PB van de NRC

15-11-2014 16:32 772 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoewel niemand ooit naar mij roept " je hebt een PB " heb ik vandaag maar eens gezocht hoe de mailbox hier werkt.

Bleek ik een mail te hebben van twee dames van nrc.next die een artikel willen schrijven over dit forum en de forummers.

Ik dacht een leuke veer in mijn reet te krijgen met " Volgens mij ben jij nogal populair op Viva. " , maar iemand anders bleek precies hetzelfde compliment te hebben gekregen. ( zie hier; al twee leden van Het groepje )



Nu is mijn vraag; wie is er volgens deze dames ook populair en heeft zo'n mail gehad en.....doen jullie mee ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog steeds voor een 2de lijst. Maar ja als je daar dan ook niet in staat wordt het wel heel sneu
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk moeten we stemmen, anders is het niet officieel
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 23 november 2014 @ 15:58:

Ik ben nog steeds voor een 2de lijst. Maar ja als je daar dan ook niet in staat wordt het wel heel sneu Of we vragen Junior om een 2e lijst met alle ontbrekende forummers?
Alle reacties Link kopieren
quote:juliaaana schreef op 23 november 2014 @ 13:08:

[...]





je ontneemt me de illusie dat ik nr 127 ben Jij bent toch geen Sjors?
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Juliaaana/Juul, kijk eens bij 130...



Enne, ik ben alweer een hele tijd geen Giulietta/Juul meer hè?
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:O.L.L.A schreef op 23 november 2014 @ 15:33:

Na ja, ik sta niet eens op de lijst. Heb ik daar zo mijn best voor gedaan al die jaren? Ik lees NOOIT meer de NRC. Oh wacht...



Sta je er niet op? Nou ja zeg

Heb je even wat minder forumtijd, zijn ze je gelijk vergeten.

Alle reacties Link kopieren
Anarchie?

Zijn jullie helemaal belatefeld
Al een account? Log dan hier in.
quote:yasmijn schreef op 23 november 2014 @ 16:36:

Anarchie?

Zijn jullie helemaal belatefeld
quote:yette schreef op 23 november 2014 @ 15:53:

Hoe mooi ik deze democratisch samengestelde lijst ook vind, ik merk al hier en daar teleurstelling en vrees dat dit weer eens zal eindigen in een drama.Ik help het je hopen maar ik zit al sinds gisteren klaar en die rel wil maar niet van de grond komen. Je moet hier echt àlles zelf doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 23 november 2014 @ 16:21:

Juliaaana/Juul, kijk eens bij 130...



Enne, ik ben alweer een hele tijd geen Giulietta/Juul meer hè? ik ben het zo gewend om met jou Juul te zijn, ik las werkelijk geen Sjors, alleen Juul. Whahahaha. Wat maf!
quote:korenwolf schreef op 23 november 2014 @ 16:46:

[...]



Ik help het je hopen maar ik zit al sinds gisteren klaar en die rel wil maar niet van de grond komen. Je moet hier echt àlles zelf doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 23 november 2014 @ 16:36:

Anarchie?

Zijn jullie helemaal belatefeld Mooi. Dus u blijft?
Alle reacties Link kopieren
quote:korenwolf schreef op 23 november 2014 @ 16:46:

[...]



Ik help het je hopen maar ik zit al sinds gisteren klaar en die rel wil maar niet van de grond komen. Je moet hier echt àlles zelf doen.Zal ik anders de namen van het originele Het Groepje (TM) publiceren?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ja!
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:yette schreef op 23 november 2014 @ 17:17:

[...]



Mooi. Dus u blijft?Slim!
Alle reacties Link kopieren
quote:yette schreef op 23 november 2014 @ 15:53:

Hoe mooi ik deze democratisch samengestelde lijst ook vind, ik merk al hier en daar teleurstelling en vrees dat dit weer eens zal eindigen in een drama.



Ik stel daarom voor dat we, zodra Yas is afgetreden, een officiële anarchie worden. Dan openen we gewoon een topic met een lijst waaraan elke zichzelf serieus nemende forummer zijn/haar eigen naam kan toevoegen. Iedereen blij.Hadden we een tijdje terug niet zoiets? Toen er in de viva stond dat er 900 actieve forummers waren? Toen was er toch een topic waar die 900 zich konden melden?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:korenwolf schreef op 23 november 2014 @ 16:46:

[...]



Ik help het je hopen maar ik zit al sinds gisteren klaar en die rel wil maar niet van de grond komen. Je moet hier echt àlles zelf doen.Het nieuwe forum is hiertegen gevaccineerd, volgens mij...
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 23 november 2014 @ 17:39:

[...]





Hadden we een tijdje terug niet zoiets? Toen er in de viva stond dat er 900 actieve forummers waren? Toen was er toch een topic waar die 900 zich konden melden?



Sterker nog, er waren er twee. Omdat de eerste mislukte geloof ik.

We hebben gewoon een queen iemand nodig die dat even in excel doet.

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat er 150 kandidaten zijn voor die schone taak.



Als vervolg stel ik voor om lijstjes van het forum door de jaren heen te publiceren. Maar daar moeten we dan ook over stemmen, uiteraard pas nadat de anarchie is ingegaan. En als dat zo is weet ik iemand die precies op dat moment geen baan meer heeft en DE aangewezen persoon zou zijn voor deze taak.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:fashionvictim schreef op 23 november 2014 @ 17:26:

[...]





Zal ik anders de namen van het originele Het Groepje (TM) publiceren?Ja graag! In een tabel, met naam, telefoonnummer en streefgewicht.
Alle reacties Link kopieren
quote:korenwolf schreef op 23 november 2014 @ 17:52:

[...]



Ja graag! In een tabel, met naam, telefoonnummer en streefgewicht.En Niet Ongi Dagen!!!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 23 november 2014 @ 17:54:

[...]



En Niet Ongi Dagen!!!Het groepje is toch allang in de overgang?
Alle reacties Link kopieren
quote:yette schreef op 23 november 2014 @ 17:59:

[...]



Het groepje is toch allang in de overgang?😂Dat denk jij. Ik voor mij was12 toen ik hier begon, in 99.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:juliaaana schreef op 23 november 2014 @ 16:47:

[...]





ik ben het zo gewend om met jou Juul te zijn, ik las werkelijk geen Sjors, alleen Juul. Whahahaha. Wat maf!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:yette schreef op 23 november 2014 @ 17:59:

[...]



Het groepje is toch allang in de overgang?
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
quote:yette schreef op 23 november 2014 @ 17:59:

[...]



Het groepje is toch allang in de overgang?Die zijn er al weer uit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven