Onzin met een verlengsnoer.....

10-04-2010 07:25 394 berichten
Komende week wordt er hier nogal wat gevierd, qua verjaardag en andere feestelijkheden, dus gisteren de stad in geweest om eens fors nieuwe maquillage in de slaan, want die dateerde nog van zeker vorig jaar.



Nu word ik persoonlijk al maanden gek gemaakt met een vibrerende mascara. Die bibbert met 7000 trillingen per minuut je mascara op je wimpers, welke zodoende plumeau-aspiraties krijgen, zo lang/dik/lushious wordt het allemaal.

Claimen de slimme reclameboys van Maybelline dus.



Gisteren voor pakweg 20 euro aangeschaft en het resultaat is nihil. Maar ja, ik kón het niet weerstaan en ging blind voor dit voorbeeld van onzin met een verlengsnoer.



Wat was/is (voorgenomen onzinaanschaffen mogen ook!) voor jullie onweerstaanbaar in de folder, of tijdens alle fijne reclame, tussen die hinderlijke zangblokjes van X-Factor door, en viel ruim tegen in de praktijk?

Of zijn jullie gewoon slimmer dan ik ben en doorzien jullie onmiddellijk het overduidelijke gebakken lucht gehalte van een product ?
Alle reacties Link kopieren
Oeh die mrSteamy. Ik ben zó blij dat ik geen droger heb. Anders had ik hem waarschijnlijk allang gekocht Ik ben echt een sucker voor zuks.
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde een droger aanschaffen ivm de mr steamy. Gelukkig greep mijn familie in.....



Ik heb wel een magic bullit van tell sell, werkt voor geen meter, doe het niet. En ik koop vaak van die blokjes zodat je blauw wcwater krijgt? Om de illusie te wekken dat ik heel schoon ben ofzo...
mr steamy? En die perst zelfs je broeken? Wauwie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 10 maart 2011 @ 14:15:

mr steamy? En die perst zelfs je broeken? Wauwie!



Ja, goed he! Ik heb nog nooit geperste broeken gehad, maar ik denk dat ik die wel echt nodig heb in mijn leven.

Ben blij dat ik niet de enige sucker ben die dit soort producten wonderbaarlijk prachtig vind.

Ook dat nieuwe verf-rol-borstel systeem van tell sell: ik zou 'em zo willen hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:yellowlove schreef op 10 maart 2011 @ 13:17:

Ik heb wel een magic bullit van tell sell, werkt voor geen meter, doe het niet. *gaat gauw kijken wat een magic bullet is en of ik die ook nodig heb*
Alle reacties Link kopieren
de Magic Bullet is een heel nieuw concept voor tijdbesparende apparaten. Anders dan grote blenders en onhandige foodprocessors die we meestal alleen pakken voor speciale recepten en gelegenheden, is de Magic Bullet zo handig, zo veelzijdig en zo eenvoudig in gebruik, dat u hem ELKE dag zult gebruiken (waarschijnlijk meerdere keren per dag). En het beste is dat hij u tijd bespaart, omdat hij bijna elk karwei in de keuken in 10 seconden of minder doet!



En, gebruik je hem elke dag? Meerdere keren?
Alle reacties Link kopieren
Ik wou zo graag deze fresh air globe van Tell Sell. Maar mijn vriend zegt dat het onzin is, hij werkt in de 'reinigende sector' (vnl. auto's, ook interieurs) en is een pietje precies. Maar ik ben gewoon een sucker voor dit soort artikelen. Het lijkt mij fantastisch. Dat je je huis binnenkomt en dat het zo fris ruikt als na een onweersstorm...en dat voor maar 34,95!!!



Wauw, een automatisch ronddraaiende slacentrifuge voor maar 34,95!



Ik zou me mooi niet tegen laten houden en dit staaltje van onzin met een verlengsnoer vandáág nog bestellen!

Maakt 'ie je huis niet fris geurend, dan is 'ie altijd nog plasopwekkend. Goed voor de doorstroming!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ook één! Fantastisch ding, heel

multifunctioneel! Ik heb er net even in gekeken en Leo heeft gelijk: je gaat er vandaag nog één bestellen!
Ga in therapie!
Wat ik bijvoorbeeld zie, is dat Dubiootje laatst Indiaas gekookt heeft! Klopt dat Dubio?



Handig hoor, zo'n frisse glazen bol.
Kunnen we geen partijtje op de kop tikken voor de BEO, Leo?

Die bollen worden een hit bij Feng shui op vakantie.
Ik zal vandaag eens bellen met de TelSell jongens. Zet er een kaars achter en je hebt sfeerverlichting.

Wát een uitvinding!
Alle reacties Link kopieren
Tssk! Gisteren! Echt een goed ding!



Of stink ik uit men bek, dat kan ook nog? Spoel ik mijn mond gewoon even met okselfris water uit de fresh air globe!
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Duh, Leo, er zit verkleurende ledverlichting in die meekleurt met je cyclus!
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Bijna, bijna had ik van de week bij de action een lamp gekocht die volgens de doos een zuiverende werking zou hebben omdat het een steen betrof uit, ja waar vandaan eigenlijk?

Maar goed, hij was maar 5,95 en net voordat hij mijn winkelmandje zou ingaan was er een stemmetje die het toch niet geloofd dat zo'n lamp al je vieze luchtjes zomaar laten verdwijnen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:dubiootje schreef op 09 september 2011 @ 08:08:

Duh, Leo, er zit verkleurende ledverlichting in die meekleurt met je cyclus!



Handig voor op de slaapkamer ook.

Dat je man aan de luchtverfrisser kan zien dat je ongesteld bent!
Alle reacties Link kopieren
En wanneer je ovuleert Ik heb zeker zes van mijn koters aan dat ding te danken.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:dubiootje schreef op 09 september 2011 @ 08:00:

Ik heb er ook één! Fantastisch ding, heel

multifunctioneel! Ik heb er net even in gekeken en Leo heeft gelijk: je gaat er vandaag nog één bestellen!Ik ben overstag en hem m besteld !
Alle reacties Link kopieren
Zie je wel dattie het doet!



Laat je even weten hoe hij bevalt?
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven