Wonderbaarlijke weekdag kletstopic

11-11-2016 14:10 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de dagelijkse kletstopics erg gezellig.

Helaas helaas, vakantie bijna voorbij, dus vanaf maandag ga ik er echt niet aan toe komen om elke dag een topic te openen.



Vandaar dit algemene kletstopic, voor élke dag van de week.

Omdat ik 't toch wel erg gezellig vind om jullie dagelijkse beslommeringen te blijven lezen.

Wie doet er mee?



En natuurlijk de hamvraag; wat zijn jouw plannen voor vandaag?
668, the neighbour of the Beast
Oe, nu wil ik ook een TS shirt.
Alle reacties Link kopieren
Zijn trouwens twee favo's in mijn hardloop playlist, We're not gonna take it en Be chrool to your scuel
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Fleet schreef op 24 maart 2017 @ 20:11:

Heb je hun docu op Netflix gezien? Zóóóóó gaaf! Zelfs man vond 'em goed.



Tuurlijk allaaaaaaaang.

Heb je ze wel eens live gezien?
668, the neighbour of the Beast
Nice!



Ik het Love is for Suckers album (12 jaar geleden gekocht na een break-up en nog steeds ge-wel-dig).
quote:Marels schreef op 24 maart 2017 @ 20:13:

[...]





Tuurlijk allaaaaaaaang.

Heb je ze wel eens live gezien?I did! Op Arrow volgens mij nog. Dee was echt hilarisch. Staat in mijn top - 5 van beste concerten (Motorhead als 1ste als meest luide concert ).
Oké, ik heb ook even 'We're not gonna take it' opgezet.



Voor de anderen, die durven...



https://www.youtube.com/watch?v=4xmckWVPRaI
Dat nummer heeft wel een lekker hardloop-ritme volgens mij, niet Marels?
Wat vind je trouwens van Iced Earth?
Alle reacties Link kopieren
quote:Fleet schreef op 24 maart 2017 @ 20:15:

[...]



I did! Op Arrow volgens mij nog. Dee was echt hilarisch. Staat in mijn top - 5 van beste concerten (Motorhead als 1ste als meest luide concert ).



Dat jaar dat het in Nijmegen was?

Toen stond ik helemaal vooraan tegen het hek, dat was HET beste concert wat ik ooit gezien heb.

Die keer dat ie bezig was over de motherfuckers at the Whitesnake stage en hij tandenborstels naar zijn hoofd gegooid kreeg



Heb ze daarna nog twee keer gezien, laatste keer afgelopen zomer op Graspop, de Farewell tour
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 24 maart 2017 @ 20:23:

[...]





Dat jaar dat het in Nijmegen was?

Toen stond ik helemaal vooraan tegen het hek, dat was HET beste concert wat ik ooit gezien heb.

Die keer dat ie bezig was over de motherfuckers at the Whitesnake stage en hij tandenborstels naar zijn hoofd gegooid kreeg



Heb ze daarna nog twee keer gezien, laatste keer afgelopen zomer op Graspop, de Farewell tour Jaaaa, ik was er ook! Dat met de ijsjes en hotdogs vergeet ik nooit meer.
Alle reacties Link kopieren
Ik stond dus stijf tegen het hek, was mijn TS ontgroening
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ha, ik kom op het juiste moment binnenvallen, het gaat over metal
De mijne ook! Helaas ook bij die keer gebleven. Ik stond dan weer niet tegen het hek, maar tof was het zeker. Wel bij Iron Maiden en Iced Earth eens tegen het hek gestaan, wat een kick zeg.



Ceruli, welkom. Welk soort metal luister jij graag?
Metal?

Wat een kutmuziek.



Hey, misschien mijn metalheadstopic opzoeken. Marels, leeft het nog?
Alle reacties Link kopieren
Van alles fleet, al ben ik niet zo fanatiek als ik vroeger was. Momenteel vooral Tool/Puscifer (is dat nog metal?), Black Sabbath, Rammstein. Wat ouder spul vooral, veel wat er momenteel wordt uitgebracht vind ik niet zo boeiend.
Mijn eerste concert was overigens Metallica, nu ik aan je post van eerder vandaag denk. St. Anger. Ik was 16 en mocht eerder weg van mijn diploma uitreiking van mijn moeder. Wat dat betreft was ze heel cool met die dingen. Ik mocht toen met haar jongste zus mee, samen met mijn broer.



En toen werd ik Iron Maiden fan en kocht ik rode Allstars omdat Bruce Dickinson ze ook had op de achterkant van 'The Number of the Beast'.



Alle reacties Link kopieren
Iced Earth ben ik niet helemaal fan van maar heb ik ook niks tegen.

Maiden heb ik twee keer gezien. Nou ja, één keer gehoord (tot ie ineens the Rhyme of the Ancient Mariner deed en ergens boven op een blok stond en ik zoiets had van oooooooh, daar is ie).

En van de zomer op Graspop goed kunnen zien want strategische plaats.



Van de zomer willen we nog eens naar Alice Cooper, als het door gaat. Die is ook geniaal.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Meliora- schreef op 24 maart 2017 @ 20:35:

Metal?

Wat een kutmuziek.



Hey, misschien mijn metalheadstopic opzoeken. Marels, leeft het nog?Fuck off we blijven lekker hier
668, the neighbour of the Beast
quote:cerulli schreef op 24 maart 2017 @ 20:36:

Van alles fleet, al ben ik niet zo fanatiek als ik vroeger was. Momenteel vooral Tool/Puscifer (is dat nog metal?), Black Sabbath, Rammstein. Wat ouder spul vooral, veel wat er momenteel wordt uitgebracht vind ik niet zo boeiend.Tool ken ik niet zo goed. Maar ik houd verder ook voornamelijk van het oude spul.
Alle reacties Link kopieren
Overigens heb ik vandaag niks nuttigs gedaan dus ook geen 2400 euro uitgegeven om Lars Ulrich in zijn kloten te kunnen schoppen.



Hell, zelfs voor Savatage zou ik zoveel niet uitgeven en iedereen die wel eens in het metaltopic geschreven heeft weet hoe ver mijn Savatage-devotie gaat
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 24 maart 2017 @ 20:38:

[...]





Fuck off we blijven lekker hier



Whatever... we blijven wel hier.



Ik heb de halve dag weer naar de oude Nightwish met Tarja geluisterd. Marels haar schuld.
Alle reacties Link kopieren
WIE begon er over Nightwish??

Ik heb ook fanatiek zitten youtuben.



Ik ben momenteel in mijn Muse-fase trouwens. Niet helemaal metal, maar toch.

En van de zomer dus naar onze vriend Alice is het verre buitenland

Graspop sla ik over, als je Evanescence als één van je headliners neer zet ben ik er wel klaar mee
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 24 maart 2017 @ 20:39:

Overigens heb ik vandaag niks nuttigs gedaan dus ook geen 2400 euro uitgegeven om Lars Ulrich in zijn kloten te kunnen schoppen.



Hell, zelfs voor Savatage zou ik zoveel niet uitgeven en iedereen die wel eens in het metaltopic geschreven heeft weet hoe ver mijn Savatage-devotie gaat Niet voor Savatage?!
Alle reacties Link kopieren
Over De wereld van Sofie kan ik wel meepraten, over metal kan ik niks zinnigs zeggen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven