Napraattopic deel 81

19-04-2017 22:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.



Lees hier de OP van het Napraattopic.



Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.



Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.



Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.



Veel napraat plezier!



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:MoirenPhae schreef op 25 april 2017 @ 17:46:

[...]



Nee, nog nooit. Geen idee wie het is/was.Bizar.
quote:MoirenPhae schreef op 25 april 2017 @ 17:47:

[...]



Geen idee. Alleen zitten grappen met Kia en Bia.Kia en Bia dat klinkt als de gekke zusters uit zorgcentrum De laatste afslag
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 25 april 2017 @ 17:50:

[...]



Kia en Bia dat klinkt als de gekke zusters uit zorgcentrum De laatste afslag





Jij hebt al wat hapjes genomen, nietwaar?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:S-Meds schreef op 25 april 2017 @ 17:50:

[...]



Kia en Bia dat klinkt als de gekke zusters uit zorgcentrum De laatste afslagPrecies mijn punt.
quote:MoirenPhae schreef op 25 april 2017 @ 14:26:

[...]



Dat was nog niet in me opgekomen Ik dacht ik help je ff
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 25 april 2017 @ 17:50:

[...]



Kia en Bia dat klinkt als de gekke zusters uit zorgcentrum De laatste afslag

Ja, tis hier reuze gezellig. We hebben gebingoot tijdens de ban, Bia zit nog steeds bij de bingo. Maarja ik moest weer naar mijn kamertje achter de pc, de plicht riep. Ik kan viva natuurlijk niet te lang onbeheerd achterlaten.



Ik had ook een ban voor een privé vete uitvechten en volgens het bantopic ook voor provoceren. Ik denk dat ik een privé vete heb met Bia of Moi of met beiden .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Ik heb gewoon een vete met iedereen hier. Dus als je mij ergens ziet posten, ongeacht hoe of wat, voel je dan vooral vrij me te staffen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 april 2017 @ 20:31:

Ik heb gewoon een vete met iedereen hier. Dus als je mij ergens ziet posten, ongeacht hoe of wat, voel je dan vooral vrij me te staffen.Ik doe niet anders maar ze willen er niet aan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Kutracisten op dit forum. En dan heb ik Actueel nog onder negeer ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 25 april 2017 @ 20:49:

Kutracisten op dit forum. En dan heb ik Actueel nog onder negeer ook.Nou he, niet normaal
racisme is geen enkel probleem, als je maar niet zegt: zeg maar mevrouw tegen me. Want dan is het ineens prive.
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 25 april 2017 @ 20:55:

racisme is geen enkel probleem, als je maar niet zegt: zeg maar mevrouw tegen me. Want dan is het ineens prive.Apart, je zou toch denken dat andersom eerder een probleem is
quote:Ginerva schreef op 25 april 2017 @ 20:58:

[...]





Apart, je zou toch denken dat andersom eerder een probleem isnee racisme is hele groepen mensen beledigen en kwetsen en aanzetten tot haat. Dat mag want dat is geen prive vete.
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 25 april 2017 @ 21:00:

[...]



nee racisme is hele groepen mensen beledigen en kwetsen en aanzetten tot haat. Dat mag want dat is geen prive vete.Heel bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan beter uit straatterreur blijven begrijp ik?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
quote:AeonOfWinter schreef op 25 april 2017 @ 21:02:

Ik kan beter uit straatterreur blijven begrijp ik?Ja denk het wel, ik zit me daar echt kapot te ergeren
quote:Star schreef op 25 april 2017 @ 20:49:

Kutracisten op dit forum. En dan heb ik Actueel nog onder negeer ook.De straatterreur zeker?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 april 2017 @ 21:03:

[...]





De straatterreur zeker?Ja, of iig ik erger me daar aan het rassisme
Alle reacties Link kopieren
Mooi, de titel stond me al niet aan. Niet op klikken dus.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
quote:AeonOfWinter schreef op 25 april 2017 @ 21:05:

Mooi, de titel stond me al niet aan. Niet op klikken dus.Wel zo verstandig
Alle reacties Link kopieren
Iemand die 'is' ipv 'eens' schrijft, neem je toch niet serieus?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 25 april 2017 @ 20:48:

[...]





Ik doe niet anders maar ze willen er niet aan.Ik staf ook elke post van LV. Maar bij mij willen de Mods er ook niet aan. Volgens mij staan wij onder de negeer bij de Mods.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:Renaissance schreef op 25 april 2017 @ 17:39:

De To was niet het probleem, maar een andere reageerder die zat te provoceren. En die heeft nu een perma.



Er waren alleen reacties van Kia, BGB, moiren, yours truly en de TO.



Aan het eind nog twee of drie forummers die enkel commentaar gaven op het geheel en zover ik ze ken op het forum zijn dat geen vijanden van Kia, bia of moiren.



Herstel: de TO was een oneliner, die schreef enkel de OP en is nooit teruggekeerd
Nee heb je, ja kun je krijgen
quote:Nouschi schreef op 25 april 2017 @ 21:16:

Iemand die 'is' ipv 'eens' schrijft, neem je toch niet serieus?Ik niet nee. Hoezeer ik ook mijn best doe hoor, want ik probeer zo veel mogelijk vrij te blijven van vooroordelen. Maar ja, geen mens is perfect he.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 april 2017 @ 21:22:

[...]





Ik niet nee. Hoezeer ik ook mijn best doe hoor, want ik probeer zo veel mogelijk vrij te blijven van vooroordelen. Maar ja, geen mens is perfect he.Iemands schrijffouten zegt toch niet altijd iets over iemands intelligentie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven