Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!



Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.



Groeten,

Community Manager VIVA





Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Ik word telkens uitgelogd. En het zou handig zijn om dat laatste reactie bovenaan komt.

Ik durf mobiel met wifi op google chrome.
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
Net even wat PB's beantwoord maar wat een ellende is dat geworden zeg!
even wat eerste dingen

1- ik zie niet of ik PB's heb anders dan in de inbox kijken
2- Pb's zijn niet meer gekoppeld, ik kan niet meer een uitwisselig van berichten lezen maar moet steeds zoeken in inbox en verzonden items om het hee verhaal te zien
3 - Pb's zijn niet meer te wissen vanuit het bericht, erg onhandig om eerst naar de inbox te gaan hiervoor
4- vanuit de pb sectie kom ik niet makkelijk terug naar het forum
5- het lijkt erop alsof een deel vande berichten uit de oude vuilnisbak in de inbox is gezet
6- het lijkt erop dat alle oude verzonden berichten weg zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hartelijk dank voor de meldingen. Ze zijn toegevoegd aan ons lijstje (als ze er nog niet opstonden). Onze excuses voor het ongemak. Zodra we een update hebben plaatsen we die in het "Het nieuwe forum is live!" topic.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
1) De tabel van mijn afvaltopic Afvalchallenge 2017-Deel 2 is compleet naar de *** door de nieuwe layout van het forum. Het ziet er echt niet uit en ik ben geen techneut.

Kunnen jullie dit oplossen?

Dit lijkt bij alle tabellen op te treden in alle topics.

2) Ik dacht om dan maar even tussendoor een plaatje te plakken van de tabel, maar een plaatje plakken kan ook niet meer terwijl ik altijd al plaatsjesplak rechten heb,

3) Geen alineas hebben is echt een drama

4) Klik op de knop Voorbeeld scrollt je terug naar boven....
Alle reacties Link kopieren
Ik kan in het profiel van gebruikers de laatste reacties niet meer zien. De topics waarin gebruikers geschreven hebben zijn wel zichtbaar maar deze staan allemaal door elkaar, dus ik kan niet zien wat het laatste gepost is. Is dit een bug? Wordt dit opgelost?
Nou uiteindelijk is mijn tabel nog goed gekomen door wat zelf te prutsen maar jezus......

Plaatjes plakken lukt nog steeds niet

Voorbeeld klikken scrollt nog steeds terug naar boven
Mijn inbox:
-Vaak weet ik pas laat dat ik een PB heb.
-Soms weet ik pas dat ik een PB heb wanneer de verstuurder me daarop wijst door dit in een topic te zeggen of nogmaals een PB te sturen.
-Sommige mensen krijgen mijn PB niet.
-Al mijn verzonden berichten staan op 'ongelezen' en zijn niet als gelezen te markeren.
-Mijn verzonden berichten zijn niet te verwijderen.
-Mijn ontvangen berichten kan ik wel in de prullenbak zetten, maar zijn daar vervolgens niet uit te verwijderen, dus effectief is het alleen maar schuiven.
Mijn inbox:
-Vaak weet ik pas laat dat ik een PB heb.
-Soms weet ik pas dat ik een PB heb wanneer de verstuurder me daarop wijst door dit in een topic te zeggen of nogmaals een PB te sturen.
-Sommige mensen krijgen mijn PB niet.
-Al mijn verzonden berichten staan op 'ongelezen' en zijn niet als gelezen te markeren.
-Mijn verzonden berichten zijn niet te verwijderen.
-Mijn ontvangen berichten kan ik wel in de prullenbak zetten, maar zijn daar vervolgens niet uit te verwijderen, dus effectief is het alleen maar schuiven.
Hier ook al mijn verwijderde pb's terug in mijn inbox :wtf:
Plus het lijkt erop dat ik geen pb's meer kan verzenden :sigh:
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Dit topic is gesloten. De bugs van het nieuwe forum kun je kwijt in het daarvoor geopende topic ' Het nieuwe forum is live! (Mededelingen bugs)' deel 2.

http://forum.viva.nl/overig/het-nieuwe- ... ges/381777

Zo verzamelen we alle bugs op 1 plek. De bugs die in dit topic zijn geplaatst hebben we op onze buglijst geplaatst.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik kan dus ineens niet meer de topics verwijderen uit mijn reactie/favorieten/ ect lijst.

Ik kan wijzig aan klikken en de prullenbakjes voor de topictitels komen te voorschijn. Maar ze worden niet verwijderd als ik de prullenbakjes aanklik.
Alle reacties Link kopieren
Mods,

Ik heb zojuist een post geplaatst op de relatiepijler en 'enters' worden niet meer meegenomen? Ik heb 2x ge-enterd tussen mijn opsommingspunten maar het helpt niet. Hoe kan dit verholpen worden?


Dank!


Edit, dat bedoel ik dus. Mijn 'Dank!' staat twee enters verder in het postvak en denk dat deze zin er ook gelijk achteraan is gezet zodra mijn post is geplaatst.

Edit 1: ja dus
wij slapen nooit.
Fee-de-Goede schreef:
20-05-2017 16:08
Ik kan dus ineens niet meer de topics verwijderen uit mijn reactie/favorieten/ ect lijst.

Ik kan wijzig aan klikken en de prullenbakjes voor de topictitels komen te voorschijn. Maar ze worden niet verwijderd als ik de prullenbakjes aanklik.
Ik heb dit precies zo.
Alle reacties Link kopieren
Dit topic is gesloten sinds 16 mei. En waarom kan ik dan nog reageren?
Fee-de-Goede schreef:
20-05-2017 16:08
Ik kan dus ineens niet meer de topics verwijderen uit mijn reactie/favorieten/ ect lijst.

Ik kan wijzig aan klikken en de prullenbakjes voor de topictitels komen te voorschijn. Maar ze worden niet verwijderd als ik de prullenbakjes aanklik.
Nog maar eens melden.

Het werkt nog steeds niet.

Jammer want dat was wel fijn aan het nieuwe forum!


Crap. Ik meld het maar in het modtopic dan.
Alle reacties Link kopieren
Noopes schreef:
22-05-2017 20:26
Dit topic is gesloten sinds 16 mei. En waarom kan ik dan nog reageren?
Het kan nog steeds.

Maar het forum openen op mijn iphone en ipad nog steeds niet...
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
.
Al een account? Log dan hier in.
Waarom moet ik om de haverklap inloggen terwijl ik mobiel forum? Ik kan niet normaal van pagina wisselen zonder weer in te moeten loggen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet alle duizenden reacties gelezen, maar waar ik tegenaan loop:

- Steeds uitgelogd worden
- Je kunt niet meer rechtstreeks naar de laatste reactie van een topic gaan (of laatste bladzijde)
- De lijst met 'actieve topics' of 'nieuwe topics' is bijna onzichtbaar en heel kort
- Wat is het nut van een lijst met hele oude topics waar ik ooit in gereageerd heb of die ik ooit geopend heb?
- Je ziet niet meer wanneer iemand voor het laatst gereageerd hebt, maar je ziet wanneer het topic is geopend. Vervelend, want zo zie je niet of het topic actueel is ja of nee.
Eens met minniemouse. Ik krijg steeds slechts 3 topics in beeld waarop ik ooit gereageerd heb.

Er staat wel ' wijzigen' onder dat lijstje, als je daarop drukt krijg je een prullebakje te zien, maar als je daarop drukt verdwijnt zo'n topic niet uit de lijst, terwijl ik dat wel graag zou willen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat er een bug is als je naar de tweede, derde etc. pagina van een pijler gaat. Klik je op "2" voor de 2e pagina, kom je feitelijk op de 3e pagina. Klik je op "3", kom je op de 4e pagina, etc.
World of Warcraft: Legion
Mods, deze staat er volgens mij nog niet bij. Voorheen kon je op de puntjes gaan staan en een paginanummer instellen. Dat werkt op dit moment (nog) niet.
Alle reacties Link kopieren
Misschien kunnen we beter melden wat er wél werkt ;-D

Bij die topiclijst staat aan de ene kant wijzigen, aan de andere kant ´toon meer´. Krijg je een hele lijst. Dat is positief, al mocht die lijst van mij nog wel ietsje langer zijn.

Staffen werkt ook heel goed.

En ik hoef niet meer elke keer in te loggen, meestal gaat het automatisch.

Met een goede addblocker werkt de site probleemloos en snel.

Het lettertype is fijn en de witregels zijn terug, dus teksten zijn goed leesbaar.

Dat de reacties van de TO gekleurd zijn is absoluut een verbetering.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie helemaal geen gekleurde posts. Alles is hetzelfde.
Staffen werkt ook niet goed, zie de vele reminders in het modtopic.
.
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/phpbb/di/container_builder.php on line 146: require(./cache/production/autoload_4335734bbdd20f586549a504dff5f80c.php): failed to open stream: No such file or directory



Die melding krijg ik telkens als ik een pagina ververs. Is de enige site waar bij dit gebeurt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven