Productverbeteringen die niet handig zijn

18-10-2014 21:50 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Calvé yogonaise is ook verkrijgbaar in een ''handige" spuitfles met schone dop. Ik ben nu al een maand aan het martelen met die fles .

De yogonaise is zo dik dat je, ondanks dat de fles op de dop kan staan, altijd als een idioot op die fles moet slaan om de inhoud naar beneden te krijgen. Is het eindelijk daar, dan knijp je eerst lucht en spetters op je bord. Die dop ( en de rest van de keuken) is nu verre van schoon. Die saus is gewoon te dik voor een spuitfles.



Komen jullie ook productverbeteringen tegen die eigenlijk geen verbetering zijn?
Speechless
Fristi is sinds het 'vernieuwde en verbeterde recept' (aantal jaar alweer) echt niet meer te drinken, bah!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rinzwind schreef op 18 oktober 2014 @ 22:20:

Ik word echt misselijk van het luchtje dat Always tegenwoordig heeft. Dat, samen met het feit dat ze hun plakstrips zodanig 'verbeterd' hebben dat ik tegenwoordig het maandverband soms in delen moet verwijderen, heeft gemaakt dat mijn favo maandverband hier voortaan passé is.Helemaal mee eens. Ik gebruik sinds twee maanden dus een ander merk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Olijfje_ schreef op 19 oktober 2014 @ 01:59:

De cola en sinas van AH zelf hebben sinds een poos een hele brede streepjescode die bijna niet te scannen valt met de zelfscanner, irritant!







Dat heb ik ook. Laatst eens nagevraagd hoe dat kan.

Die flessen met grote streepjescodes horen niet los verkocht te worden, maar alleen in van de 4 of 6 paks. Maar de vakkenvullers halen de verpakkingen los als er geen losse flessen meer in het vak staan.
Alle reacties Link kopieren
De kamille geur in de Always

De plakstrips waardoor je het hele maandverband kapot trekt. Zo goor!



Ik heb er wat over gezegd op hun facebook en ik kreeg als antwoord: wij krijgen ook positieve berichten over dit nieuwe geurtje en dus blijft het.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
quote:DappereGerbera schreef op 18 oktober 2014 @ 21:59:

De mini pizza's van Oetker (met kaas) zijn niet meer te eten sinds ze een jaar of 3(?) geleden het recept hebben 'verbeterd'. Jammer, ik was een grootverbruiker.Helemaal mee eens!!!!
Alle reacties Link kopieren
Of het nou oude of nieuwe producten zijn: ik worstel altijd met kartonnen pakken waarop staat "indrukken op de perforatie om te openen". Rijst, hagelslag, allesbinder, dat soort dingen. Je kunt drukken wat je wilt, maar het scheurt overal, behalve op de perforatie.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:Bieb2.0 schreef op 19 oktober 2014 @ 10:15:

Rexona Deo.

Ik heb lange tijd overal waar ik ze tegenkwam oude verpakkingen gekocht. Inmiddels zie ik de oude nergens meer. De nieuwe (al niet meer zo nieuw hoor, zeker een jaar) benemen me de adem.

wat een benauwde gas komt daar bij vrij.Dat heb ik dus ook! Kreeg al het idee dat ik er niet meer tegen kon ofzo, omdat het mijn luchtwegen opeens zo irriteert. Wat vreemd dit.
quote:O.L.L.A schreef op 19 oktober 2014 @ 17:34:



Ik heb er wat over gezegd op hun facebook en ik kreeg als antwoord: wij krijgen ook positieve berichten over dit nieuwe geurtje en dus blijft het.



Wat voor mensen zijn dat dan vraag ik me af?



Ik gebruik het ook niet meer. Dit moet door een man verzonnen zijn, dat kan niet anders.
Alle reacties Link kopieren
quote:matroesjka_ schreef op zaterdag 18 oktober 2014 22:15 Geparfumeerd maandverband. Wat een horror.



+1

Echte horror, helemaal als je er blijkbaar niet tegen kunt en een vette allergische reactie ervan krijgt! Geen fijne plaats voor een allergische reactie
If you can dream it, you can do it.
quote:O.L.L.A schreef op 19 oktober 2014 @ 17:34:

De kamille geur in de Always

De plakstrips waardoor je het hele maandverband kapot trekt. Zo goor!



Ik heb er wat over gezegd op hun facebook en ik kreeg als antwoord: wij krijgen ook positieve berichten over dit nieuwe geurtje en dus blijft het.



Er zijn gewoon producten waar men klaar is met verbeteren! Maandverband is er daar één van. Beter dan een paar jaar geleden was kan het echt niet meer worden. Maar merken willen zich onderscheiden met al die vernieuwingen. Ik wacht op de slogan. 'Ons verband is goed genoeg zoals het is.'



*weet stilletjes dat de overgang één en ander eerder zal oplossen*
quote:muzemeisje schreef op 18 oktober 2014 @ 22:23:

[...]



Wel handig natuurlijk. Nu kan iedereen pas echt ruiken dat je ongesteld bent Ruiken ze daar dan?
quote:muzemeisje schreef op 19 oktober 2014 @ 13:02:

Niet helemaal nieuw, maar wel vreselijk onhandig: de prijsstickers met alarm die de Hema gebruikt. Heeft iemand ooit wel een geprobeerd deze van een net aangeschafte handdoek af te halen?



Je trekt de lussen van de handdoek stuk, zo goed plakken die krengen Plakband bij de Etos op de make up, koop je een mega dure lippenstift zit je met lijm resten op je lippenstift.
Alle reacties Link kopieren
Mega dure lippenstift en Etos gaan in mijn boekje niet samen (maar dat kan voor iedereen anders zijn) maar neemt niet weg dat de lijmresten inderdaad vervelend zijn.



Nivea deo voor hem heeft een nieuw geurtje en sindsdien ruikt mijn vriend in plaats van heel erg lekker heel erg smerig. Tegenwoordig halen we die maar bij de op = op, daar liggen tenminste nog bussen met de oude geur.
anoniem_197662 wijzigde dit bericht op 20-10-2014 13:00
Reden: was een beetje onbeholpen
% gewijzigd
Heel fout, maar ik vond de kant-en-klare lasagne van de Jumbo erg lekker, maar sinds ze die 'vernieuwd' hebben is die niet meer te eten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Annapalona schreef op 20 oktober 2014 @ 09:53:

[...]





Ruiken ze daar dan?



Hahaha, zijn vast liefhebbers voor. Maar Always laat ons geloven dat je stinkt als je ongesteld bent. En dat vooral niemand jouw nare geurtjes mag ruiken. Misschien ligt het aan mij, maar ik heb nog nooooit iemand geroken en toen gedacht: "hmmm, vast ongesteld".



De hele trein stinkt door jou!
Speechless
Alle reacties Link kopieren
Mijn hele leven hoor ik al dat alle wasmiddelen het schoonst wassen. Waarom dan al die verbeteringen. Vraag ik mij echt al decennia af.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Wat fame zegt. Ik moet van binnen huilen van de nieuwe geur van Ariël. Vooral omdat ik de mega pakken van de groothandel nog door moet
Ye ken.
Mijn ipad bleef net zo lang zeuren dat ik ios moest updaten totdat ik het maar een keer deed. Nu kan ik niet meer zoeken op een webpagina en de kaarten-app heeft geen streetview meer. En hij is langzamer geworden.



Ik snap dat dus niet. Waarom aanpassingen doorvoeren die een verslechtering zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:ikdus2010 schreef op 19 oktober 2014 @ 17:30:

[...]





Dat heb ik ook. Laatst eens nagevraagd hoe dat kan.

Die flessen met grote streepjescodes horen niet los verkocht te worden, maar alleen in van de 4 of 6 paks. Maar de vakkenvullers halen de verpakkingen los als er geen losse flessen meer in het vak staan.Ik kreeg de tip van een vakkenvuller om de fles iets schuin naar achteren te houden en de scanner op ongeveer 20 cm afstand te houden en dat werkt redelijk idd.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Bij mij is het elke keer een worsteling om de danerolles verpakkingen open te krijgen, 9 van de 10 keer komt het eerste croissantlapje er beschadigd uit. Een paar jaar geleden waren ze ook beslist lekkerder, er zat zo'n goed bijsmaakje aan. Nu zijn ze gewoon gewoon. Jammer.
Dat is echt goor, ja! Gebruikte nooit maandverband, maar moest na mijn bevalling even en die geur van die paarse Always.. Wat een rare ontstekingsachtige vieze muffe geur! Ik had de eerste paar verbanden niet door en ik schaamde me serieus omdat ik dacht dat ik zo stonk. Zou een vrouw dat bedacht hebben? Kan toch haast niet?
Vroeger was Bros chocolade nog door-en-door bubbelige chocolade (en zo'n mooie rechte reep).



Nu heeft het zo'n harde buitenkant, van niet-bubbelige-chocolade.



Die hoef ik dus niet meer.
quote:clemance schreef op 22 oktober 2014 @ 14:45:

Vroeger was Bros chocolade nog door-en-door bubbelige chocolade (en zo'n mooie rechte reep).



Nu heeft het zo'n harde buitenkant, van niet-bubbelige-chocolade.



Die hoef ik dus niet meer.

Inderdaad. En de bubbels zijn ook nog kleiner dan vroeger.

De witte bros vond ik zooo zalig.
quote:Bieb2.0 schreef op 22 oktober 2014 @ 14:50:

[...]



Inderdaad. En de bubbels zijn ook nog kleiner dan vroeger.

De witte bros vond ik zooo zalig.



Een rondje Google leert dat we niet de enigen zijn:



http://www.recensiekoning.nl/2014/03/62 ... sbelletjes



- - - - - - - -



De brossen zijn ècht minder bros dan vroeger! De oude Bros was gaatjes met chocola er omheen, de nieuwe is een chocoladereep met een vaag schuimig midden. Lang niet zo lekker.



- - - - - -



Toen de makers van brosrepen besloten er een hard laagje chocola om heen te doen, heb ik uit protest drie jaar lang geen brosrepen meer gegeten. Want die harde laag chocola verpest het hele brosprincipe! [...] Verder hebben ze bij de BROS Tablet, om onbegrijpelijke redenen, nog een extra harde laag chocola toegevoegd! Had ik al gezegd dat ik vind dat die harde laag het hele principe van de Bros reep ondermijnt?!



- - - - - -



Vroeger smaakte bros veel lekkerder en luchter. Hoe dit komt? Vroeger hadden de bros repen ook luchtbelletjes aan de buitenkant en niet alleen in de binnenkant en hierdoor smaakten ze veel lekkerder en luchter.

Zo heeft deze reep ook alleen luchtbelletjes aan de binnenkant, waardoor de reep eigenlijk te compact is voor een bros



En wat zegt Wikipedia:



In 1985 waren er nog drie varianten op de markt; Wit, Melk en Puur. Na enige jaren besloot Nestlé te stoppen met de soorten Wit en Puur en was er alleen nog een Brosreep van melkchocolade te koop.



In mei 2007 werd de productie van de originele Nederlandse Bros-reep in Elst gestaakt en is de productie verplaatst naar Tsjechië. Daar wordt een andere productiemethode toegepast, dezelfde als wordt gebruikt voor Aerorepen. Ook de vorm en structuur veranderde hierbij. De bellen werder kleiner, de reep werd gladder en breekstrepen verdwenen. In 2011 introduceerde Nestlé een Bros chocoladetablet, deze is minder luchtig.



Nou, dan hoeven ze het ook geen Bros meer te noemen, maar gewoon stomme chocoladereep ofzo.
De sluiting op melk-, en sappakken > die irritante draaidop met daaronder nog een lipje dat je stuk trekt.

De laag caramel in een nuts (jaren geleden al) sindsdien nooit meer lekker gevonden terwijl we ze verslonden op school in de pauze.

En inderdaad, zo'n knijpverpakking van saus oid. Ik heb dat met de mosterd van Khune... de laatste mosterd moet je eruit friemelen met een mes of je spuit alles onder pffffffff.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven