Vochtige streken

27-03-2013 21:33 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, hier spuit 11!



Ik heb eindelijk vochtige streken in huis gehaald en omwtfbbq wat een ranzig boek. Ik kan best het een en ander hebben maar ik zit serieus te kokhalzen bij sommige scenes.



Nu ben ik benieuwd, wat is het ranzigste wat jij ooit gelezen gedaan hebt?
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 27 maart 2013 @ 21:51:

Hij hoeft niet uit hè







Was ooit een topic hier over gore zaken...Antonio's vieze verhalen topic heette dat.



Smerigste wat ik ooit heb gedaan (per ongeluk, ben een héél kuis en hygienisch meisje)



Toen ik werkte als kamermeisje en een bed afhaalde stond ik ineens met een gebruikte tampon in mijn blote hand (bedden afhalen deed ik tot die dag zonder handschoenen, dat ging makkelijker, sneller etc..) die had een "dame" een soort van in bed uitgedaan of zoiets...

Ik ben eerst gaan walgen, daarna gaan huilen van walging en daarna heb ik mijn handen gedesinfecteerd en gewassen en heb ik gecheckt of ik geen wondjes had.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
het meest vieze wat ik heb moeten doen was onder werktijd. Werk in het weekend in een cafe en na sluit was het mijn beurt de wc schoon te maken. Moest een bierglas uit de wc pot pakken die helemaal onder de stront zat (met handschoenen weliswaar maar vond het echt vet ranzig).
Alle reacties Link kopieren




Sjee en ik maar denken dat het over streken met een hoge luchtvochtigheid zou gaan..



Ik ben niet geschikt voor de zorg.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:oogappeltje schreef op 27 maart 2013 @ 22:04:

het meest vieze wat ik heb moeten doen was onder werktijd (werk in het weekend in een cafe en na sluit was het mijn beurt de wc schoon te maken. Moest een bierglas uit de wc pot pakken die helemaal onder de stront zat (met handschoenen maar vond het echt vet ranzig).Oh wat erg
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
In een dierenasiel werken heeft er voor gezorgd dat ik wel wat gewend ben, maar de diarree van een gestresste hond schoonspuiten blijft altijd een vies klusje.
quote:kookwekkertje01 schreef op 27 maart 2013 @ 21:37:

Een verhaal.... Ja, echt als je er niet tegen kan, niet verder lezen!!.... Iets met darmen en pijn, enzo....



Een verhaal over een jongen die in het zwembad met zijn anus voor het afzuigsysteem van een zwembad gaat zitten... En dat er een stuk darm in dat systeem vast komt te zitten.



Palahniuk toch? Hij neemt er ook echt lekker de tijd voor om dat te omschrijven.



Ik vond de martelscènes in American Psycho moeilijk te verteren.
Er is nu ook een film van dit smerige boek.. Ben benieuwd wat ze er van gemaakt hebben. Hoe verfilm je zoiets ranzigs?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven