Origineel kado voor je vriend..

24-08-2007 16:20 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat geef jij je (bijna) vriend voor z;n verjaardag??
Ah oke, ik geloof dat ik brammke begrijp.



*gaat 't gelijk even melden*
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft een hele mooie poster van Marilyn Monroe aan de muur hangen.

'n Vriendin van mij heeft míj in ongeveer hetzelfde jurkje en dezelfde pose op de foto gezet.

Die hebt ik tot posterformaat laten vergroten..

En die krijgt ie zondag voor z'n verjaardag! :-]
Alle reacties Link kopieren
En vorig jaar heb ik hem kaarten voor Blue Man Group op de 2e rij, appeltaart en onverwacht bezoek om 7 uur 's ochtends gebracht.
Alle reacties Link kopieren
spam
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 08-03-2009 23:38
Reden: spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn lief vorig jaar een cursus "partner massage" kado gedaan. Via internet heb ik een leuk adres in Gorinchem gevonden.We kregen samen 2 uurtjes priveles. Echt een aanrader. En bovendien heb je er zelf ook nog wat aan.



Dit jaar gaan we samen een middag een slipcursus volgen. Ook leuk!
Alle reacties Link kopieren
Een boek waarvan je denkt dat 'ie het leuk vindt.



Een dag zijn geile huissloof spelen in een mooi setje dat je bij een leuke kinky shop hebt gekocht.



Een vakantie.



Een serie mooie naaktfoto's van jezelf met op de achterkant: Van harte rukse!



Hm, ik weet 't eigenlijk ook niet zo goed. Als het maar niet ontiegelijk romantisch is, of een klopboor, of -gruwel- een kussen met je foto erop...
Alle reacties Link kopieren
Er zijn verschillende sites waar je leuke ideeen kunt opdoen.



spam
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 08-03-2009 23:35
Reden: spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
wat denken jullie van een armband met onze namen erop geschreven of een videogame? :p
quote:calvijn1 schreef op 28 augustus 2007 @ 10:17:

[...]





Ben het zóó met je eens, ookal ben ik een vrouw.



Bij het geven van een cadeau denken vrouwen aan wat zij leuk vinden en denken niet vanuit de man.

Mannen zijn nu eenmaal vaak gek op 'prakitsche' dingen.



Die van mij is zo praktisch dat ie een waterkoker wil voor kerst. Echt waar. Maar kom op hee, een wáterkoker? Voor kérst?
Oh trouwens we hebben er dus gewoon een he, een waterkoker, maar hij wil een "betere".
Alle reacties Link kopieren
Haal een grote was machine doos bij een winkel.

of knutsel zelf een doos waar je in past.



Ga er zelf in zitten met een zelf gebakken taart voor je liefje

maak de doos mooi van de buitenkant en zorg ervoor dat je al in de doos zit voordat je vriend binnen komt!!



leuker kan niet, jij bent het cadeau
Alle reacties Link kopieren
#
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Kaartje voor een leuk concert van een artiest die hij leuk vind? (kan niet altijd natuurlijk)

Of zo'n soort 'pop'..klinkt stom, maar mijn ex was ontzettende fan van Bat Man en toen heb ik The Joker voor zn verjaardag gegeven..vond ie hardstikke leuk! (ook weer persoonlijk per vriend natuurlijk..)



http://www.visiontoys.nl/ ... b370f778204cc69da313f947f



zoiets
Alle reacties Link kopieren
voor maandag heb ik een fotoshoot geboekt bij een professionele fotograaf, glamour, sensueel, in lingerie, ....

Dat is mijn verjaardagscadeau voor hem.

De foto's dan, hé
Alle reacties Link kopieren
heb mn vriend 2 jaar geleden een boek kado gedaan van zijn favoriete fotograaf, hij was er super blij mee en laat het nog steeds aan iedereen zien die langs komt =P

daarna is het lastiger geworden om weer net zulke fantastische kado's te verzinnen.

vorig jaar mocht hij een bordspel van me uitzoeken en een abonnement op het filmhuis gekregen.

en dit jaar wil ie graag een gereedschapskist, dus krijgt ie die dan maar =)
Alle reacties Link kopieren
mijn vriend had altijd een fantasie over sex in een limo

heb ik een limo gehuurd( wel een oude, maar toch wit en lang) en ja jullie raden het al

was helemaal geweldig, inmiddels jaren geleden maar we denken er nog steeds aan
Alle reacties Link kopieren
Als je op zoek bent naar een origineel cadeau voor je vried zou ik hier eens een kijkje nemen.
Alle reacties Link kopieren
jij bent spam!!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Spam idd. En hoe durf je het originele cadeaus te noemen. Afgezaagder als wat er op jullie site staat is er eigenlijk niet
Vraagt zich waar die oude topics toch ineens vandaan komen
Alle reacties Link kopieren
Spammers gaan zonder schaamte gewoon de krochten van het forum in



Met andere topics (soms uit 2008) verbaast het me wel dat iemand dan ineens weer een vraag stelt in zo'n topic (als het geen spammer is). Open dan een nieuw topic.
Alle reacties Link kopieren
sorry. verkeerd.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag hem gewoon wat hij wil. Maar eigenlijk geven we elkaar al jaren niks meer in cadeaupapier. Er zit een maand tussen omze verjaardagen en halverwege gaan we een weekend weg. Vent heeft alles maar dan ook alles al en hij vind een weekendje lissabon een stuk leuker dan een boormachine, een aaipod of een scheerapparaat. Op de laatste na (immers echte mannen scheren nat) heeft hij dat namelijk allemaal al. Alles waar aai of mac voor staat reeds in bezit. Het enige dat hij wil is een lekker luxe hotel in een leuke stad. Simpel



Ik wil ook nooit wat voor mijn verjaardag hebben en met typische vrouwendingen zoals sieraden e.d maakt niemand me blij. Dat mag meteen geruild worden voor een weekendje weg.
Alle reacties Link kopieren
maar dit zijn allemaal dure cadeautjes. en wat nou als je maar heel weinig geld te besteden hebt. zoals ik. ik heb een (bijna) vriend en hij is maandag al jarig. ik heb niet veel geld en heb echt geen idee wat ik voor hem moet kopen. iemand een niet te duur idee?
Alle reacties Link kopieren
Nachtje in hotel evt. Met kruidvat bonnen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven