Onze labrador heeft Spit

23-05-2017 09:03 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze eens zo vrolijke actieve labrador heeft door een rare beweging spit.... Ze heeft pijnstillers, en morgen gaan we naar de dierenarts terug..... want ze is totaal depri. Komt niet meer als we thuis komen, ligt of in de tuin, of in haar mand, en uit gaan is een soort turbo rondje naar het groene veldje op de hoek....


Heeft hier iemand ervaring? Hoe lang duurde dat bij jullie hond? En hoe ging het daarna verder?
Alle reacties Link kopieren
Argh wat zielig! Mijn hond heeft geen spit gehad maar ik zelf wel een paar maanden geleden en inderdaad dan ben je niet blij. Met fysio ben ik er na een week of 2 weer helemaal vanaf gekomen. Geen idee of je een hond ook kan masseren zodat het verlichting geeft. Sterkte voor je beessie :redrose:
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
maak een afspraak bij een dierchiropractor (dit is of een dierenarts of een mensen chiropractor die een speciale opleiding gedaan heeft) of bij een goede dierfysiotherapeut. dit bevordert het hersnel
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel..... heb net met een acupuncturist gesproken, die ons paardje regelmatig helpt, en heb volgende week een afspraak met haar.....fysiotherapie kan ik ook even bellen.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven