Wat niemand van mij weet...

06-11-2013 13:48 750 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is dat ik met een knuffel slaap.



Deel geheimen, groot of klein.

Wie volgt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Leeuwin- schreef op 06 december 2015 @ 20:51:

O, ik heb ook de neiging om tegen mijn fiets te praten.

En tegen de wasmachine. Ik ben zo blij dat ik niet met de hand hoef te wassen zoals mijn oma.:

Dan ben ik niet de enige

Maarreh. ..wat zeg je dan zoal tegen een wasmachine. .?
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 06 december 2015 @ 13:48:

Dat ik net mee heb gedaan aan het NK tegenwind fietsen en al mijn drie vrienden heb verslagen!



Whahahaha

Ik moest gelijk aan je denken toen ik het op tv zag
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:ikbenik schreef op 06 december 2015 @ 14:23:

Ik aai het dashboard van de auto wel eens, of geef de auto een complimentje (als ik er alleen in zit natuurlijk ), gewoon omdat ik blij ben dat hij het doet. En ik niet door de kou hoef te fietsen....



Ik word ook boos op mijn man als hij iets gemeens zegt over de auto, terwijl we er samen in zitten. ("Hij schakelt steeds lastiger tegenwoordig, heb jij dat ook gemerkt?" -"NEE, en dat valt best mee!" )

Aaaaai



Oh ik denk dat mijn moeder hetzelfde heeft met huishoudelijke apparaten. De vaatwasser waste niet meer goed af, met name drinkglazen bleven vies. Maar nee joh, dat ding is nog prima hoor!!



De wifi doet het amper, ouwe kast en als we even de KPN bellen wordt er gratis een nieuwe opgestuurd. "Nee hoor niet nodig, ik heb nergens last van!". Terwijl ik en broer dagelijks op het punt staan om dat ding het raam uit te flikkeren *zucht*
quote:ikbenik schreef op 06 december 2015 @ 22:05:

[...]



Dan ben ik niet de enige

Maarreh. ..wat zeg je dan zoal tegen een wasmachine. .?



"Dank je wel."

Of ik glimlach lief naar hem.
Alle reacties Link kopieren
quote:pommiaan schreef op 06 december 2015 @ 22:11:

[...]





(...)De vaatwasser waste niet meer goed af, met name drinkglazen bleven vies. Maar nee joh, dat ding is nog prima hoor!!



De wifi doet het amper, ouwe kast en als we even de KPN bellen wordt er gratis een nieuwe opgestuurd. "Nee hoor niet nodig, ik heb nergens last van!". Terwijl ik en broer dagelijks op het punt staan om dat ding het raam uit te flikkeren *zucht*Hahaha! Maar je moet dat ook niet hardop zeggen als het (falende) apparaat binnen gehoorsafstand is Dat is ZIELIG!
Alle reacties Link kopieren
quote:Leeuwin- schreef op 06 december 2015 @ 22:15:

[...]





"Dank je wel."

Of ik glimlach lief naar hem.
quote:ikbenik schreef op 06 december 2015 @ 14:23:

Ik aai het dashboard van de auto wel eens, of geef de auto een complimentje (als ik er alleen in zit natuurlijk ), gewoon omdat ik blij ben dat hij het doet. En ik niet door de kou hoef te fietsen....



Ik word ook boos op mijn man als hij iets gemeens zegt over de auto, terwijl we er samen in zitten. ("Hij schakelt steeds lastiger tegenwoordig, heb jij dat ook gemerkt?" -"NEE, en dat valt best mee!" )

Aaaaai Dat doe ik ook met onze auto en ik word ook boos op m'n man als hij klaagt
Alle reacties Link kopieren
quote:linjmh schreef op 06 december 2015 @ 22:20:

[...]





Dat doe ik ook met onze auto en ik word ook boos op m'n man als hij klaagt

Dat is dan ook heeel gemeen en not done

Opbouwende feedback mag enkel gegeven worden buiten gehoorsafstand van je trouwe wagentje...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind clowns helemaal niks ben er een beetje bang voor.

Voor Zwarte piet en Sinterklaas trouwens ook. Heb nou al medelijden met mijn toekomstige kinderen. Eerst wist niemand het. Totdat ik met mijn vriend in de stad was en een hard hollend wegrende toen zwarte piet eraan kwam😂
Alle reacties Link kopieren
oh ja, mijn auto - praatte ik ook tegen. de auto had ook een koosnaam.
Hoe ontzettend ik de opmerking 'ik moet door voor de kinderen' meen. Ze zijn de enige reden om nog op te staan en mezelf de dag door te vechten, minuut voor minuut.
quote:Sunemom schreef op 21 december 2015 @ 23:10:

Hoe ontzettend ik de opmerking 'ik moet door voor de kinderen' meen. Ze zijn de enige reden om nog op te staan en mezelf de dag door te vechten, minuut voor minuut.Ik lees hier en daar een beetje wat je mee hebt gemaakt, ik weet niet wat ik moet schrijven, want woorden dekken het niet maar als het kon zou ik je een enorme knuffel geven en een grote pan eten of zo, wat je dan ook nodig hebt om je weer een dag verder te helpen
Dank je linjmh
Alle reacties Link kopieren
quote:Sunemom schreef op 21 december 2015 @ 23:10:

Hoe ontzettend ik de opmerking 'ik moet door voor de kinderen' meen. Ze zijn de enige reden om nog op te staan en mezelf de dag door te vechten, minuut voor minuut.Wat zwaar...! En eenzaam om dit te voelen en voor je te moeten houden...
Zwaar en eenzaam is inderdaad hoe het voelt. Er zijn wel mensen om me heen die weten dat het niet zo goed gaat en die zien dat ik me rot voel, maar delen hoe diep dat gevoel gaat en hoe zeer ik er klaar mee ben dat durf ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Dat ik elk jaar het kerstverhaal met de zandtovenaar kijk, dan moet huilen omdat ik het zo mooi vind. Ik lig dan alleen op de bank te kijken en m'n man is nog aan het werk.

dit stukje me-time met de zandtovenaar op Zapp heb ik nodig om kerstgevoel te krijgen,



ik wens iedereen het beste, toch een lichtpuntje. Want niet voor iedereen zijn fijne feestdagen weggelegd door omstandigheden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zoute-stengel schreef op 22 december 2015 @ 19:14:

Dat ik elk jaar het kerstverhaal met de zandtovenaar kijk, dan moet huilen omdat ik het zo mooi vind. Ik lig dan alleen op de bank te kijken en m'n man is nog aan het werk.

dit stukje me-time met de zandtovenaar op Zapp heb ik nodig om kerstgevoel te krijgen,



ik wens iedereen het beste, toch een lichtpuntje. Want niet voor iedereen zijn fijne feestdagen weggelegd door omstandigheden.Ik kijk ook met pasen, als ik tenminste weet wanneer het precies uitgezonden wordt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:anoniem110820152135 schreef op 06 november 2013 @ 14:57:

[...]





Ik voel me wel eens schuldig tegenover mijn fiets als die een hele nacht buiten in de regen heeft moeten staan... Hahaha
Alle reacties Link kopieren
Dat ik nog steeds dol op de serie "Sissi" ben. Elk jaar rond kerst kijk ik hem weer, ik heb Sissi nu zo vaak gezien dat ik hem waarschijnlijk zelf feilloos kan spelen. ( volgens mij zelfs in het Duits)
Alle reacties Link kopieren
Wij willen stiekem Netflix, al heel lang, maar we hebben een hele dure onverwoestbare Lowe televisie, met pip (picture-in-picture), die dus al jarenlang ons haarscherp beeld geeft. Echt een geweldig apparaat, nooit spijt van de aanschaf gehad.

Maar....het is een bakbeest van 45 kilo, met een 'toeter' van een halve meter, en...dus...Geen aansluiting voor digitale tv.... Geen Netflix. ...

Dus nu fluisteren we wel eens over of we een moderne tv zouden kunnen kopen, maar dan voelen we ons dus meteen Mega schuldig naar ons trouwe bakbeest....
quote:ikbenik schreef op 26 december 2015 @ 15:17:

Wij willen stiekem Netflix, al heel lang, maar we hebben een hele dure onverwoestbare Lowe televisie, met pip (picture-in-picture), die dus al jarenlang ons haarscherp beeld geeft. Echt een geweldig apparaat, nooit spijt van de aanschaf gehad.

Maar....het is een bakbeest van 45 kilo, met een 'toeter' van een halve meter, en...dus...Geen aansluiting voor digitale tv.... Geen Netflix. ...

Dus nu fluisteren we wel eens over of we een moderne tv zouden kunnen kopen, maar dan voelen we ons dus meteen Mega schuldig naar ons trouwe bakbeest....Misschien kun je hem verkopen, of cadeau doen aan een bejaardenhuis/huis voor tienermoeders of een ander goed doel? Dan heeft ie nog een mooi tweede leven.
Ik koop af en toe de Viva, terwijl ik het niet eens een leuk blad vind
Alle reacties Link kopieren
Dat ik vroeger heel erg verliefd was op kapitein von Trapp uit The Sound of misic en dat ik hem in de film nog steeds ontzettend knap vind
Frankly my dear, I don"t give a damn
Dat ik een zwak heb voor Amand.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenik schreef op 26 december 2015 @ 15:17:

Wij willen stiekem Netflix, al heel lang, maar we hebben een hele dure onverwoestbare Lowe televisie, met pip (picture-in-picture), die dus al jarenlang ons haarscherp beeld geeft. Echt een geweldig apparaat, nooit spijt van de aanschaf gehad.

Maar....het is een bakbeest van 45 kilo, met een 'toeter' van een halve meter, en...dus...Geen aansluiting voor digitale tv.... Geen Netflix. ...

Dus nu fluisteren we wel eens over of we een moderne tv zouden kunnen kopen, maar dan voelen we ons dus meteen Mega schuldig naar ons trouwe bakbeest....Ook geen aansluiting voor een chromecast?
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven