Oh ja joh, wat wil je dáár nou weer mee zeggen? (deel 5)

28-04-2007 00:23 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het forum Mexico gaat gewoon weer door. Alle "stoute" forummers, vlucht gerust hierheen. De tol is genadeloos commentaar en dan bent u geheel welkom.
Alle reacties Link kopieren
*Diepe zucht*



Denk je nu echt dat jou man blij wordt van jou?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
*Diepe zucht*



Is dat gezeik over, met en van Sto nu al doorgedrongen tot hier? kan iedereen daar misschien even mee stoppen?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
*Opgeluchte diepe zucht*



Hehe, das eruit.



(Poez forumt fluitend verder)
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
*Diepe zucht*



Is dat gezeik over, met en van Sto nu al doorgedrongen tot hier? kan iedereen daar misschien even mee stoppen?
Ik wel hoor Poezewoes, omdat je het zo lief vraagt :D
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Zit ik hier nou tóch op het Yes-forum?
Alle reacties Link kopieren
Als je zoveel vrienden hebt en zo'n leuk gezin, waarom zit je dan zo vaka en zo lang hier op dit forum?



Mijn excuus is dat ik nog niet samen woon, hier leuke mensen heb getroffen en er niets op tv is.



Wat is jouw excuus
mijn excuus is dat ik met een gebroken poot zit en niet aan t werk ben en niks anders lichamelijk kan, dan zitten en met 1 vinger typen en mijn kids overdag op school zitten en man op werk, ze nu weer liggen te pitten en man kijkt nieuws.
Alle reacties Link kopieren




quote: calvijn1 reageerde



Als je zoveel vrienden hebt en zo'n leuk gezin, waarom zit je dan zo vaka en zo lang hier op dit forum?



Mijn excuus is dat ik nog niet samen woon, hier leuke mensen heb getroffen en er niets op tv is.



Wat is jouw excuus
mijn excuus is dat ik met een gebroken poot zit en niet aan t werk ben en niks anders lichamelijk kan, dan zitten en met 1 vinger typen en mijn kids overdag op school zitten en man op werk, ze nu weer liggen te pitten en man kijkt nieuws.
Quote: Ik wel hoor Poezewoes, omdat je het zo lief vraagt :D





*diepe zucht*
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren
*Diepe zucht*



Denk je nu echt dat jou man blij wordt van jou?
nee dat weet ik zeker, waar haal je die onzinnige insinuaties nou weer vandaan, uit je linker of je rechterduim, hoe verzin je het, waar hou je je in godsnaam mee bezig en wat gaat er een ontzettende grote fantastische lulkoek door die kop van je heen, zucht,
Alle reacties Link kopieren
Zo zo...jaha....goh....neee?........
Alle reacties Link kopieren


Zit ik hier nou tóch op het Yes-forum?



belediging voor t yes forum, ze gaan maar door
Alle reacties Link kopieren
zonder mij overigens,




quote: Poezewoes reageerde



*Diepe zucht*



Denk je nu echt dat jou man blij wordt van jou?
nee dat weet ik zeker, waar haal je die onzinnige insinuaties nou weer vandaan, uit je linker of je rechterduim, hoe verzin je het, waar hou je je in godsnaam mee bezig en wat gaat er een ontzettende grote fantastische lulkoek door die kop van je heen, zucht,
Waarom betrek je dit nu weer op jezelf? Kreeg niet het idee dat Poezewoes jou hiermee bedoelde.
Alle reacties Link kopieren






quote: Poezewoes reageerde



*Diepe zucht*



Denk je nu echt dat jou man blij wordt van jou?






nee dat weet ik zeker, waar haal je die onzinnige insinuaties nou weer vandaan, uit je linker of je rechterduim, hoe verzin je het, waar hou je je in godsnaam mee bezig en wat gaat er een ontzettende grote fantastische lulkoek door die kop van je heen, zucht,







Djiezus Sto!!!

Er zijn ook nog mensen hier die zich met iets anders bezig houden dan de 'Oh zo geweldige leuke Sto'!!!



Niet alles draait om jou!

Heb je al uitgevogeld hoe Hyves werkt? Dat is veel nuttiger dan hier op het forum posten!
Alle reacties Link kopieren




quote: Imber reageerde



Zit ik hier nou tóch op het Yes-forum?

belediging voor t yes forum, ze gaan maar door





Jij houdt je ook niet bepaald afzijdig. Maar wat een puberdiscussie zeg, bah.

Moeten alle frustraties er even uit dames? Rondje hardlopen wil ook nog wel eens helpen.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet wel zeker dat Poezewoes haar niet bedoelde, maar iemand op de relatiepijlert.



Maar ja, dat ga je krijgen als je achterdochtig bent èn denkt dat de hele wereld om jou draait
:(
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt er op. Met nadruk lijkt! Dat Annke, Rivka, smuel weer terug is. Ik geef je het voordeel van de twijfel maar hou mijn reserves
Alle reacties Link kopieren
Vooral dat laatste Calvijn!

Maar jij zou niet meer op haar reageren, vort! Terug naar waar je vandaag komt! ;)
Alle reacties Link kopieren


Vooral dat laatste Calvijn!

Maar jij zou niet meer op haar reageren, vort! Terug naar waar je vandaag komt! ;)

Ik reageerde ook op Fleurtje ;)
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt er op. Met nadruk lijkt! Dat Annke, Rivka, smuel weer terug is. Ik geef je het voordeel van de twijfel maar hou mijn reserves
Ik ben nieuwsgierig, want volgens mij gaat het over dat topic van die Joodse man?
Alle reacties Link kopieren


quote: AgentL reageerde



Vooral dat laatste Calvijn!

Maar jij zou niet meer op haar reageren, vort! Terug naar waar je vandaag komt! ;)





Ik reageerde ook op Fleurtje ;)


Jaja! Maak dat Brammetje wijs! ;)

Ik bescherm je alleen maar tegen jezelf... Je zou er geen woord meer aan vuil maken Calvijntje!



(en ik moet ook tegen mezelf beschermd worden, want ik maakte een typefoutje... Is ook niet normaal: op je werk al de hele dag achter de computer, en nu weer... :?)
Alle reacties Link kopieren
Klopt Imber
Alle reacties Link kopieren
Ik las al wel een tijd mee hier, maar een Rivka of Annke kan ik me niet herinneren. Dezelfde verhalen als dit topic? (niet dat ik nieuwsgierig ben hoor)
Alle reacties Link kopieren
Nou Dush, kreeg ook Ankke/Rivka/Shmuel-vibes. En niet zo'n beetje! Brrrr...ik zag die kotsende vent alweer voor me....;(



Ik duik er nu in, hoop vrij van nachtmerries de nacht door te komen. Truste. *;
Known to cause insanity in laboratory mice
Alle reacties Link kopieren
Lys een dikke*; En geen nachtmerries meer maar denk maar aan LL zijn lippen, helpt je vast lekkerder de nacht door!
Alle reacties Link kopieren
@Imber, Annke, Rivka, Smuel of hoe ze ook heet. Komt eens in de zoveel tijd met eventueel een nieuwe nick, en heeft dan hele epistels over het Joods zijn en relatie problemen omtrent het Joods zijn. Tot aan het randje van discriminatie toe (vind ik persoonlijk) Het behelst teveel om daar nu dieper op in te gaan. Maar het zijn op zichzelf erge verhalen die de meest bizarre vormen aannemen. Van mishandelingen, tot huisvredebreuk, tot eetverslavingen tot aan het weer uitspugen van eten toe. En dat allemaal om aandacht te krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven