Napraattopic deel 81

19-04-2017 22:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.



Lees hier de OP van het Napraattopic.



Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.



Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.



Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.



Veel napraat plezier!



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Verdomme! Ik ben steeds mezelf aan het echo'en.
Gossamme, staat die "eigen volk eerst" pijler onder de negeer, zetten ze steeds vaker zulke onderbuikvuilspuierijtopic op andere pijlers. Bijv. entertainment of geld en recht.
quote:MoirenPhae schreef op 26 april 2017 @ 16:47:

Verdomme! Ik ben steeds mezelf aan het echo'en.Oh dat heb ik ook bij tijd en wijlen. Je hoeft er ook niet over te gaan klagen in het bugtopic, want als je al antwoord krijgt komt dat antwoord er op neer dat het aan jou ligt.
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 april 2017 @ 16:56:

[...]





Oh dat heb ik ook bij tijd en wijlen. Je hoeft er ook niet over te gaan klagen in het bugtopic, want als je al antwoord krijgt komt dat antwoord er op neer dat het aan jou ligt.

Die krijg ik ook elke keer.



Heb het op het Modtopic gezet, tegen beter weten in, want op het bugtopic kijkt niemand meer.



In april zou het nieuwe forum toch van kracht gaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 26 april 2017 @ 14:50:

De Donau zo blauwVijftig tinten blauw
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 26 april 2017 @ 17:08:

[...]





Vijftig tinten blauwNu wordt het eng.
Alle reacties Link kopieren
quote:MoirenPhae schreef op 26 april 2017 @ 17:08:

[...]



Nu wordt het eng.Ja inderdaad.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik hoop dat bij de nieuwe opmaak van het forum in ieder geval de optie komt om topics uit je favorietenlijst te knikkeren. Nu reageer ik regelmatig niet omdat ik niet telkens die topics in mijn lijst wil hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:feow schreef op 25 april 2017 @ 22:19:

[...]

Ja, hoewel het benoemen van kleurtjes gevoelig kan liggen.

Mijn laatste (terechte) waarschuwing ging over een onvriendelijke opmerking over blauw.quote:missie_m schreef op 26 april 2017 @ 13:43:

[...]

Ging dat over mijn blauw?quote:feow schreef op 26 april 2017 @ 14:27:

[...]

Ja. Ik kon het me heel vaag herinneren toen je het aanhaalde.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:MoirenPhae schreef op 26 april 2017 @ 17:08:

[...]



Nu wordt het eng.
LOEP ME MAAR aub.
quote:Renaissance schreef op 26 april 2017 @ 17:11:

Ik hoop dat bij de nieuwe opmaak van het forum in ieder geval de optie komt om topics uit je favorietenlijst te knikkeren. Nu reageer ik regelmatig niet omdat ik niet telkens die topics in mijn lijst wil hebben.Dat was wel de bedoeling.
quote:missie_m schreef op 26 april 2017 @ 17:12:

[...]





Nog enger.
quote:MoirenPhae schreef op 26 april 2017 @ 17:12:

[...]



Dat was wel de bedoeling.





Ik heb een tijdje meegeschreven in dat topic, maar toen een nickchange gedaan, dus ben niet meer op de hoogte.
Alle reacties Link kopieren
quote:Renaissance schreef op 26 april 2017 @ 16:54:

Gossamme, staat die "eigen volk eerst" pijler onder de negeer, zetten ze steeds vaker zulke onderbuikvuilspuierijtopic op andere pijlers. Bijv. entertainment of geld en recht. dat is erg vreemd inderdaad.
LOEP ME MAAR aub.
quote:Renaissance schreef op 26 april 2017 @ 17:13:

[...]







Ik heb een tijdje meegeschreven in dat topic, maar toen een nickchange gedaan, dus ben niet meer op de hoogte.Nooit te vroeg juichen hier.
quote:Renaissance schreef op 26 april 2017 @ 17:13:

[...]







Ik heb een tijdje meegeschreven in dat topic, maar toen een nickchange gedaan, dus ben niet meer op de hoogte.Nooit te vroeg juichen hier.
Ik ben een rasoptimist.
quote:MoirenPhae schreef op 26 april 2017 @ 17:19:

[...]



Nooit te vroeg juichen hier.Nou zeg. Doe je het alweer .
Alle reacties Link kopieren
quote:Renaissance schreef op 26 april 2017 @ 16:54:

Gossamme, staat die "eigen volk eerst" pijler onder de negeer, zetten ze steeds vaker zulke onderbuikvuilspuierijtopic op andere pijlers. Bijv. entertainment of geld en recht.Ja, ik had ook te laat door waar ik op reageerde, meh.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
quote:Renaissance schreef op 26 april 2017 @ 16:54:

Gossamme, staat die "eigen volk eerst" pijler onder de negeer, zetten ze steeds vaker zulke onderbuikvuilspuierijtopic op andere pijlers. Bijv. entertainment of geld en recht.Je bedoelt die aankomend lerares toch?
Alle reacties Link kopieren
Dat " rare mensen aantrekken" topic kan niet echt zijn.
quote:noisekick schreef op 26 april 2017 @ 17:51:

[...]





Je bedoelt die aankomend lerares toch?



Moet zij lerares worden? Dat zou wel tragisch zijn.

Ik bedoel dat zeiktopic over Sylvana, op entertainment.
quote:Renaissance schreef op 26 april 2017 @ 16:54:

Gossamme, staat die "eigen volk eerst" pijler onder de negeer, zetten ze steeds vaker zulke onderbuikvuilspuierijtopic op andere pijlers. Bijv. entertainment of geld en recht.Ik heb net gestafd en in het mod topic geschreven of het alsjeblieft naar Actueel kan, dan hoef ik die racistische shit niet te lezen.
Haha, wat grappig. Iemand die mij iets nieuws denkt te kunnen vertellen over de oktobergrens Die komt hier zeker nog niet zo lang .
quote:Renaissance schreef op 26 april 2017 @ 18:14:

[...]





Moet zij lerares worden? Dat zou wel tragisch zijn.

Ik bedoel dat zeiktopic over Sylvana, op entertainment.Ze staat al drie jaar voor de klas beweert ze. Om te janken is het.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven