spinnen-feit/fabel

31-08-2016 08:04 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Precies een week geleden trof ik in de douche zo'n vies dik exemplaar aan, na een hele rondedans hij rechts ik links enz heb ik hem kunnen overmeesteren.Zie ik vanmorgen in de keuken weer zo'n apparaat

Nu heb ik weleens gehoord dat als er 1 spin zit,dat de 2de enkele dagen later te voor schijn komt,na mijn ervaring zeg ik 't klopt of is dat toeval?
In een gemiddeld huis zitten ongeveer 1500 spinnen.
En ze doen niks hè... ze eten hoogstens vliegen en muggen op waar jij last van hebt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal het even aan m'n 5 slaapkamerspinnen vragen ;)
aan het typen...
quote:SallySpectra schreef op 31 augustus 2016 @ 08:06:

In een gemiddeld huis zitten ongeveer 1500 spinnen.Dit. Er zijn er dus altijd veel meer dan één of twee.
Maak ze alsjeblieft niet dood. Vang ze in een glassje en zet ze buiten als het je stoort.
Alle reacties Link kopieren
quote:SallySpectra schreef op 31 augustus 2016 @ 08:06:

In een gemiddeld huis zitten ongeveer 1500 spinnen.
quote:Taralina schreef op 31 augustus 2016 @ 08:10:

Maak ze alsjeblieft niet dood. Vang ze in een glassje en zet ze buiten als het je stoort.Ik denk altijd dat ze heel snel weer naar binnen rennen
quote:-Isabella- schreef op 31 augustus 2016 @ 08:13:

[...]





Ik denk altijd dat ze heel snel weer naar binnen rennen Ja, om muggen te vangen. Niet om jou op te eten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb liever 100 spinnen dan 1 wesp. Spinnen komen je niet lastigvallen
aan het typen...
Alle reacties Link kopieren
Gebaseerd op mijn eigen ervaring gaat dit voor enkele soorten (vooral de grote!) zeker op.
quote:SallySpectra schreef op 31 augustus 2016 @ 08:15:

[...]



Ja, om muggen te vangen. Niet om jou op te eten.Ik doe niks met spinnen binnen in huis. Ze zijn wel nuttig. En die grote snelle huisspinnen krijg je toch niet te pakken (en dat durf ik ook niet). Maar het leek me dus vooral nutteloos om ze buiten te zetten.
Zowel post 1 als 2 zijn fabels. Al heb je altijd teveel spinnen in huis.
Alle reacties Link kopieren
Grote spinnen kunnen wel degelijk bijten hoor. Je gaat er niet dood aan maar bv een dikke hand kun je er wel van krijgen met een beetje pech.

En ja leuk dat ze vliegen en muggen eten maar ik ben pagus voor spinnen dus hier moeten ze toch echt weg.
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 31 augustus 2016 @ 08:26:

Grote spinnen kunnen wel degelijk bijten hoor. Je gaat er niet dood aan maar bv een dikke hand kun je er wel van krijgen met een beetje pech.

En ja leuk dat ze vliegen en muggen eten maar ik ben pagus voor spinnen dus hier moeten ze toch echt weg.Misschien als ze zich bedreigt voelen maar een spin loopt niet naar je toe om je te bijten
aan het typen...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt bang voor ze ook al weet ik objectief dat ze niet veel kwaad kunnen, dus hier gaan ze weg. Of vriend maakt ze dood of ik stuur de kat er achteraan en die eet ze op. Buiten prima, maar binnen moet ik ze niet hebben.
quote:nina1966 schreef op 31 augustus 2016 @ 08:26:

Grote spinnen kunnen wel degelijk bijten hoor. Je gaat er niet dood aan maar bv een dikke hand kun je er wel van krijgen met een beetje pech.

En ja leuk dat ze vliegen en muggen eten maar ik ben pagus voor spinnen dus hier moeten ze toch echt weg.Ze bijten alleen als je ze oppakt. Als je ze met rust laat, echt niet.
quote:MinkeDeWit schreef op 31 augustus 2016 @ 08:22:

Zowel post 1 als 2 zijn fabels. Al heb je altijd teveel spinnen in huis.Hoezo teveel? Ik heb er geen last van hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ligt eraan of er iets te vangen is in jouw huis.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Fabel: ze zijn banger voor jou dan jij voor hen.

Geloof me..onmogelijk !!

Ik ben best onverschrokken maar spinnen...
Bij mij zit er ook een heerlijke dikkerd in het hoekje van de slaapkamer. Geen renspin. Maar zo'n grote met een dik lijf en dikke poten.



Ik laat hem lekker zitten, goed tegen de muggen.
Ik heb ook niet het idee dat die spin 'banger is van mij dan ik van hem'. Wat een onzin, spinnen geven geen krimp als je langs loopt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er als de dood voor dus stuur mijn vriend er dan op af. Muggen etc pakken mijn katten wel, daar heb ik die enge spinnen niet voor nodig
Ik waag te betwijfelen dat een dier met zulke kleine hersens emoties heeft
Alle reacties Link kopieren
Let op. Straks komt iemand hier een plaatje plakken van een enge spin. Ik plak voor de zekerheid alvast maar een lief konijntje.



Ik vind hier dingen van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven