Vrijgezellenweekend

02-09-2014 09:16 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Een buitenlandse kennis van me wil ergens in oktober graag zijn vrijgezellenfeest gaan vieren in Amsterdam.

Het gaat om een heel weekend met ongeveer 8 mannen (gemiddelde leeftijd 32), aankomst waarschijnlijk vrijdag voor de middag en vertrek zondagavond heel laat óf op de maandag een keer.



En nu heeft hij mij gevraagd om ideeën te geven wat ze allemaal kunnen gaan doen. Ik wil hem graag helpen, maar kom zelf totaal niet uit die buurt.



Heb hem al linkjes doorgestuurd van een tour op de wallen, het sexmuseum, een bierproeverij, rondvaart, Anne Frankhuis en een lijst met , volgens IAmsterdam, leuke bars en pubs.

Maar nu ben ik wel een beetje uitgedacht



Hebben jullie nog suggesties voor me? Iets wat ze echt gedaan moeten hebben? Goed en niet te duur hotel?
Bierfiets.



Maar misschien op een mannenforum vragen?
Alle reacties Link kopieren
quote:zand-korrel schreef op 02 september 2014 @ 10:50:

Wat dat betreft zijn ze compleet onduidelijk.

Heb het al een aantal keer gevraagd en zie dat ik het inderdaad vergeten ben te vermelden, excuses.



Budget; hebben ze niet (?)

Heb ook al gevraagd wat ze absoluut niet en wat ze wel willen doen; ook dat wisten ze niet, ik moest maar ideeën aanbrengen en aan de hand daarvan kijken ze of ze het leuk vinden.



ik zou hun 'probleem' niet op gaan lossen.

Je hebt wat tips gegeven, ze zoeken het maar uit, dan moeten ze maar duidelijker zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:clemance schreef op 02 september 2014 @ 09:26:

Is er wel genoeg animo voor 3 dagen lang leve de lol? Het kost mensen tijd en veel geld, misschien vinden de meesten een dagje meer dan genoeg (wat ik me wel kan voorstellen).



Dan zou ik bijvoorbeeld de zaterdag helemaal volproppen met activiteiten (Heineken rondleiding, Lasergamen, onbeperkt blowen en stappuh) en dan de zondag voor degenen die nog zin hebben, flink uitbrakken met een vette brunch en als je nog zin hebt met een bootje door de grachten of zoiets.





WTF, dat is de vraag toch niet?



Waarom je eigen gevoel hierop projecteren??



Als ik voor mn vrijgezellenfeestje een weekendje in het buitenland zou gaan doen, zou ik het bv WEL te gek vinden!!
Alle reacties Link kopieren
Welke nationaliteit en wat voor mannen zijn het? Engelsen willen vaak maar 1 ding bier en coffeeshop. Lang leven de lol.



Of zijn het Zwitserse bankiers die vooral voor de cultuur gaan?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Dank je Anthonius :-)





@Lilalinda, ik denk dat ik dat ook maar ga aangeven.
Alle reacties Link kopieren
Bij het station heb je ook nog glow in the dark minigolf, lijkt mij ook een leuke groepsactiviteit. Voor een rustiger groep is eye misschien leuk icm veerpont en eten in noord/ndsm. Bierfiets zou ik afraden, is verschrikkelijk irritant voor iedereen en je mag nog maar in 3 straten rijden ofzo.
Naar boom Chicago? Is ook lol, maar ietsje cultureler dan de coffeeshop. En volgens mij is het geheel of deels in het Engels.
Alle reacties Link kopieren
quote:may_ka schreef op 02 september 2014 @ 09:27:

Ga niet. Dat is echt mijn belangrijkste tip. Doe Het Niet.

Amsterdam heeft al meer dan genoeg clubjes jongemannen die, al dan niet verkleed als condoom of met een uiterst grappig t-shirt, stupide door de stad zwalken, met of zonder bierfiets.



En dronken worden kan thuis ook, net als kotsen; een fiets huren is niet leuk als je al je aandacht moet besteden aan in paniek je stuur recht houden, van die grachten zie je niets als je stoned bent en hoeren zijn overal.Ten eerste wie ben jij om dat te bepalen...en ten tweede TO gaat helemaal niet eens...LEZEN!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Anthonius schreef op 02 september 2014 @ 11:14:

[...]





WTF, dat is de vraag toch niet?



Waarom je eigen gevoel hierop projecteren??



Als ik voor mn vrijgezellenfeestje een weekendje in het buitenland zou gaan doen, zou ik het bv WEL te gek vinden!!

Pff, dacht precies hetzelfde, een nutteloos advies geven wat totaal voorbij gaat aan de vraag.



En to, volgens mij is je vraag inmiddels beantwoord. Stuur ze gewoon de wallen op en het Vondelpark in.
Alle reacties Link kopieren
Valt het jullie ook op dat TO elke keer weer geen antwoord geeft op de vraag waar de vrijgezellen vandaan komen?
Alle reacties Link kopieren
Is dat zo ontzettend van belang dan? Uit het buitenland, rustige mannen van in de 30.



Stel je voor dat ik zou zeggen dat ze eventueel uit Engeland zouden komen, dan lees je hier al gelijk hoe er gedacht wordt en word er voorbij gegaan aan de vraag.



Maar omdat je het zo ontzettend graag wil weten; het zijn Duitsers.





@jippie, mijn vraag is inmiddels inderdaad beantwoord :-)
Alle reacties Link kopieren
Er zit een goede stripclub op de Wallen. Hangt een goeie sfeer (behalve als er enorm veel groepen dronken mannen langskomen) en werken leuke dames.



Verder ben ik het eens met veel anderen hier en zorg ik dat ik in de weekenden niet in het toeristen-epicentrum van Amsterdam ben!
Alle reacties Link kopieren
Waarom het belangrijk is; omdat elk land zo zijn eigen traditie heeft met vrijgezellenweekenden.



Wil je iets actiefs, ga dan Kitsurfen, met de trein naar Zandvoort en door de duinen mountain biken.



Wat ook leuk is, een toer door Amsterdam op de Segway of met de fiets of met de step



En nog meer tips
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Poldersport in de kwakel is leuk met een groep mannen, al dan niet met bier. Actief en je kan elkaar in de sloot duwen
Alle reacties Link kopieren
quote:zand-korrel schreef op 02 september 2014 @ 12:30:

Is dat zo ontzettend van belang dan? Uit het buitenland, rustige mannen van in de 30.



Stel je voor dat ik zou zeggen dat ze eventueel uit Engeland zouden komen, dan lees je hier al gelijk hoe er gedacht wordt en word er voorbij gegaan aan de vraag.



Maar omdat je het zo ontzettend graag wil weten; het zijn Duitsers.



Het is helemaal niet belangrijk. Het viel me alleen op dat je die vraag telkens weer niet beantwoordde.

@jippie, mijn vraag is inmiddels inderdaad beantwoord :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven