Vraag het Hayek......

24-06-2016 23:45 129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op veler een verzoek is hier dan de nieuwe rubriek "Vraag het Hayek". Je kunt hier terecht voor een gegarandeerd bot antwoord op een hopelijk niet al te snuggere vraag. Zie het als een soort Lieve Mona. Alleen dan niet lief. En niet Mona......
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hayek,

Ik zeg vaak iets anders dan ik denk, omdat ik bezorgd ben dat onaardig zijn iedereen chagrijnig maakt.

Hoe stap je over die bezorgdheid heen?

Dank je wel voor je weldoordachte antwoord.
Alle reacties Link kopieren
quote:swifty schreef op 25 juni 2016 @ 11:02:

[...]





Ja dat zou ik graag willen, maar mijn man is jaren geleden gesteriliseerd. Dit was voor ik hem leerde kennen, hij heeft al 3 volwassen kinderen. Hij is wat ouder dan ik, namelijk 65, ik ben 22. Ik ken hem omdat hij de vader van mijn beste vriendin is.Die drie volwassen kinderen.....zitten daar ook zonen tussen? Ik zie een oplossing......
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicotientje schreef op 25 juni 2016 @ 11:03:

[...]



Is wijn wel vaker het antwoord? ( anticiperen op dingen die wellicht nog komen)Wel vaker, maar soms is er wat sterkers nodig.
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:rozea schreef op 25 juni 2016 @ 11:06:

[...]





€2000,-Da's net genoeg voor een date.....
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kittens schreef op 25 juni 2016 @ 11:11:

Mijn buurvrouw vertelde me net dat die vliegende beestjes muggen geweest kunnen zijn en dat je daar idd jeukende bulten van kunt krijgen. Maar ze verspreiden ook SOA's? Heb ik die SOA dan wel van mijn man, aangezien hij niet mee was in het bos? Of heb ik die muggen van thuis meegenomen in mijn auto?

Wat als ik nu een SOA heb van iemand anders?

En wat moet ik zoeken in de telefoon van mijn man? Ik snap het niet. Het telefoonnummer van het ziekenhuis? Wat is daar voor verdachts aan? Wist hij dat ik een SOA zou krijgen als ik naar het bos zou gaan? Moet ik nu opgenomen worden in het ziekenhuis?

Weet jij waar de telefoon van mijn man ligt?

Je man neemt z'n telefoon natuurlijk ook mee als 'ie naar de wc gaat en gaat douchen. Da's altijd in dit soort situaties. Voer 'm vanavond flink dronken en pak z'n telefoon als 'ie z'n roes uitslaapt.

Schattig dat je denkt dat je die bultjes van die beestjes hebt. Het is andersom, die beestjes kruipen uit jouw bultjes. Die heb je gekregen doordat je door je man geïnfecteerd bent. Hij heeft het ongetwijfeld van één van z'n minnaressen. Dus in z'n telefoon moet je even al die whatsappjes met al die andere vrouwen in z'n leven doorlezen.
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:parbleumondieu schreef op 25 juni 2016 @ 11:28:

Hoi Hayek,

Ik zeg vaak iets anders dan ik denk, omdat ik bezorgd ben dat onaardig zijn iedereen chagrijnig maakt.

Hoe stap je over die bezorgdheid heen?

Dank je wel voor je weldoordachte antwoord.Accepteer dat je een naar mens bent en dus dat effect hebt op mensen. Anderen houden niet van jou, dat is duidelijk. Maar als jij daar gewoon schijt aan hebt, komt het heus goed!
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hayek schreef op 25 juni 2016 @ 12:13:

[...]



Da's net genoeg voor een date.....
aan het typen...
quote:Hayek schreef op 25 juni 2016 @ 12:16:

[...]



Je man neemt z'n telefoon natuurlijk ook mee als 'ie naar de wc gaat en gaat douchen. Da's altijd in dit soort situaties. Voer 'm vanavond flink dronken en pak z'n telefoon als 'ie z'n roes uitslaapt.

Schattig dat je denkt dat je die bultjes van die beestjes hebt. Het is andersom, die beestjes kruipen uit jouw bultjes. Die heb je gekregen doordat je door je man geïnfecteerd bent. Hij heeft het ongetwijfeld van één van z'n minnaressen. Dus in z'n telefoon moet je even al die whatsappjes met al die andere vrouwen in z'n leven doorlezen.

O, dan komt het goed uit dat we een feestje hebben vandaag. Het bier staat al koud.

Dank je Hayek!

(Maar hoe krijg ik ondertussen die bultjes/beestjes weg? Of gaat dat niet meer? Ga ik dood?)
quote:Hayek schreef op 25 juni 2016 @ 12:13:

[...]



Die drie volwassen kinderen.....zitten daar ook zonen tussen? Ik zie een oplossing......Ja, hoe wist je dat, zijn jongste zoon woont dus naast ons
Alle reacties Link kopieren
quote:Kittens schreef op 25 juni 2016 @ 12:22:

[...]



O, dan komt het goed uit dat we een feestje hebben vandaag. Het bier staat al koud.

Dank je Hayek!

(Maar hoe krijg ik ondertussen die bultjes/beestjes weg? Of gaat dat niet meer? Ga ik dood?)

Iedereen gaat een keer dood.

Die bultjes gaan vanzelf weer weg. Bier helpt. Wijn ook.
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:swifty schreef op 25 juni 2016 @ 12:23:

[...]





Ja, hoe wist je dat, zijn jongste zoon woont dus naast ons Ah kijk, dan kun je dus mooi daar aankloppen voor een liefdesbeebie. Iedereen die hier langer komt, weet dat een liefdesbeebie de oplossing voor alle problemen is.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek schreef op 25 juni 2016 @ 12:13:

[...]



Wel vaker, maar soms is er wat sterkers nodig.Thnxz! Heb al een afspraak staan bij de slijter.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hayek schreef op 25 juni 2016 @ 12:16:

[...]



Accepteer dat je een naar mens bent en dus dat effect hebt op mensen. Anderen houden niet van jou, dat is duidelijk. Maar als jij daar gewoon schijt aan hebt, komt het heus goed!Dit is het ei van Hayek! Ik voorzie een zorgeloze toekomst voor mezelf. Ideaal dus.
Hayek vind je mij lief?
Alle reacties Link kopieren
quote:Inkie12345 schreef op 25 juni 2016 @ 17:37:

Hayek vind je mij lief?Nee. Ik ben potdorie de enige die er nog niet achter is wat jouw vorige nick was.....
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hayek schreef op 25 juni 2016 @ 17:55:

[...]



Nee. Ik ben potdorie de enige die er nog niet achter is wat jouw vorige nick was.....
Life is short. Eat dessert first.
quote:Hayek schreef op 25 juni 2016 @ 17:55:

[...]



Nee. Ik ben potdorie de enige die er nog niet achter is wat jouw vorige nick was..... Oh gelukkig, ik wil van het lieve imago af
quote:doornroosje9 schreef op 25 juni 2016 @ 17:59:

[...]



Toch wel een beetje zielig.
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 25 juni 2016 @ 17:59:

[...]



Sadist!
Oh dear, how sad, never mind.
Wil jij mijn hond uitlaten?
Bed of wijn?
Alle reacties Link kopieren
Mijn vraag is nog niet beantwoord!!! Gaat hij vreemd?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
En is er een naam voor dat driehoekje bij de haargrens/voorhoofd ? Zoja, welke?
Alle reacties Link kopieren
Begint jouw echte naam met een D?
.
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 25 juni 2016 @ 23:05:

Mijn vraag is nog niet beantwoord!!! Gaat hij vreemd?Oh, die had ik over het hoofd gezien. Natuurlijk gaat hij vreemd! Op het Vivaforum leer je vanzelf dat elke man vreemdgaat!
Oh dear, how sad, never mind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven