Napraattopic deel 81

19-04-2017 22:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.



Lees hier de OP van het Napraattopic.



Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.



Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.



Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.



Veel napraat plezier!



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Wil je er over praten Kia?
Dat was cker geen succes!
Ja Kia, de hulptroepen zijn aanwezig hoor.
quote:-Kia-Ora- schreef op 30 april 2017 @ 01:11:

[...]



Omdat ik een klote week heb gehad die voorlopig niet beter gaat worden. Dronken ziet de wereld er vast beter uit .
Zo.

Ik ben op een stoel gaan staan om een raam open te zetten met mijn domme kop en uitgegleden (natte voeten van de douche en leren stoel)

Nu ben ik met een rotgang tegen mijn kledingkast aangevallen.



Wat een kloten dag.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lampie1986 schreef op 30 april 2017 @ 01:56:

Zo.

Ik ben op een stoel gaan staan om een raam open te zetten met mijn domme kop en uitgegleden (natte voeten van de douche en leren stoel)

Nu ben ik met een rotgang tegen mijn kledingkast aangevallen.



Wat een kloten dag.nou kom hier, jij ook een
quote:Emperor schreef op 30 april 2017 @ 02:01:

[...]



nou kom hier, jij ook een

dank je wel. Wel zachtjes graag.. doet zeer

Wat dom ook om met natte poten op zo'n stoel te staan
DH.
quote:Lampie1986 schreef op 30 april 2017 @ 01:56:

Zo.

Ik ben op een stoel gaan staan om een raam open te zetten met mijn domme kop en uitgegleden (natte voeten van de douche en leren stoel)

Nu ben ik met een rotgang tegen mijn kledingkast aangevallen.



Wat een kloten dag.Dat wordt morgen spierpijn.
quote:sassa_82 schreef op 30 april 2017 @ 02:17:

[...]



Dat wordt morgen spierpijn.

Ja die had ik al. Door de griep en alsof dat niet vervelend genoeg is kletter ik van die stoel.

Nu word het helemaal blauw.

Het is niks ernstigs maar lekker is anders.
quote:Bruise schreef op 30 april 2017 @ 02:13:

DH.L?
Wat is Dh
quote:Lampie1986 schreef op 30 april 2017 @ 02:24:

Wat is DhVraag ik me ook af, daarom schreef ik L? Dacht misschien bedoelde ze DHL en was ze de L vergeten.
quote:-Kia-Ora- schreef op 30 april 2017 @ 01:11:

[...]



Omdat ik een klote week heb gehad die voorlopig niet beter gaat worden. Dronken ziet de wereld er vast beter uit . Remember: Alcohol is niet de oplossing. Maar goed, melk ook niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 30 april 2017 @ 01:44:

Wil je er over praten Kia?Zou wel goed zijn he , maar neuj, een nachtje goed geslapen en de wereld ziet er alweer een stukje beter uit met dat heerlijke zonnetje. Thanks .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kia-Ora- schreef op 30 april 2017 @ 01:11:

[...]



Omdat ik een klote week heb gehad die voorlopig niet beter gaat worden. Dronken ziet de wereld er vast beter uit .Kia toch
quote:-Kia-Ora- schreef op 30 april 2017 @ 01:11:

[...]



Omdat ik een klote week heb gehad die voorlopig niet beter gaat worden. Dronken ziet de wereld er vast beter uit .





Het is alleen een beetje jammer dat de wereld een dag erna als hel is.
Baby heeft geen dag-nacht ritme



Het is een baby! Serieus, wat verwachten mensen nou? Dat zo'n kind bedenkt dat het nacht eis en het dus hoort te slapen, omdat mama anders zo moe wordt?
quote:MoirenPhae schreef op 30 april 2017 @ 15:09:

Baby heeft geen dag-nacht ritme



Het is een baby! Serieus, wat verwachten mensen nou? Dat zo'n kind bedenkt dat het nacht eis en het dus hoort te slapen, omdat mama anders zo moe wordt?Sommige verwachten dat de baby komt met een aan en uit knop en slapen wanneer mama ook wil slapen.
Alle reacties Link kopieren
quote:MoirenPhae schreef op 30 april 2017 @ 15:09:

Baby heeft geen dag-nacht ritme



Het is een baby! Serieus, wat verwachten mensen nou? Dat zo'n kind bedenkt dat het nacht eis en het dus hoort te slapen, omdat mama anders zo moe wordt?Ja precies. Ik dacht al, laat ik maar niet reageren in dat topic want dan zeg ik exact dat.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
Waarom zou je dat daar niet mogen zeggen dan?



Ik zag ook al de 'het werkt bij mijn baby nu goed dus dat is voor elke baby de manier' post.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fee-de-Goede schreef op 30 april 2017 @ 15:13:

Waarom zou je dat daar niet mogen zeggen dan?



Ik zag ook al de 'het werkt bij mijn baby nu goed dus dat is voor elke baby de manier' post.Ik ben pischagrijnig vandaag, forummen mag ik in ieders belang maar zéér beperkt
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
Alle reacties Link kopieren
En echt, tandepasta? Het iq van een erwt. Kan niet missen.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Solivagant schreef op 30 april 2017 @ 15:27:

[...]





Ik ben pischagrijnig vandaag, forummen mag ik in ieders belang maar zéér beperkt Ik ben ook pischagrijnig.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Solivagant schreef op 30 april 2017 @ 15:28:

En echt, tandepasta? Het iq van een erwt. Kan niet missen.Wie, wat, waar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven