Ook nog WAKKER? Klets hier mee.

06-04-2014 05:24 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook nog wakker of weer wakker en niet in slaap kunnen komen?

Wat het ook is, kom gezellig kletsen hier.



Zo ziet het er hier uit als de dag begint ;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:ajok schreef op 10 november 2014 @ 05:49:

Dank allemaal. Toch weer in slaap gevallen en hij werd vanmorgen zonder pijn wakker. Het arme kind is snipverkouden dus daar zal het wel mee te maken hebben gehad. Hij zit nu als vanouds te treuzelen met z'n ontbijt (het is hier een paar uur later dan in NL) en ik vraag me af hoe ik een lange dag moet doorkomen



Ik weet niet waar je woont maar het lijkt mij geweldig om een giraf in je achtertuin te hebben!



Waar jij woont, hebben jullie ook morgen Sint Maarten? Anders zelf invoeren, dan kan je vandaag een lampion maken met je zoon. Dat was vroeger wel heel leuk op school. Alleen kan ik mij alleen Sint Maarten herinneren dat het regende en dat je lampion kapot geregend werd en het kaarsje ging altijd uit. Tegenwoordig heb je een veilig lampje die ze gebruiken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Dames, waar kan ik zien of PB aanstaat/waar het aan te zetten?



Een giraf in de achtertuin lijkt mij ook wel lekker. Ajok, het is bij jou ongetwijfeld warmer dan hier!
Alle reacties Link kopieren
quote:thee schreef op 10 november 2014 @ 10:43:

Dames, waar kan ik zien of PB aanstaat/waar het aan te zetten?



Een giraf in de achtertuin lijkt mij ook wel lekker. Ajok, het is bij jou ongetwijfeld warmer dan hier!



Hij staat bij jou niet aan Thee, je ziet onder een avatar dan een ballonnetje.



Het staat nu heel overzichtelijk in de Faq beschreven.



Rechtsboven staat een poppetje, daar staat alles onder. Je moet bij je instellingen iig aanvinken dat je berichten van andere wilt ontvangen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
oke, gevonden maar nu zie ik nog geen knopje dat ik iemand op negeer kan zetten.



En als ik iemand een pb wil sturen, kan ik dan gewoon op haar/zijn ballonnetje klikken?
Alle reacties Link kopieren
quote:thee schreef op 10 november 2014 @ 11:06:

oke, gevonden maar nu zie ik nog geen knopje dat ik iemand op negeer kan zetten.



En als ik iemand een pb wil sturen, kan ik dan gewoon op haar/zijn ballonnetje klikken?



Ja op het ballonnetje klikken.



Negeerknop is het rondje met die schuine streep erdoor onder de avatars.



Ga je mij onder negeer zetten?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad lekker weer hier, maar geen St Maarten, en toch allemaal verkouden! Vorig weekend wel halloween met veel grijnzende pompoenen. Wel leuk idee om een lampion te maken, ik ben alleen niet zo'n knutselmoeder... Denk dat ik zoon in de kerstvakantie maar in de leer doe bij de moeder van een vriendje van hem die alles zelf kan knutselen . De oppas heeft hem van school gehaald en ik heb nog geen paniektelefoontje gehad, dus denk (hoop!) dat de oorpijn echt over is. Dus hopelijk een betere nacht, en geen forum berichtjes van mij midden in de nacht! Hoe is jullie maandag tot nu toe?
Alle reacties Link kopieren
quote:ajok schreef op 10 november 2014 @ 13:54:

Inderdaad lekker weer hier, maar geen St Maarten, en toch allemaal verkouden! Vorig weekend wel halloween met veel grijnzende pompoenen. Wel leuk idee om een lampion te maken, ik ben alleen niet zo'n knutselmoeder... Denk dat ik zoon in de kerstvakantie maar in de leer doe bij de moeder van een vriendje van hem die alles zelf kan knutselen . De oppas heeft hem van school gehaald en ik heb nog geen paniektelefoontje gehad, dus denk (hoop!) dat de oorpijn echt over is. Dus hopelijk een betere nacht, en geen forum berichtjes van mij midden in de nacht! Hoe is jullie maandag tot nu toe?



Wat je ook kan doen, als je bos hebt bij jullie, leuke herfstspullen sprokkelen met je zoon. Stuk gekleurde karton, wat dingen als lege wc rolletjes om bomen mee te maken. Mos her en der op het karton plakken. En verder wat je zoon gesprokkelt heeften wat hij wil plakken. Of even googlen wat je nog meer met blaadjes, kastagnes end kan maken. Of een kijkdoos maken met de herfstspulletjes.



Of een St. maarten binnenkort houden door samen koekjes te gaan bakken of een taart en die savonds gezellig opeten.



Ik kreeg net een leuke email. Ik heb een pastapannenset van 110 euro gewonnen met een pasta op te pimpen. Ben helemaal gelukkig. Ik heb 3 goede pannen van mijn oude pannenset van mijn moeder. En 2 goede koekenpannen en nog een kleintje en 2 stoofpannen. Maar nieuwe goede pannen word ik altijd gelukkig. Net mijn adres gemaild dus nu even afwachten, was vergeten dat ik had meegedaan, net effen gegoogled wat ik gewonnen heb maar ziet er mooi uit.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Zwaai zwaai



Bij de Hema zijn treinkaartjes

https://tickets.hema.nl/tickets/9/voord ... s-dagkaart



allemaal
Alle reacties Link kopieren
Vleer, jij ook fijne avond (of wat er nog van over is)



MV, gefeliciteerd met je pannen, leuk!
Alle reacties Link kopieren
quote:thee schreef op 10 november 2014 @ 21:13:

Vleer, jij ook fijne avond (of wat er nog van over is)



MV, gefeliciteerd met je pannen, leuk!



He Vleer. He Thee.



Thanks, ik moet de pannenset nog krijgen hoor, maar denk wel dat het goed zit. Net even frittata gemaakt om morgen mee te nemen, ga nu maar even snel een stukje van snoepen want ik heb trek.



Bij jullie morgen wel Sint Maarten? Hier in het dorp wel maar gelukkig niet hier in de wijk. Benieuwd morgen op het werk, we zitten vlakbij een school dus zou zomaar kunnen. Ik doe gewoon de deur niet open voor de kinderen .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Vleer bedankt voor de treinkaartjes-tip. Heb er direct één besteld.

Myv, leuk een pannenset. Ik heb nog maar twee wat grotere pannen en moet hoog nodig eens op zoek naar nieuwe.

Hier doen we niet aan Halloween en ook niet aan St. Maarten.
Alle reacties Link kopieren
MV, valt mij op dat je vragen betreft werk van verschillende forummers bewust negeert. Zwart werk?
Alle reacties Link kopieren
Maar zelf wil jre wel alles weten, met als marjo oudehakken, krentenbrood
Alle reacties Link kopieren
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Jij ook een fijne dag Mylene!
Alle reacties Link kopieren
Fijne dag meisjes!

Het is stralend weer hier. Lekker.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook dus hoppa naar buiten. Fijne dag allen.
Alle reacties Link kopieren
Tis hier ook prachtig weer. Leuk voor de kinderen die vanavond moeten lopen. Ik ben moe, even bedenken wat ik vanavond zal maken. Lekker iets makkelijks want ik ben zo moe. Gelukkig is het geen rotdag
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Moos, we moeten snel een nieuw deel openen, jij bent nog niet aan de beurt geweest hè? Wil jij anders een leuke op bedenken?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Het was lekker weer hier. Nu betrekt het en is het ineens grijs en grauw. Lekker even naar de stad geweest en boodschappen gedaan, fijn zo'n extra vrije dag! Ik ben erwtensoep aan het maken. Zin in!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het geen rotdag is Myleen Gelukkig doen wij hier niet aan Sint Maarten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marjo41 schreef op 11 november 2014 @ 15:28:

Fijn dat het geen rotdag is Myleen Gelukkig doen wij hier niet aan Sint Maarten.Hè jij hebt ook nog nooit Wakker geopend, wil jij het anders doen? Ik ben nog niet thuis
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik kan geen plaatjes plakken, dus dat wordt dan ook maar een saaie OP. Ik wacht wel op iemand anders
Alle reacties Link kopieren
quote:Marjo41 schreef op 11 november 2014 @ 16:05:

Ik kan geen plaatjes plakken, dus dat wordt dan ook maar een saaie OP. Ik wacht wel op iemand anders



Oh nog niet aangevraagd? Misschien wil Moos of Jo of Bron een deel openen.



Zo ben lekker thuis. Net pootjes omhoog en moet eigenlijk achter de katten aan, die zijn een pak harde brokjes uit mijn tas aan het halen, nu zijn ze bezig de zak aan het openen, geen puf om erheen te gaan.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier met st Maarten vanavond dames, als het gevierd wordt! Leuke ideeën voor herfst knutsels MV, zal er eens mee aan de slag gaan!



Maar nu onderuit op de bank, gisteren werd het toch weer te laat met een goede vriend die langskwam, te lang wijn zitten te drinken en praten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven