Postcrossing deel 10

13-05-2014 21:12 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier mee over postcrossing!



Hoe werkt het?

registreer je op de website en vul je profiel invraag op de website een adres aan van iemand ergens over de hele wereldstuur een ansichtkaart naar dat adresals de kaart ontvangen is krijg je een 'hurray!' in je mail en dan wordt jouw adres aan een willekeurige ander gegevenwacht tot je een kaart ontvangtregistreer de ontvangen ansichtkaart in het systeem

Dus regelmatig al dan niet tropisch verrassingen op je deurmat , leuke contacten met onbekenden over de hele wereld, mooie verhalen en mooie plaatjes!



Het vorige topic staat hier!
Alle reacties Link kopieren
Lekker Damas, 5 kaartjes. Ik heb alweer geen kaartje/post.
Later is nu
@Damas: wow! 5 kaartjes. Wat gaaf. Ik verdenk de postbode ook wel eens van opsparen. Ik heb heel vaak 0 kaarten op een dag, en dan krijg ik ineens 5 of 6 of 7.... apart.



@HappyOwl234: kun je niet iedere avond aan de chocolade-fondue? Maar wel erg lief van je vrinden dat die nu wat voor jou koken. Fijn!



@Dreamer: Ik weet welke boekhandel jij bedoelt. Ik heb daar dus nog nooit eens echt rustig gekeken. Maar dat staat nu bij deze wel op mijn programma.

Jij had trouwens de 3000ste post in dit topic.



O en ik ben net dus bezig geweest met kaartjes schrijven. En wat mij opviel: het adres in Hong Kong is heel erg lang, maar bevat maar 1 cijfer. (Het huisnummer). Verder geen postcode of ander nummer. Vind ik wel raar in zo'n grote wereldstad anno 2015.
Alle reacties Link kopieren
Wat houdt dat in, dat ik een nieuw topic moet openen?



Het is geen boekhandel he, het is de Expo. In de boekwinkel, ooooh.. daar zijn ook zúlke mooie kaarten ~zwijmel~



Oké, zal ik eens het beste meisje van de klas gaan zijn en een nieuw topic openen?

Ja?



braaaff..
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ziehier ons Nieuwe Topic
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zojuist begonnen. Heb het eerste adres binnen en nu wachten op een berichtje dat ik ook eentje mag ontvangen. Ik had wel eens van de term gehoord, maar nog nooit echt bij stil gestaan. Maar het lijkt me erg leuk, dus vandaar. Iemand uit Duitsland is de gelukkige.
Take it or leave it
Alle reacties Link kopieren
Hai MissSubcadiver. Leuk dat je meedoet!

Jouw kaartje moet wel eerst geregistreerd worden door de ontvanger, voordat je zelf een kaartje krijgt. In het begin moet je een hoop geduld hebben



Kom vooral ook meeschrijven in het nieuwe topic, deel 11. Zie de link hierboven
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hoi,,



Ik kwam er achter dat ik mijn account op inactief had gezegd, waardoor ik geen kaartjes heb ontvangen. Nu is hij weer actief, betekent dit dan ik nu de kaartjes kan ontvangen van de postkaarten die ik heb gestuurd of moet ik nu weer opnieuw postkaarten sturen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi rose, je kan het beste je vraag in het nieuwe deel stellen, zie een paar post hierboven voor de link.



Maar volgens mij gaat t goed komen zonder nieuwe kaarten
It ain't me

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven