Wie wil een knuffel?

08-06-2011 00:27 974 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie behoefte heeft aan een knuffel, schouderklopje, aai over de bol, begrijpend knikje of een ribbenkneuzende omhelzing:



Ik heb het allemaal en geef het graag aan degene die het nodig denkt te hebben!



Wel graag de categorie aangeven (zie boven), de gewenste sterkte en eventuele nuances (bij een zere schouder klop ik bv op de andere, geen probleem).

Reden opgeven mag maar is niet nodig. Ik maak geen onderscheid.
Alle reacties Link kopieren
Die 'je bent veel beter af zonder hem' kan ik wel gebruiken. Een verstandige beslissing genomen (en ik heb een nieuwe liefde, veel beter en fijner, gewoon goed) maar oh, wat zit die man nog in mijn hoofd, en wat kan ik hem nog missen, omdat het zo intens was. Het is beter zo, veel beter, maar wat een verdriet soms nog.

Wat een mooi liefdevol topic :heart:
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Zijdehoentje, Ja hoor. Neem ze gerust allemaal. Ik heb even op zolder gekeken (wist dat hij ergens moest liggen) en ja hoor! Ik stuur hierbij ook mijn 'kinderloosheidopmerkingenblokkerschild' naar je toe! Zodra er een opmerking jouw kant op komt, hou jij je schild omhoog. De opmerking wordt teruggekaatst, de gene die het had gezegd krijgt hem vol in het gezicht terug en jij hebt nergens last van! Ingewikkeld maar het werkt als een tierelier! Je hoeft het schild niet de hele dag bij je te dragen (dat geeft alleen maar gedoe), het werkt ook virtueel. Ik heb er zelf veel aan gehad.
Alle reacties Link kopieren
Elmervrouw, geloof me, je bent VEEL beter af zonder hem. Pak gerust een dubbele dosis, want dit kan hardnekkig zijn.
Ik stuur jou (vond ik bij dat schild van Zijdehoentje dus echt geen moeite) ook een 'flashbackvideoclipboek'. Als je die opent, krijg je alle redenen te zien waarom je niet verder met die ex moet willen gaan. Alles komt in korte fragmenten, kleur, geluid en bijhorende emoties voorbij. Kan heftig zijn, maar dan kun je er weer even tegen.
Je bent namelijk veel beter af zonder hem!
Ik kan wel een aai over mijn bol gebruiken en een zoen op mijn voorhoofd.
Heb net een telefoongesprek achter de rug dat zoooo moeizaam ging dat ik er de heebeejeebees van kreeg. De vrouw aan de andere kant van de foon bleef maar jajaja zeggen en als ik uit was verteld viel er een grote stilte en dan zei ik weer iets en dan bleef zij het onderbreken met jajajajajaja. :thunder: :thunder: (6)

Ach toe, kalmeer me???
Alle reacties Link kopieren
Cateautje, je post komt nèt op het goede moment! Ik krijg net een fles 'ZininZen' van de buurvrouw. het is zo'n mens dat altijd kalm, beheerst en blij is (erg irritant) en dan mij al die zenzooi wil toestoppen. En aangezien ik zelf wel bepaal of en wanneer en waar ik zen wil zijn, geef ik die fles graag en recalcitrant aan jou door. Ik zie je wel hoor buuf achter de gordijnen! Kijk mij die fles eens doorgeven aan Cateautje! :puh: Heb je hem Cateautje? Kleine slokjes nemen, het werkt nl echt goed, maar dat zal ik de buurvrouw nevernooitniet vertellen.....
Ik heb hem, maar krijg die verdoemde dop niet open, aaaargghhh!!!
Oempf, aarrrrrr, mrwarm gngngngngngngn.OEH!!! Ja gelukt! :-D
Nu een slok, aaaaaahhhhhh, hmm, typisch smaakje.
Denk dat de fles vanmiddag wel leeg zal zijn, ondanks de kleine slokjes.

Hartelijk dank!!! :)
Alle reacties Link kopieren
Graag gedaan. Tja die smaak, ik hou er ook niet van. Dennen/rozenbottel. Hoe verzin je het hè? Typisch buurvrouw. Sinaasappel of aarbei is blijkbaar te gewoon en zo niet zen. Ach ja, blij dat het helpt Cateautje.
Alle reacties Link kopieren
Lieve Zijdehoentje, wat naar voor je. Gelukkig heb je nu een schild. En voor als je stiekem toch te laat was met je schild heb ik nog een kussen voor je om in te stompen. Lekker boos doen ertegen en het kussen gaat met je mee schelden. Geeft veel steun kan ik je zeggen!

En het zelfherstellend servies van 2Reebruineogen komt ook goed van pas.

Elmervrouw, je bent zoveel beter af zonder hem!

Cadeautje, weer helemaal zen dus! Niet teveel van drinken, anders wordt je net als die buurvrouw ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik neem zelf dat knuffelkonijn graag tijdelijk van je over. Hopelijk helpt het om m’n boosheid wat te temperen en me weer gesteund te voelen.
Alle reacties Link kopieren
Pop, neem gerust. Ik raad je aan om dat zelf-herstellend servies ook te nemen en eens flink los te gaan. Heerlijk hoor, ongeremd servies gooien!
Ik doe er nog een paar steunzolen bij, voor de nodige steun, ok?
Alle reacties Link kopieren
Oh, wat goed zeg, dat flashbackvideoclipboek. Ik had zelf al een heel lijstje met minpunten, de dingen die ik niet leuk vond, en die ik echt echt echt ook niet meer wilde, maar het zien is natuurlijk nog indrukwekkender. Ik denk dat ik daar toch de komende tijd af en toe naar zal moeten kijken, en dan hoop ik dat ze andere (fijne, nostalgische) beelden van hem kunnen verdrijven. Het is inderdaad hardnekkig. Heel hardnekkig. Want ik wist, en weet, heel goed waarom ik niet verder met hem kon, maar toch is hij nog niet uit hoofd en hart. Heel onlogisch. Heel irritant. En ik wil het niet meer.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Dank je voor de steunzolen! Voelt weer stabiel onder m’n voeten en ook in m’n hoofd.
Alle reacties Link kopieren
Elmervrouw, dat maakt het zo lastig. Je bent natuurlijk wel ooit voor iemand gevallen, ws juist vanwege die leuke dingen. Maar laat je niet gek maken. Juist die niet fijne kanten zijn dus niet niet goed voor jou. Daarom is dat flashbackvideoclipboek zo goed. Alle sh*t wordt in geuren en kleuren weer even goed zichtbaar, en dan weet je het weer. In het kader van de nazorg geef ik je nog:

-een pakje begrippertjes (want wat goed is is niet altijd gemakkelijk)
-aha erlebnisjes (komen in pakjes van 2), zo van : O ja, wat was het eigenlijk een zak hooi.
- een zak 'indetoekomstkijkertjes' kun je even een blijk werpen in de trieste toekomst als je wel met hem verder was gegaan, met jou helemaal aan de grond en ongelukkig en zo.
-en een cupidootje. Zet die in je kamer, want hij helpt je te richten op de leuke vent die je nu hebt.
Alle reacties Link kopieren
Pop, fijn zijn ze hè? Lekker met extra vering en memory foam en zo. Ik draag ze zelf ook en zou niet meer zonder kunnen!
Alle reacties Link kopieren
Oh, wat lief, 2reebruineogen. Het is héél hard nodig op het moment. Dank je wel!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag een knuffel. Eentje waarbij ik mijn masker even kan laten gaan. En waarbij ik onzeker kan en mag zijn. Mijn angsten die ik nu onderdruk even toe kan en mag laten. En dat er dan toch iemand voor me is. Die me misschien gerust kan stellen maar die er vooral voor me is zonder te oordelen en zonder me dus stom of gek te vinden.

Bestaat zo'n knuffel?
Alle reacties Link kopieren
Ik stuur je een grote man met sterke armen die je stevig vasthouden. Eentje die geen interesse heeft in het vrouwelijke geslacht, zodat je niet bang hoeft te zijn voor een dubbele agenda. Eentje met een master in psychologie, waardoor hij een zinnig advies kan geven als je erom vraagt. Eentje die niet wegloopt als je iets geks zegt, maar je laat voelen dat het helemaal niet raar is wat je denkt.
Zo eentje die heel goed begrijpende blikken kan toewerpen en met zijn sterke handen een begripvol kneepje in je schouder kan geven.
Hij komt mét een dosis chocola, een fles wijn en hij kan thee zetten. Hij neemt een warme deken mee die hij je omslaat als hij thee gaat zetten, zodat je niet koud achterblijft. Dan geef ik hem ook een doos tissues mee. Maar ik denk dat hij die wel bij zich heeft, met zn psychologie-achtergrond begrijpt hij wel dat die nodig kunnen zijn.
Na de knuffel/praatsessie stopt hij je in bed, zo helemaal warm en knus ingestopt in je dekbed, zodat je heerlijk kan slapen en je s morgens uitgerust en vol goede moed op staat.

Laat maar even weten of hij op het juiste adres is aangekomen!
Alle reacties Link kopieren
Elmervrouw, het is geen moeite hoor, gebruik hem gerust helemaal op!

Duizel,die knuffel die jij nodig hebt, daar is meer vraag naar dan je denkt. Ze zijn ingewikkeld en heten 'ware-gezicht-en-anti-oordeel-knuffels'. Ze bestaan dus wel degelijk! Pop heeft je een erg mooie gestuurd. Die zonder dubbele agenda zijn de allerbeste!
Alle reacties Link kopieren
*knip knip*
zijdehoentje wijzigde dit bericht op 28-10-2018 18:23
Reden: Dacht dat ik m'n eigen reactie wijzigde, maar had 'm dubbel geplaatst
98.44% gewijzigd
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
2reebruineogen schreef:
22-10-2018 13:51
Zijdehoentje, Ja hoor. Neem ze gerust allemaal. Ik heb even op zolder gekeken (wist dat hij ergens moest liggen) en ja hoor! Ik stuur hierbij ook mijn 'kinderloosheidopmerkingenblokkerschild' naar je toe! Zodra er een opmerking jouw kant op komt, hou jij je schild omhoog. De opmerking wordt teruggekaatst, de gene die het had gezegd krijgt hem vol in het gezicht terug en jij hebt nergens last van! Ingewikkeld maar het werkt als een tierelier! Je hoeft het schild niet de hele dag bij je te dragen (dat geeft alleen maar gedoe), het werkt ook virtueel. Ik heb er zelf veel aan gehad.
Lief! :heart: Dank je wel. Ik heb 'm diezelfde middag gelijk al in gebruik genomen en ik moet zeggen: hij werkt erg goed! Ik heb 'm even thuis gestald, zodat ik 'm makkelijk kan pakken om 'm te gebruiken (en dat ga ik zeker doen!).

De knuffel, wat een lief beest is dat. En zacht! Hij ruikt ook zo lekker, zo vertrouwd. Die ligt dus nog steeds naast me in bed :love:

Zelfherstellend servies, wat een geniale uitvinding is dat! Al m'n agressie en woede eruit gegooid en hoefde ik niet eens de zooi op te ruimen.

Ik heb meer dan genoeg over gelaten voor degenen die het nodig hebben :hug:
In this mad house we must all survive
Mag ik ook een knuffel? Ik heb al de hele dag last van hard gepiep/gebrom in mijn oor en wordt er nu langzaam gek van.
Alle reacties Link kopieren
Zijdehoentje, fijn dat het helpt! Dat soort opmerkingen kunnen pijn doen. Soms is terugkaatsen dan een goed idee. Zolang ze maar niet of minder bij jezelf aankomen. dat is het idee achter zo'n schild.

Filee, daar zou ik ramgek van worden! IK heb het na moeten zoeken, want zelf geen ervaring mee, en ik kom uit op een pakje jellybrombeertjes.....
Ik weet het niet, vind het een beetje cliché....Maar de recensies zijn erg goed. Begin met 1, daarna nog een, en dan eet je de hele zak leeg.
Laat je het weten of ze helpen? Misschien kunnen we het doorgeven.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt pop en reebruine ogen. Hij helpt me goed. Moet alleen oppassen dat mijn vriend niet jaloers wordt...

En het gekke is dat ik me nu realiseer dat ik bij mijn vriend ook mag waar ik om vroeg (al is hij nu, tijdens formule 1 redelijk onbereikbaar) maar dat niet altijd kan. Is mijn eigen stem die me daarin tegenhoudt. Niet mijn vriend.
Zou die grote sterke man me daar ook bij kunnen helpen?
Alle reacties Link kopieren
Die grote man heeft een master in de psychologie. Hij heeft vast wel een setje reminders bij zich. Dat zijn kaartjes die je kan pakken als je het moeilijk hebt waarop staat:
Hij houdt van je zoals je bent.
Open up!
Deel je gevoel.
Je mag hier onzeker over zijn.
Knuffel je vriend, hij zal je bijstaan.

En meer van zulk soort reminders als je vergeten bent dat je bij je vriend terecht kan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven