Welkom nieuwe forummers! Stel je hier voor.

17-02-2016 15:57 418 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
WELKOM NIEUWE FORUMMERS!



Ben je nieuw op het VIVA forum? Stel jezelf voor!

Onderstaand wat leuke vragen uit diverse pijlers van het forum. Vul gerust aan met andere leuke weetjes over jezelf/ uit je leven.



Daar komen ze!



- Hoe ben je bij het VIVA forum terecht gekomen?

- Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en avatar?

- Hoeveel tijd besteed je aan forummen bij VIVA of op andere Social Media?



Verder;



* Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden? Ideale schoondochter/zoon of schoonloeder?

* Thuis of op jezelf wonend?

* NL of buitenland, stad of dorp?

* Studerend of werk?

* Kinderen? Wel/geen thuisblijfmoeder? Borstvoeding of flesvoeding?

* Huisdieren? Hondenmens of kattenliefhebber?

* Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack?

* Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s?

* Lang haar of een kort pittig kapsel?

* Jouw boeken-/tv-programma-/muzieksmaak?

* Favoriete vakantiebestemming?

* Wat doe je als je de loterij wint?



En leuk om mee te eindigen, heb je een levensmotto?



Veel forumplezier namens ons Modteam.
Hee OpenHaardVuur (dat zal wel snel worden afgekort naar OHV denk ik zo, hahaha) welkom en veel plezier op het forum!
JuniorModeratorViva schreef:
17-02-2016 15:57
- Hoe ben je bij het VIVA forum terecht gekomen?
- Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en avatar?
- Hoeveel tijd besteed je aan forummen bij VIVA of op andere Social Media?
Ik wordt al enkele keren via een mannelijke kennis op de hoogte gehouden van sommige topics in de relatie-afdeling hier.
Een avater heb ik (nog) niet. De naam... tja, ik volg dansles dus, elke vrijdagavond. Dat vinden de nodige mensen toch nog steeds heel raar, als man zijnde.

Tijd besteden aan forummen? 1 uur? Ik heb geen idee, ik hou dat soort dingen niet bij, maar het zal vast langer zijn dan ik nu zeg.
JuniorModeratorViva schreef:
17-02-2016 15:57
Verder;
* Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden? Ideale schoondochter/zoon of schoonloeder?
* Thuis of op jezelf wonend?
* NL of buitenland, stad of dorp?
* Studerend of werk?
* Huisdieren? Hondenmens of kattenliefhebber?
* Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack?
* Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s?
* Lang haar of een kort pittig kapsel?
* Jouw boeken-/tv-programma-/muzieksmaak?
* Favoriete vakantiebestemming?
* Wat doe je als je de loterij wint?
Nou ja ik ben dus Dancingdude en ben op dit moment vrijgezel. Ook niet verliefd. Ik denk wel aan iemand maar pogingen met haar in contact te treden, zijn gestrand ;)
Ik woon (helaas) nog altijd thuis, ook al ben ik 29. Wil graag weg, daar niet van.
Ik woon in een stad en werk als elektromechanicus in een andere stad. Daar fiets ik (zolang het weer niet al te gek wordt) dagelijks heen (en weer terug natuurlijk ;) ) Bij elkaar zo'n 36 km op dagelijkse basis (en omdat veel mensen denken dat ik op een elektrische fiets zit, nee, alles gewoon met spierkracht)

In huis hier, waar pa, ma en broerlief ook nog wonen, lopen geen huisdieren. Ik ben een kattenmens, maar helaas ook allergisch voor die beesten ;)
Tortellini vind ik een fantastisch gerecht. Met een glas 7up erbij, ben ik best tevreden. Tellen stroopwafels als snack? Dan, 'doe mij die maar...'
Ik doe aan sport ja (dansen (ja, das in mijn geval echt een sport!)). Echt een favoriet sportprogramma heb ik niet (ik hou NIET van voetbal).
Met m'n korte haar waarvan ik nooit echt weet wat ik er van moet denken, heb ik ook geen uitgesproken muzieksmaak. Of nou ja, dan toch, dance, trance en verwant, maar dan het spul wat je niet op de radio hoort. Hardwell en dat soort 'artiesten' vind ik drie keer niks. Echt idolaat van 1 bepaalde artiest ben ik zelden.

Naast de 'massamuzieksmaak' vind ik zoiets als reality-TV ook niets. Liever een goede documentaire of romantische komedie. Terwijl ik het typ, schiet me 'The Big Bang Theory' te binnen. Om die serie kan ik best lachen omdat alles zo lekker uitvergroot is (en ik me in sommige karakters wel herken...)

Voor vakanties zou ik graag naar Duitsland gaan, maar tot op heden zijn de vakanties in m'n eentje steevast in Nederland geweest. Ik voel ook niet zoveel behoefte om andere landen te verkennen.
Als ik de loterij win, zou ik eindelijk m'n ouderlijk huis verlaten...

Een levensmotto heb ik niet: ik vind in de toekomst kijken en daar over nadenken moeilijk en ervaringen uit het verleden hebben me toch vooral 'geleerd' een beetje bij de dag te leven, hoe moeilijk ik dat soms ook vind.

Vragen? Stel ze!
Dancingdude, wat leuk dat je hier mee gaat doen! Veel plezier, en wellicht zien we elkaar nog her en der op het forum B-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Aangenaam allen!

Marcel , 40, en een schaamteloos knip en plakwerkje:
- Hoe ben je bij het VIVA forum terecht gekomen? Verveling + Google
- Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en avatar? Nee :p
- Hoeveel tijd besteed je aan forummen bij VIVA of op andere Social Media? Te veel :p
* Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden? : Single
* Ideale schoondochter/zoon of schoonloeder?: Schoonouders lijken me meestal wel te mogen
* Thuis of op jezelf wonend? Op mezelf
* NL of buitenland, stad of dorp? NL, vlak naast Rotterdam
* Studerend of werk? Werk (IT)
* Huisdieren? Hondenmens of kattenliefhebber? Katten! 3 stuks!
* Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack? Spaghetti
* Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s? Ik kijk F1, telt dat als sporten?
* Lang haar of een kort pittig kapsel? Zelf kort, toekomstige partner: Lang, Langer, Langst!
* Jouw boeken-/tv-programma-/muzieksmaak? Boeken??? TV: niks waar ik voor thuis blijf, Muziek: Je kan alle kanten met me op!
* Favoriete vakantiebestemming? : Als de zon er maar schijnt, dus als dat thuis is: Prima!
* Wat doe je als je de loterij wint? Niemand inlichten, tot ik iets absurds duur koop :p
anoniem_347783 wijzigde dit bericht op 06-06-2017 03:29
Reden: iets vergeten!
10.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi forummers!

Ik ben Rob. Ben 33 jaar. Heb jarenlang een vaste relatie gehad, recent wat meer los-vaste contacten voor kortere tijd.

Hardlopen is mijn grote hobby en ga er graag op uit in de avond na m'n werk of lange lopen in het weekend.

Ik zoek hier niks specifieks, maar het lijkt me leuk om hier contacten op te doen en wie weet waar dit toe kan leiden.
Doe het nu of vergeet het
Ha die Rob1983, veel plezier op het forum en wie weet idd wat er voort kan komen, haha! Zelf heb ik hier ook wat 'contacten' opgedaan met wie ik regelmatig netflix ;-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ben ook nieuw. Lees al een tijdje mee, maar wil nu ook lekker meekletsen/ iets toevoegen.

Kan wel wat 'gezelschap' gebruiken. Ben namelijk 24/7 met mijn twee peuters. Twee prachtige dametjes, maar wil ook wel eens een 'gesprek' voeren met een volwassene.
Hee hallo Fascimiertje, welkom. Dat van een 'gesprek' voeren met 'gezelschap' snap ik heel goed!
Murzeltje! Was ik jou bijna vergeten! Jij ook heel heel veel forumplezier gewenst :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren Quote
Van vroege vogel naar nachtbraker sinds een periode van herstel van gezondheid, rouwverwerking en balans zoeken. Goed op weg. Soms (te) veel stof tot nadenken. Vooral op dit tijdstip ;)

Als actieve meelezer nu ook zin mee te schrijven hier :)
Faline, namens het welkomscommitee (ikke) ook jij veel schrijf en leesplezier.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier niet echt nieuw maar veel meegelezen.. maar door een providerwissel en hierdoor ook het mailadres kwijt na tig waarschuwigen maar vooral niet kijken wat daar nog instaat :zzz: :-$ :-$ ,maar een nieuw account aangemaakt.

Moeder van 4 en momenteel vrijgezel... en vind het altijd erg leuk mee te lezen .wil nu proberen ook af en toe te reageren mee te schrijven.. :-D
Wees jezelf er zijn al genoeg anderen Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi allemaal,

Ik lees al een paar jaar mee op dit forum, voor de ervaringen, meningen en adviezen, tegen de verveling en voor de soms hilarische topics en reacties. Ik woon en werk in de Randstad en ben een single veertiger. Je zou het niet zeggen, maar ik ben nogal lang van stof. Zodra ik meer ga posten, zal ik me inhouden. Zoveel heb ik al geleerd op dit forum :).
Dr. Dre, don't just stand there, operate! (Eminem)
Nou MelanieV, ik heb hetzelfde 'probleem' wat betreft lang van stof zijn. Ik ben er aan gewend dat ik dat wel eens te horen krijg ;)

Aangenaam.
Door persoonlijke omstandigheden leg ik mijn functie als welkomscommitee neer. Het ga jullie goed en tabee.
Jammer dat je afscheid neemt, maar ook weer goed te begrijpen.
Dat verdient een bloemetje.

Afbeelding
Nieuw en nog nooit eerder een account gehad. Sinds enkele weken lees ik mee en ik wil mijn mening er af en toe ook perse tussen hebben staan, dus toch maar een account aangemaakt :-D
Bedankt bruise, ik ben momenteel erg instabiel en de tranen rollen me over de wangen van jouw lieve berichtje. Wat zal ik dit topic missen maar ik moet nu aan mezelf denken. Nogmaals bedankt :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
Dancingdude en andere forummers, aangenaam. Ik had het te druk om te reageren of posten, maar dat zal in de vakantieperiode vast vaker gaan gebeuren.
Dr. Dre, don't just stand there, operate! (Eminem)
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi allemaal,

Na lange tijd meelezen, vind ik het toch wel eens tijd worden om ook te gaan reageren. Krijg bij sommige topics toch wel heel erg de neiging om mijn mening te ventileren....

Ik woon in de randstad, ben midden 30 en vrijgezel. Kattenliefhebster, lang haar, Netflix, boekenwurm, schilderen en niet zo heeeeel sportief.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kapoentje81 schreef:
03-07-2017 23:41
Hoi allemaal,

Na lange tijd meelezen, vind ik het toch wel eens tijd worden om ook te gaan reageren. Krijg bij sommige topics toch wel heel erg de neiging om mijn mening te ventileren....

Ik woon in de randstad, ben midden 30 en vrijgezel. Kattenliefhebster, lang haar, Netflix, boekenwurm, schilderen en niet zo heeeeel sportief.
Welkom!! Katten, netflix... ik zie een beschrijving van mezelf :p
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik
anoniem_328279 wijzigde dit bericht op 04-11-2017 19:39
98.87% gewijzigd
(ik ben een mooie vrouw)
Alle reacties Link kopieren Quote
Even voorstellen:

Victima del Amor dus.
Ik ben niet nieuw, ik snuffel hier al jaren rond en heb onder andere nicknames al gepost.

Voorheen was ik mrs. Doubtfire en Captain Janeway.

Ik hield van Captain Janeway maar kennelijk vond iemand het nodig om die naam gedeeltelijk en zelfs mijn avatar over te nemen. Dan is de lol er snel af.
En dus een nieuw begin.

Nu nog dat topic zien te vinden waar je kunt verzoeken om spaties in je naam.
Maar dat is weer voor later zorg, eerst maar eens gaan werken.
Veni, vidi, vagina.
Hij kwam en zag dat het kut was
Alle reacties Link kopieren Quote
- Hoe ben je bij het VIVA forum terecht gekomen?
Google

* Zit er een leuk verhaal achter de keuze van je nickname en avatar?
Nee, sorry valt niet ieys bijzonders over te vertellen.

* Hoeveel tijd besteed je aan forummen bij VIVA of op andere Social Media?
Best veel. Toch wel paar uur per dag.

* Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden? Ideale schoondochter/zoon of schoonloeder?
Verliefd, samenwonend. En ik ben best wel de ideale schoondochter al denkt mijn schoonmoeder daar geloof ik anders over hihi.

* Thuis of op jezelf wonend?
Samen met mijn vriend

* NL of buitenland, stad of dorp?
Een dorp in het Oosten van Nederland

* Studerend of werk?
Studeer als het goed is eind augustus af.

* Kinderen? Wel/geen thuisblijfmoeder? Borstvoeding of flesvoeding? ;-)
Geen kinderen, ook geen kinderwens

* Huisdieren? Hondenmens of kattenliefhebber?
2 konijnen en een kat.

* Wat is je favoriete gerecht, drankje en snack?
Lasagne en rode wijn.

* Doe je aan sport of liefhebber van sportprogramma`s?
Ghuissporten via fitchannel en ik wandel veel.

* Lang haar of een kort pittig kapsel?
Lang

* Jouw boeken-/tv-programma-/muzieksmaak?
Qua boeken hou ik vooral van romans en waargebeurde verhalen. Qua tv ben ik fan van bijna alles wat TLC uitzend en muziek heb ik eigenlijk niet zoveel mee..

* Favoriete vakantiebestemming?
Ik blijf liever gewoon thuis. Ben niet zo'n reiziger

* Wat doe je als je de loterij wint?
Verhuizen naar een mooie woonboederij

En leuk om mee te eindigen, heb je een levensmotto?
Vergeet nooit om van jezelf te houden


Veel forumplezier namens ons Modteam.
Dank jewel :-D
Loca :heart:
Zorg goed voor jezelf.
Remember; alles is tijdelijk!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven