Niet groepering verhuist naar de Bahama"s!

07-05-2007 09:58 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom maar op meiden! Lekker vanaf een parelwit strand met een cocktail in de hand onder de palmboom!





* echte naam? (hint mag ook)

* leeftijd?

* schoenmaat en zweetvoeten?

* vrijgezellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden?

* woonplaats?

* werk? zo ja, als wat?

* kinderen/huisdieren?

* hou je van kaas?

* hou je van paashazen?

* heb je wel eens drugs gebruikt?

* favoriete alcoholische drankje?

* heb je een cavia?

* rijd je in een zwarte Golf?

* is je man homo?

* betaal je je gas en licht?

* hoe heet je vagina?

* indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter?

* wat doe je met je pulk?

* plas je in de wasbak?

* laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen?

* wat heb je aan vandaag?

* wat heb je vandaag allemaal gegeten?

* verder nog iets te melden?
Alle reacties Link kopieren
lalein, je kunt wel de berichten van het forum op de site niet via je mail laten komen... maar dat gedoe over toelaten van nieuwe leden niet. Dat zijn gewone mails via hyves...
Alle reacties Link kopieren
als mannen mij intiem  of flirterig benaderen wel ja binnen een klein gezelschap, ik neem liever zelf t initiatief tot flirterijen, voel ik me veiliger en sterker, ik kan er niet zo goed mee omgaan terwijl ik het vaak op mijn bord krijg geworpen, maar t went nooit, in de grote massa een fluitpartij kan ik wel om lachen en terugzwaaien, maar  als het te dichtbij is , kan ik flink blozen ja.



 dit komt echt niet meer door de alcohol hoor!!!!
Alle reacties Link kopieren
Waarom ben ik na anderhalf uur die kinderen atlijd al zat?

Voor zoon was t wel leuk,maar mama is er geen fan van, van al dat gejengel en gekrijs.

Pannekoeken was wel een succes, want die izjn gewoon lekker.

Hopen dat t volgende keer gewoon leuk weer is, zodat we naar de dierentuin kunnen. Die gillen tenminste niet en zitten veilig achter een hek. (Zouden ze in die kinderspeelparadijzen ook moeten doen eigenlijk)



Iedereen heeft meel. Van mij.

Is er nog wat nieuwes op cocktailgebied?



*maakt nog een Strawberry Daiquiri  voor zichzelf*
Alle reacties Link kopieren


Oeh, wat een heerlijk weer hier op de Bahama's!!!!

Ben net (in Nederland nog) zeiknat geworden op de fiets op weg naar huis...grrrrrr



Moet nog even alles terug lezen van de afgelopen 2 dagen...



trouwens, ik word helemaal gek van alle hyves berichten in mijn email. weet iemand hoe ik kan uitschakelen dat die doorgestuurd worden naar het emailadres?



In je berichten, bij notificaties. Daar kun je het vinkje weghalen dat doorsturen naar email doet.
Alle reacties Link kopieren




quote: Lalein reageerde



Oeh, wat een heerlijk weer hier op de Bahama's!!!!

Ben net (in Nederland nog) zeiknat geworden op de fiets op weg naar huis...grrrrrr



Moet nog even alles terug lezen van de afgelopen 2 dagen...



trouwens, ik word helemaal gek van alle hyves berichten in mijn email. weet iemand hoe ik kan uitschakelen dat die doorgestuurd worden naar het emailadres?

In je berichten, bij notificaties. Daar kun je het vinkje weghalen dat doorsturen naar email doet.

Aha!!! dankjewel voor de tip. Ga het direct even doen!!!
Alle reacties Link kopieren




quote: superstar_2 reageerde





quote: Zuigwortel reageerde





quote: superstar_2 reageerde





quote: fleurtje reageerde



Lekkere inrichting heeft ze, klinkt een beetje als wanna be-Bauertje. Als ik het zo lees daar is het geen Frans Bauer interieur...:D





Neee Geen FB interieur, Frans heeft geen rozenboog buiten.....en ook geen grote witte plofbank, wel heeft Frans een grote witte leren "kamp" bank, dat dan weer wel....Maar dan zonder kiwigroene kussentjes, die heeft hij weer niet..:D



Ik heb ook zo'n witte leren kampbank maar ook zonder kiwigroene kussentjes...:D

Wel witten hoogglansmeubels en wit met gouden beelden en zwart hoogpolig tapijt....;)





* Proest *



Dan ben JIJ vast de zus van Frans!!:D



Weeer een Bnn-er onder ons!! Zie je hoe snel dat het gaat? Je hebt dezelfde meubels als Frans, en je bent in èèn keer een Bnn-er:D




Nee niet de zus van Frans hoor...:D

Mijn vader en half zus en nog wat andere familie wonen op een kamp maar heel ver bij Frans uit de buurt....:D

En ik woon gewoon in een flatje  2 hoog....
Alle reacties Link kopieren
Heb de eerste foto's op hyves gezet van Sun en Sunzoon en Sunman.
Alle reacties Link kopieren
Waar is iedereen?



Tijd om een rondje te gaan zappen!!!



Ow trouwens, iemand nog een leuke (goedkope) decoratietip voor een eetkamertafel? Ben een beetje acessoires (schrijf je dat zo???) aan het verplaatsen, maar ben nog niet tevreden over de eetkamertafel... ligt een tafelloper op en staan wat theelichtjes op. dat kan spannenderrrrrrrrrrrrrr
Alle reacties Link kopieren
Ik zie net dat ik 2e en 3e voor een woning sta! Wat vet... ;)
Alle reacties Link kopieren
Het regent...ik ben net een verzopen kat!:(
Alle reacties Link kopieren


Waar is iedereen?



Tijd om een rondje te gaan zappen!!!



Ow trouwens, iemand nog een leuke (goedkope) decoratietip voor een eetkamertafel? Ben een beetje acessoires (schrijf je dat zo???) aan het verplaatsen, maar ben nog niet tevreden over de eetkamertafel... ligt een tafelloper op en staan wat theelichtjes op. dat kan spannenderrrrrrrrrrrrrr
Trek je stoeipakje aan en ga er op liggen, das best spannend!:P



Of je maakt er een mooie foto van, laat er een poster van maken en plak dat op de tafel. Origineel!;)
Alle reacties Link kopieren


Ik zie net dat ik 2e en 3e voor een woning sta! Wat vet... ;)







Woon je nu onder een brug dan? ;)



Wat voor huis is t?Leuk hoooorrr!!!!
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik woon nogsteeds bij paps en mams :P



Maar aangezien mijn vriend hier een baan heeft gekregen, woont hij tijdelijk hier in huis. Dus moeten we snel iets anders zoeken ;)

Ik sta pas 4,5 jaar ingeschreven bij de woningbouw en das eigenlijk te kort voor een woning. En vorige maand stond ik steeds 20e ofzo en nu hoop ik dat er iig 1 aanbod is! (meestal zijn er zon 140 inschrijvingen per woning)



Maakt me niet zoveel uit waar ik terecht kom, als het maar hier int dorp is en we lekker samen zijn ;)
Alle reacties Link kopieren
Oh oh...heb weer eens te enthousiast commentaar gehad...kuch...dat wordt weer een discussie...:?
Alle reacties Link kopieren
Oh das wel heel leuk dan!!! Helemaal als je t nog niet verwacht had!!!Goed hoor!!!





Was iets te ongeduldig mbt foto's op hyves, ze staan er nu op maar t duurt even voordat ze erop staan... als ze er nou straks weer een keer opstaan haal ik de dubbele wel weg :$
Spannend, Yoyo, wanneer weet je meer?
Alle reacties Link kopieren
Beter idee Minny,

jij maakt een foto van jou tafel en die plak ik dan op die van mij. lijkt me enig ;):P
Alle reacties Link kopieren


Beter idee Minny,

jij maakt een foto van jou tafel en die plak ik dan op die van mij. lijkt me enig ;):P
Ik heb geruchten vernomen van Minny in een CatWoman-pakje
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren




quote: Lalein reageerde



Beter idee Minny,

jij maakt een foto van jou tafel en die plak ik dan op die van mij. lijkt me enig ;):P

Ik heb geruchten vernomen van Minny in een CatWoman-pakje
Waar waar waar??? haha. dan mag ze ook wel op mijn tafel komen liggen hahaha:P
Alle reacties Link kopieren
Stopcontact heb een reactie op het topic van de beschuit... ;)
Alle reacties Link kopieren
Enkele dagen na de inschrijving word je opgeroepen..

Dus ik zal komende week wel ergens moeten gaan kijken denk ik. Balen dat ik geen 1e sta, maarja even hopen dat diegen ergens anders ook 1e staat ;)



Het zijn op zich wel kleine woningen voor met zijn tweetjes, maar hij zal het in zijn eentje moeten betalen, want komend jaar studeer ik nog en hij ook 1 dag in de week. En als je hier een iets grotere woning wilt ben je al gauw 600 euro exclusief kwijt. En als we volgend jaar allebei werken kunnen we wel iets gaan kopen.



Nou hopen maar!
Alle reacties Link kopieren
STOmtoevallig dat ik ook even mOeST reageren op de beschuitjes zeg....
Alle reacties Link kopieren


Nou weet ik ook waar al dat geld vandaan komt waar ze haar smoel van laat verbouwen.

Ze is de erfgename van het Bolletje-imperium!
:D



Weer iets om jaloers op te zijn. Mijn papa was maar een simpele postbode
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren


Ik zie net dat ik 2e en 3e voor een woning sta! Wat vet... ;)





Alle reacties Link kopieren
Ik heb een aantal stinkend rijke familieleden die het altijd maar over de handtasjes van Chanell hebben en over het vakantievillaatje in spanje enzo... Ook ik krijg altijd te horen dat de PC hooftstraat de enige fatsoenlijke winkelstraat in Nederland is... blabla...

(En ik ga dan altijd express vertellen dat scapino zulke leuke slippers in de aanbieding had haha...)



Maar weet je wat het is met die mensen? Ze zijn niet zo gelukkig als dat ze zich voor doen. Ik weet zelfs dat ze antidepressivia slikken en psychologen bezoekjes brengen. Daar zit je dan met je botox en je miljoenen. Best leuk hoor zo'n jacuzzi in de achtertuin, maar dat heb je na een paar keer ook wel weer gezien.



Wijze uitspraak van YoYo: *Bezit is vaak het einde van het vermaak*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven