadje met haar te houden. Dat probeer ik tenminste (hoe zeg je dat in correct Nederlands? Ben soms niet zo goed met woorden).Maar dat is toch ook een wassen neus? Hoe kan je nou online een lijntje houden? Dat zit toch alleen maar in de eigen beleving? En echt ik bedoel er heus niet mee dat je niet zou moeten reageren. En ook niet dat ik wel zou weten wat wel het beste is om te doen, echt niet want wie ben ik per slot van rekening? Maar denken dat je online van invloed bent op het handelen en denken van een ziek persoon is denk ik niet reëel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:consuelabananahammok schreef op 16 september 2014 @ 00:09:

[...]





Nee dat kan ook niet Enn, zo realistisch ben ik wel. Daar is heel wat meer voor nodig dan een handje vol forummers.

Maar ze lijkt zo alleen....

Het raakt mij gewoon erg.Ja, dat snap ik.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven