Napraattopic 61

07-06-2016 17:00 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.



Lees hier de OP van het Napraattopic.



Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.



Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.



Veel napraat plezier!



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:MarindaH schreef op 09 juni 2016 @ 10:22:

Een sportpijler lijkt me een prima plan, maar ik zie niet hoe ze dat vóór de sportzomer voor elkaar zouden krijgen, laat staan voor het EK Denk dat we overal sporttopics moeten openen, zo van 'weet niet of dit de goeie pijler is, maar wat vind jij de lekkerste voetballer' bij Relaties, en op entertainment 'weet niet of het hier juist staat, ik ben benieuwd wie jij denkt dat de topscoorder wordt', en bij Lijf en lijn 'ik zet het hier neer want ik zie geen goeie pijler, hoe kan ik beter worden in tennis', etc
Alle reacties Link kopieren
quote:Hayek schreef op 09 juni 2016 @ 16:44:

[...]



Jij niet?



Het is een spelletje waar je maar af en toe wat aan hoeft te doen. En ja, ook weleens op m'n werk. M'n werkdagen zijn dan ook "ietsje" langer dan 8 uur, dus dan kan ik ook best af en toe even naar m'n spelletje kijken.

Maar dat is letterlijk misschien twee of drie keer per dag een paar minuten. Aanmerkelijk minder dan de gemiddelde roker in het rookhok doorbrengt. Jij bent echt gek, dat je hier zo uitgebreid verantwoording aflegt jegens een wildvreemde die doet of ze je moeder is. Of nee, je leidinggevende.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very__Cherry schreef op 09 juni 2016 @ 18:32:

[...]



Jij bent echt gek, dat je hier zo uitgebreid verantwoording aflegt jegens een wildvreemde die doet of ze je moeder is. Of nee, je leidinggevende.Inderdaad, Hayek
Alle reacties Link kopieren
Hm ja, de enige die het ene flikker aangaat is inderdaad m'n leidinggevende...die me jaar in, jaar uit positief beoordeelt.

Misschien is het voor mij een algemeen probleem. Ik ga élke discussie aan...
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Very__Cherry schreef op 09 juni 2016 @ 18:32:

[...]



Jij bent echt gek, dat je hier zo uitgebreid verantwoording aflegt jegens een wildvreemde die doet of ze je moeder is. Of nee, je leidinggevende.Kers wij komen elkaar niet vaak tegen, maar ik lees je wel. En met veel plezier, ook dit weer
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:Marana_ schreef op 09 juni 2016 @ 18:15:

Hayek in het modtopic Het erge is dat het gewoon waar is....
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 09 juni 2016 @ 18:47:

[...]



Kers wij komen elkaar niet vaak tegen, maar ik lees je wel. En met veel plezier, ook dit weer

Dank

Ik ben ook oud en blond trouwens.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Very__Cherry schreef op 09 juni 2016 @ 19:01:

[...]



Dank

Ik ben ook oud en blond trouwens.Ik ben nooit blond geweest, maar nu wel Oudblond, grijs dus
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Hayek schreef op 09 juni 2016 @ 18:47:

[...]



Het erge is dat het gewoon waar is....

'We passen je post aan want hij is te lang'



'Geeft niks, ik heb nog zo'n serie foutmeldingen, alsjeblieft'
Sjemig. Ben ik nou echt zo raar? Als mijn werkgever me twee dagen per week in een hotel aanbiedt zit ik er al (behalve dat ik het zonde van het budget vindt en daarom genant).

Lekker man lijkt me dat.
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik krijg net (met vertraging) twee berichten van 'giglo' Tim binnen. Ik denk alleen dat hij nu geband is.
quote:prik schreef op 09 juni 2016 @ 20:43:

Oh, ik krijg net (met vertraging) twee berichten van 'giglo' Tim binnen. Ik denk alleen dat hij nu geband is.
Alle reacties Link kopieren
quote:prik schreef op 09 juni 2016 @ 20:43:

Oh, ik krijg net (met vertraging) twee berichten van 'giglo' Tim binnen. Ik denk alleen dat hij nu geband is. Nah, ik maar een. Dat-ie me een offerte gaat sturen. Daar heb ik niet eens om gevraagd.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moirai schreef op 09 juni 2016 @ 20:47:

[...]



Nah, ik maar een. Dat-ie me een offerte gaat sturen. Daar heb ik niet eens om gevraagd.Ik heb helemaal geen berichtje van Tim.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Tim heeft mij ook overgeslagen
quote:Moirai schreef op 09 juni 2016 @ 20:47:

[...]



Nah, ik maar een. Dat-ie me een offerte gaat sturen. Daar heb ik niet eens om gevraagd.Een offerte
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 09 juni 2016 @ 20:53:

[...]





Een offerte

Een foto van zijn piemel was slimmer geweest.

Wie wil er nou een offerte van iemand die je nog nooit gezien hebt?
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
O nee hoor, ik kreeg meteen een prijs door. Voor 'een supernacht ontspannend'.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 09 juni 2016 @ 20:53:

[...]





Een offerte En dan als hij net leuk bezig is de offerte erbij houden en kruisjes zetten.
Alle reacties Link kopieren
quote:prik schreef op 09 juni 2016 @ 20:56:

O nee hoor, ik kreeg meteen een prijs door. Voor 'een supernacht ontspannend'. Hoeveel voor een nacht?
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Ik ben dan nu wel heel benieuwd hoe hij rekent. In minuten per onderdeel? En is het duurder als je niet doucht van te voren? En hoe houdt hij dat bij? Stopwatch en schrijfblokje op het nachtkastje?

En zou op de keukentafel duurder zijn dan in bed? En met het gordijn open?
Alle reacties Link kopieren
quote:Moirai schreef op 09 juni 2016 @ 20:59:

Hoeveel voor een nacht?

Ik weet niet of ik dat zomaar mag delen hoor. Misschien krijg ik wel een vriendenprijsje.





( 75 euro )
quote:prik schreef op 09 juni 2016 @ 20:43:

Oh, ik krijg net (met vertraging) twee berichten van 'giglo' Tim binnen. Ik denk alleen dat hij nu geband is. Ik heb zojuist vier giglo's timmen gevonden, waarvan eentje met een heuse dickpic . Dus trap je Google aan en leef je uit!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk iig dat het gratis is als je je behoefte op hem doet.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Het-groepje schreef op 09 juni 2016 @ 20:41:

Sjemig. Ben ik nou echt zo raar? Als mijn werkgever me twee dagen per week in een hotel aanbiedt zit ik er al (behalve dat ik het zonde van het budget vindt en daarom genant).

Lekker man lijkt me dat.Nee jij bent niet raar en ik erger me kapot aan die TO, ben blij dat ze niet voor mij werkt. Er vanuit te gaan dat de taxi vier dagen per week wel ff betaald werd...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven