Wat vind jij "belachelijk"? ;-)

03-07-2016 17:32 1334 berichten
Ik doel voornamelijk op sociale situaties, dat is mijn voorbeeld denk ik wel. Maar andere situaties mogen natuurlijk ook.



Ik vind het dus belachelijk dat als er bijv toastjes op tafel staan (op een verjaardag) - met smeersels - dat als je een toastje wil smeren voor jezelf je ook voor alle anderen moet smeren.



Ik wil dat helemaal niet doen , ze pakken zelf maar.



(Ik doe het overigens wel braaf hoor.)
anoniem_284079 wijzigde dit bericht op 11-07-2016 19:31
Reden: Edit
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
In een supermarkt vind ik zo'n tang raar om daarmee broodjes te pakken. Ik vind het goorder om die tang aan te raken dan een broodje wat per ongeluk één keer is aangeraakt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Dat je een gesprek probeert de voeren op een verjaardag en dus telkens het gesprek moet onderbreken, opstaan, je kopje of gebakje wegzetten...omdat telkens mensen mij zo nodig moeten feliciteren met de jarige. Nog erger is het als de feliciteerder spontaan een gesprek aanknoopt met degene met wie je in gesprek was zodat je onhandig staat te wachten terwijl je koffie koud wordt.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
quote:PoasAaier schreef op 03 juli 2016 @ 18:31:

[...]





Vreselijk kinderachtig om een gegeven paard in de bek te kijken.



Klopt.



Maar waarom dan nog steeds kado's geven? Dat is dus de reden dat ik geen kadi's meer geef Wel bloemen, een saunabon of zoiets, maar kado's....nee. Het kost je alleen maar geld en iedereen heeft toch genoeg zooi?
Alle reacties Link kopieren
quote:Schulten-Frau schreef op 03 juli 2016 @ 18:54:

Slagroomtaart vind ik ook lekker. Maar dat spul is zo machtig dat je na 2 happen [van het vaak veel te grote stuk, ook al vroeg je om een klein stukje..] alweer beu bent. Zie het dan met goed fatsoen maar eens weg te zetten. Altijd hopen dat mensen een hond hebben. Schijnen gék op slagroomtaart te zijn )
Ergernis nummer 1. Dat als iets afgelopen is, zoals een vergadering op het werk en privé de zwemles, wedstrijd, feestje of whatever, dat dan nooit iemand als eerste weggaat.



Iedereen blijft nog ellenlang dralen, napraten, netwerken, nog ff die gedag zeggen, benen strekken, paperassen ordenen. Mega irritant, dat klaar dus helemaal niet klaar is. Ik wil altijd direct weg als iets klaar is, ik heb nog meer te doen. Ik heb een hekel aan al die mosterd .
Wat ik ook belachelijk vind is dat ik me moet verantwoorden voor mijn eetgewoonten. Ik ben vegetariër, en hoewel ik dolgraag zou willen dat de rest van de wereld dat ook wordt ( ) kies ik er bewust voor om nooit mensen te proberen overtuigen tot mijn eigen eetgewoonten. Tenzij iemand mij vraagt waarom ik vegetariër ben of zelf graag een discussie aan wil gaan heb ik het er dus niet over. Maar de 3 simpele woorden "ik ben vegetariër" zijn schijnbaar voor andere mensen een uitnodiging om mij uitgebreid te gaan vertellen waarom zij zelf wel vlees eten of nog erger: waarom ik vlees zou moeten eten.



Damnit mensen, ontmoet je eindelijk een vegetariër die je niet wil bekeren en dan ga je zelf zo irritant zitten doen
Alle reacties Link kopieren
Dat het maar geen zomer wil worden.
Ik vind hier dingen van.
En wat ik ook heel irritant vind is dat je echt veel vrienden moet hebben op fb. Ik heb er veel te weinig. En in het echt maar 2 .
Alle reacties Link kopieren
Dat AH jaren geleden de Excellent koffie-ijs uit het assortiment heeft gehaald. Ik ben er nog steeds niet overheen.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Mensen die dieren slaan. Laatst heb ik de grootste ruzie gehad met een man die zijn hond trapte Ik kan daar zo boos om worden.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk topic na een dag vol ergernis en belachelijkheden!
Biertje?!
Alle reacties Link kopieren
Dat er mensen zijn (en veel ook) die in een bomvolle trein in de spits al hun zooi naast zich op de stoel leggen en dan moeilijk kijken en zuchten als je vraagt of je daar misschien mag zitten

Echt, alsof je tas meer recht heeft op een zitplaats dan iemand die gewoon een kaartje heeft gekocht



Tegenwoordig ga ik gewoon maar bovenop die tas zitten
Ik vind het BELACHELIJK dat mensen zelf wél altijd wat drinken als ze dorst hebben, maar vinden dat een kleine baby niet mag drinken als de borstvoedende moeder zich buiten de deur begeeft. Omdat ze blijkbaar niet de andere kant op kunnen kijken als ze zich storen aan het plaatje. Baby moet dus maar uitdrogen/verhongeren of moeder moet zolang ze borstvoeding geeft maar binnen blijven of ze mag hooguit twee uurtjes weg ofzo.



Ik vind mensen die zo denken niet aardig. En dan ben ik niet eens moeder en heb uiteraard nog nooit zelf borstvoeding gegeven. Weet ook niet of ik dat ooit zelf in 't openbaar zou doen. Het gaat me om het principe dat er mensen bestaan die echt zó egoïstisch en kortzichtig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic!



Ik vind het belachelijk dat als ik op afzwemmen/wedstrijd/voorstelling of wat dan ook van mijn neefjes of nichtje ben er altijd gezegd wordt: Welkom opa's, oma's, pappa's, mamma's, broers, zussen en andere belangstellende. Ik wil helemaal geen andere belangstellende zijn. Ik ben een onwijs trotse tante die ook wel eens benoemd wilt worden!!!



Ik vind het belachelijk dat er nog geen oplossing is om niet steeds te hoeven douchen en haren wassen. Ik zou willen dat ik dit gewoon maar eens per week hoefde te doen of gewoon helemaal niet. Alleen wanneer ik daar zin in heb.



Ik vind het belachelijk dat tekenfilms vrijwel alleen voor kinderen zouden zijn. Echt ik hou ervan.



Ik vind het belachelijk dat blijkbaar iedereen hier in de buurt zeker 2 keer per jaar een feest geeft met een hoop lawaai. Dat betekend dus dat er vrijwel ieder weekend geluidsoverlast is. Ik zeg er niks van maar ow ow ow wat is het irritant.



Zo dat lucht op!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:apiejapie schreef op 03 juli 2016 @ 19:39:

[...]



Altijd hopen dat mensen een hond hebben. Schijnen gék op slagroomtaart te zijn )Veelal kattenliefhebbers onder de jarigen die ik 'vereer' met mijn bezoekje. En die laten zich niet zien bij een drukke bedoening. Jammer, vaak zijn ze zoveel leuker dan de visite.
Biertje?!
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 03 juli 2016 @ 18:18:

Ik vind Brizilla's met hun thema bruiloften belachelijk.



Please, straks moet ik nog als Katrien Duck verschijnen, maar uiteraard dan wel met precies het juiste stipje in mijn rok *Bridezilla's
Een verjaardag vieren op de afdeling vol met collega's die elkaar niets te melden hebben en van de ene been op de andere wippen omdat ze eigenlijk weg willen.



Sowieso alle nutteloze en bloedirritsnye sociale verplichtingen die niemand wil en iedereen toch braaf doet.
quote:Pikkie22 schreef op 03 juli 2016 @ 19:57:

[...]



*Bridezilla's

Yep ik pas um aan.



(Taalnazi's )
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 03 juli 2016 @ 19:59:

[...]



Yep ik pas um aan.



(Taalnazi's )Ze zijn er belachelijk snel als de kippen bij als je owee maar een tikfout gemaakt hebt.
Biertje?!
Alle reacties Link kopieren
Dat ik aaaaltijd op zondag overal zin in heb maar alle winkels dan dicht zijn. Cheesecake, chocoladerepen, nacho chips, stokbrood met smeersels, ik heb zo'n zin in iets lekkers!!
Alle reacties Link kopieren
Dat er nog steeds mensen zijn die het belangrijk vinden dat hun ondergoed matcht en netjes is enzo voor 'stel dat je een ongeluk krijgt'. OMG denk je echt dat terwijl het bloed uit al je slagaderen komt gutsen, dat het ambulancepersoneel dan nog keihard gaat lachen om jouw verwassen HEMA slip?
Now then, then now, now then, then, then, then now. - Gen. Sir Anthony Cecil Hogmanay Melchett
Alle reacties Link kopieren
quote:Timetraveler schreef op 03 juli 2016 @ 20:02:

Dat ik aaaaltijd op zondag overal zin in heb maar alle winkels dan dicht zijn. Cheesecake, chocoladerepen, nacho chips, stokbrood met smeersels, ik heb zo'n zin in iets lekkers!!

In welk vergeten gat woon jij dan?

Ik weet niet beter dan dat er op zondag ook altijd wel een winkel open is.
Biertje?!
Alle reacties Link kopieren
quote:Schulten-Frau schreef op 03 juli 2016 @ 20:02:

[...]



Ze zijn er belachelijk snel als de kippen bij als je owee maar een tikfout gemaakt hebt.Ja irritant he, die zag ik aankomen. Maar ik zou niet willen dat ze dom overkomt omdat ze niet weet hoe je bridezilla schrijft.
quote:Pikkie22 schreef op 03 juli 2016 @ 20:06:

[...]



Ja irritant he, die zag ik aankomen. Maar ik zou niet willen dat ze dom overkomt omdat ze niet weet hoe je bridezilla schrijft. Ik weet niet of je me een beetje kent, maar die kans is heel klein hoor .
quote:retrostar schreef op 03 juli 2016 @ 19:36:

In een supermarkt vind ik zo'n tang raar om daarmee broodjes te pakken. Ik vind het goorder om die tang aan te raken dan een broodje wat per ongeluk één keer is aangeraakt.Daar zag ik laatst een 'oplossing' voor. Een soort schuif waarmee je de broodjes van achter naar voren kan halen. Maar ja, heb je nog steeds hetzelfde dat iedereen die schuif aanraakt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven