Warme douche

22-07-2014 23:22 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
(Zoals Tros Radar dat noemt)



Ik heb een nieuwe kast en ben oa mijn administratie aan het herordenen die uit de oude kast komt. Ik vind een map met veel brieven nav een ziek kind lang geleden. Veel brieven zijn bevestigingen van telefoongesprekken met oa de verzekering. Mijn dochter is ooit op vakantie heel ziek geworden, veel hulp gekregen van een contactpersoon vd verzekering, ook weer bij terugkomst in NL.



Tussen alle papieren rondom dit alles vind ik een kaartje met een lieve tekst van die contactpersoon. Het kaartje kwam ooit mee met een brief vd verzekering.

Dus een warme douche voor J.V.!!



Hebben jullie ook nog warme douches uit te reiken?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 23 juli 2014 @ 11:06:

Warme douche voor de Inspecteur van de Belastingdienst. Ook al vroeg ik een regeling voor een cliënt die in strijd was met alle geldende regels, heeft zij telefonisch heel hard met me mee gedacht en zijn we samen, binnen de regels, tot een oplossing gekomen waar we beide mee kunnen leven!



De ambtenaar van de gemeente Leeuwarden, die mij gewoon zelf belt om aan te geven dat ik voor een nieuwe cliënt nog kwijtschelding aan mag vragen, want dat is nog niet gedaan, maar zonder deze aanvraag blijft de vordering openstaan, dus doe het even, dan handel ik het meteen af!



En verder veel deurwaarders en incassomedewerkers, die mij netjes te woord staan en met mij mee willen denken hoe iets op te lossen binnen hun voorwaarden en de mogelijkheden van de klant.



Chapeau, jullie maken mijn werk een heel stuk gemakkelijker en simpeler!Ik kan me de blijdschap heel goed voorstellen, dat je voor een ander de weg net wat makkelijker en verdraaglijker in samenwerking met die instanties. Inderdaad chapeau!
Alle reacties Link kopieren
Het is maar een kleinigheidje maar toen ik vanochtend in de buurtsuper naast mijn op de grond liggende krijsende peuter van 2 jaar stond, was er een meneer die tegen me zei: "lastige leeftijd he? Twee jaar zeker? Ik heb nu kleinkinderen van die leeftijd en ik vind dat u heel rustig en geduldig bent met uw kind."

Waarna dochter zoiets had van: huh?, opstond en de rest van de tijd heel braaf met me mee liep.

Lieve meneer, dank u wel, ik voelde me ter plekke een stuk beter.
Alle reacties Link kopieren
Dat ik deze bijna vergeet....een warme douche voor een leraar op de basisschool die er alles aan deed om mij te helpen en de eerste was die mij liet voelen dat ik er mocht zijn als kind. Hem vergeet ik nooit meer.
Alle reacties Link kopieren
quote:blauwmetstippen schreef op 23 juli 2014 @ 13:27:

Het is maar een kleinigheidje maar toen ik vanochtend in de buurtsuper naast mijn op de grond liggende krijsende peuter van 2 jaar stond, was er een meneer die tegen me zei: "lastige leeftijd he? Twee jaar zeker? Ik heb nu kleinkinderen van die leeftijd en ik vind dat u heel rustig en geduldig bent met uw kind."

Waarna dochter zoiets had van: huh?, opstond en de rest van de tijd heel braaf met me mee liep.

Lieve meneer, dank u wel, ik voelde me ter plekke een stuk beter.Oh wat lief!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:tjjjjjemig schreef op woensdag 23 juli 2014 09:40 Maaique, het is toch niet uit met je recente vriend, hè?Jawel... Hij is nu mijn ex helaas
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Ach meid Je leek zo blij met hem!!
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooie verhalen!
Je bent zelf een theepot
Een warme douche voor de man die ondanks dat ik hem heb teleurgesteld nog steeds zoveel om me geeft.



Een warme douche voor de onbekende die toen ik, niet door mijn schuld, een ongeluk kreeg en mijn auto total loss was gereden, gestopt is en me geholpen heeft met de afhandeling. Ik was zo opgelucht dat ik er niet alleen voor stond.



De onbekende man in Rome toen ik in een overvolle bus stond met een dikke likdoorn op mijn teen en veel pijn, die opstond en mij zijn plaatsje gaf.



Een warme douche voor twee dames van het forum die me met wijze raad hebben geholpen onlangs.
Een warme douche voor mijn schoonvader die mij naar mijn afspraak heeft gebracht (hij woont 30min rijden van mij) omdat mijn man het was vergeten EN hij heeft me ook weer terug gebracht wat een held!
Alle reacties Link kopieren
Postuum voor mij pa (zaliger) Hij heeft mij altijd met raad en daad bijgestaan in goede en in slechte tijden en ik ben daar geen verwend prinsesje van geworden. Integendeel. Dank Pa!

En dank aan Suus dat ik daar weer even aan moest denken. Wat een fijn topic!

Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Een warme douche voor mijn buurman, die spontaan aanbood onze caravan uit de stalling te halen en enkele dagen later naar de camping te brengen, toen hij hoorde dat de auto die we hier voor zouden lenen niet door kon gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:tjjjjjemig schreef op 23 juli 2014 @ 18:43:

Ach meid Je leek zo blij met hem!!



Tja, helaas werkt het niet altijd

Bedankt voor je berichtje
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Een warme douche voor een man uit Utrecht die mij achterop de fiets meenam naar een werkende pinautomaat en mij terugbracht naar de parkeergarage. Het was al heel laat op de avond en ik was nog vrij jong. Je kon door een defect alleen met contant geld betalen in de parkeergarage. Alle pinautomaten in de buurt werkten ook niet. Inmiddels was ik al ver afgedwaald en best in paniek. Deze meneer zag dit en zorgde zo goed voor mij.
Een warme douche voor de Italiaanse meneer die ons (lang geleden) op onze eerste vakantie samen op het station in Venetië geholpen heeft.

De informatiebalie had ons verkeerde informatie gegeven, gelukkig kwamen we daar achter voor de trein vertrok, maar was toen was de informatiebalie inmiddels gesloten en de dame aan de kassa wilde ons niet helpen. Ik raakte licht in paniek (het was inmiddels 23.00 uur en we wilden terug naar de camping). Wacht maar, zei die meneer in het Engels. Binnen twee minuten had hij de juiste informatie, er ging nog 1 trein terug. En zo kwamen we om 2.30 uur terug op de camping.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg kippenvel van sommige verhalen. Mooi! Dit topic blijf ik uppen zolang ik kan haha!
Alle reacties Link kopieren
Oh zo veel...



Een warme douche voor

- de man die ons een kop warme chocolademelk en een paraplu gaf toen we met de jeugdbeweging weer eens wat deur aan deur waren aan het verkopen in de regen...(dat is eentje uit de oude doos)



- de man die me met zijn camionette terug thuis bracht na een val met de fiets (waarbij fiets stuk was)



- het koppel dat een heel eind voor me omreed om me de weg te tonen. Ik was verdwaald met de auto en ze hebben me tot mijn bestemming voorgereden.



- mijn collega's, die soms, gewoon spontaan, ook eens een glas water voor mij meebrengen.



- en nog zoveel meer...
Alle reacties Link kopieren
Een warme douche voor



Het gezin dat mij naast de weg oppikte, toen ik verdwaald was en me heeft helpen zoeken naar het kampterrein (ik was 9!)



Voor de mevrouw in de metro die me vertelde dat alles wel goed zou komen toen ik heel hard aan het huilen was omdat ik het niet meer wist.
The best way to get along with people is to expect them not to like you
De Londense taxichauffeur die ons naar de boot bracht. De treinen staakten, wij waren voor het eerst samen op vakantie en ons geld was vrijwel op. Volgens de meter had hij ons op 1/3 van de rit er al uit moeten zetten, maar hij had er duidelijk lol in ons te redden.
Alle reacties Link kopieren
Aan de persoon die het auto ongeluk van mij en mijn vriend zag gebeuren vanuit zijn huis aan de overkant. Hij sprong de Berm in en bekommerde zich om mij ( bermgeul was ca 4 meter lager dan de weg, ik zat nog in de auto met schrik) .



Oké hij was zelf brandweerman die geen dienst had maar ben blij dat er mensen zijn die dat doen ipv toe te kijken.



+ een goede vriend die toevallig langs kwam rijden en zodra hij zag dat wij het waren met zijn gloednieuwe schoenen de vieze modder berm in sprong. Heb ik nog lang moeten horen....
De taxichauffeur die mij midden in de nacht voor een schijntje het hele lange eind naar huis wilde brengen en toen hij er achter kwam waarom ik een taxi nam (ik had een lekke band en had m'n fiets achtergelaten) om is gekeerd, z'n achterbank heeft neergeklapt en m'n fiets in z'n taxi gooide. Op voorwaarde dat ik m de volgende dag meteen ging plakken ;) werd ik gratis mét fiets thuisgebracht!
Een warme douche voor:



- De conducteur van de NS, die, toen ik dreigde de laatste tram naar huis te missen door een defecte trein, op zijn privé-telefoon de OV-mogelijkheden naar mijn huis uitzocht.



- De jongen die toen bij me bleef en met me bleef praten (ik was nogal over mijn toeren) tijdens de daaropvolgende treinrit.
Alle reacties Link kopieren
Een warme douche voor de taxi chauffeur die als een van de weinige door had, toen ik op de grond lag, met veel mensen om me heen nadat ik van de fiets was gevallen, dat het echt niet goed was en me op heeft gepakt, in zn taxi heeft gezet, vriendin mee heeft genomen en is gaan rijden naar het ziekenhuis. En tussendoor het ziekenhuis gebeld heeft dat ze een plekje voor me moesten regelen op de eerste hulp, en daar echt veel moeite voor gedaan heeft, want ze hadden eigenlijk geen plek ('s nachts, oud en nieuw, mega druk). Voelde me toen extra dankbaar (en verdrietig) omdat er op dat moment zoveel meer erge dingen aan de hand waren, waar ik me enorm veel zorgen om maakte en ik echt even dacht dat het nooit meer goed zou komen. Vond het zo lief dat hij zo zorgzaam was!



Ook een warme douche voor mijn broertje, die me die nacht uit het ziekenhuis is komen halen, naar mn ouders heeft gebracht, en er echt alles eraan gedaan heeft om mn ouders, die al zoveel zorgen hadden op dat moment, niet extra ongerust te maken . Is hem nog gelukt ook!
Alle reacties Link kopieren
Warme douche voor ballorig in Zaandam!

Na een val van mijn vierjarige dochter , met een flinke snee in haar lip als gevolg, zijn we super door ze geholpen met koude doeken , en andere hulp. Zelfs een heerlijk waterijsje gekregen om zwelling tegen te gaan. Top!
Voor mijn collega's die een onvergetelijk afacheidsfeest hadden geregeld toen ik 2 jaar op reis ging. Ik was nog hard bezig een plek te veroveren op deze werkplek (in een kroeg) en voelde mij vaak alleen staan. Als verassing was er een dj en werd het 1 van de beste feestjes ooit daar, alle collega's kwamen opdraven. Ik was de halve avond in tranen en als ik tijdens mijn reis heimwee had dacht ik hieraan....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven