Balen van verjaardag.

28-08-2017 17:51 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet niet waar ik het onder moet zetten.

Bah bah bah.
Binnenkort dus jarig. Een mooi rond getal.
En ik wil (wou) dat graag groots vieren maar helaas net als de jaren daarvoor komt er bijna niemand.

Ja schoonfamilie....
In de middag.

Maar ik wou juist leuk feestje in de tuin. Of op een boot.

Maja alle vriendinnen haken af.
Vorig jaar was er maar 1van de 8 die uitgenodigd waren.

Dit jaar 10 uitnodigingen.
2 hebben al gezegd niet te komen.
De rest geen reactie.

En ik ben echt flexibel.
Is de boot to much nou dan in de tuin.
Andere tijden. Eventueel ander weekend...

Maar nee...

Ik voel me zo in de steek gelaten.
Van de vriendinnen er 2 dit jaar geholpen met verhuizen.
Ik kom wel altijd bij hun...
Ook op verjaardag van de kinderen om te helpen...(als dat wordt gevraagd)

Maar wanneer ik 30 wordt is het schijnbaar niet bijzonder genoeg.

Ik krijg steeds meer de neiging om iets voor mezelf te boeken. En iedereen voor een dichte deur te laten staan...
En dan gewoon nieuwe vriendinnen zoeken ofzo...

Sorry hoor ik voel me zo slecht hierdoor.
Alle reacties Link kopieren
Balen zeg! Hebben ze gezegd waarom ze niet kunnen?
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
Lolly3 schreef:
28-08-2017 17:51

Ik krijg steeds meer de neiging om iets voor mezelf te boeken. En iedereen voor een dichte deur te laten staan...
En dan gewoon nieuwe vriendinnen zoeken ofzo...

:yes:
je geeft zelf het antwoord al
gewoon doen!!!!
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
28-08-2017 17:56
:yes:
je geeft zelf het antwoord al
gewoon doen!!!!
Nou precies. Dit dus!!! Je wordt maar 1 x 30 dus maar er voor jezelf wat leuks van!
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
Ik geef nooit een feestje, heb je ook geen gezeik.
Alle reacties Link kopieren
Lolly3 schreef:
28-08-2017 17:51
Ik krijg steeds meer de neiging om iets voor mezelf te boeken. En iedereen voor een dichte deur te laten staan...
En dan gewoon nieuwe vriendinnen zoeken ofzo...
Beiden gewoon doen!!

Ik zou gekomen zijn hoor, feestje op een boot klinkt super leuk. En het is weer eens wat anders.
Alle reacties Link kopieren
Misschien van te voren peilen wanneer iedereen kan?
ouwewijsneus schreef:
28-08-2017 17:56
:yes:
je geeft zelf het antwoord al
gewoon doen!!!!
Lekker asociaal naar die mensen die wel de moeite nemen om te komen.

Als je vriendinnen steeds afzeggen voor iets wat jij heel belangrijk vindt, moet je andere vriendinnen zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon even een :hug: . Niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
Pupsel schreef:
28-08-2017 18:02
Misschien van te voren peilen wanneer iedereen kan?
Ze geeft aan flexibel te zijn. Haar 'vriendinnen' laten haar gewoon in de steek en tonen geen interesse.
Daarbij vind ik 30 totaal niet bijzonder.
Dit is echt niet tof van ze.
Als het fijne vriendinnen zijn dan zouden ze naar je feest komen.
Ik zou het wel gewoon aankondigen en het organiseren en wel zien wie er dan komt.
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
28-08-2017 18:04
Daarbij vind ik 30 totaal niet bijzonder.
Een ander misschien wel. Zo moeilijk is het dan toch niet 1 keertje interesse te tonen en even niet aan jezelf te denken maar aan de jarige?
Maar wat geven ze als reden dan? Die kan natuurlijk wel gewoon goed zijn en toeval dat er zoveel niet kunnen.
Voor veel mensen is het nog vakantietijd.
blue_lagoon schreef:
28-08-2017 18:05
Een ander misschien wel. Zo moeilijk is het dan toch niet 1 keertje interesse te tonen en even niet aan jezelf te denken maar aan de jarige?
Dat moet ze tegen haar vriendinnen zeggen, niet tegen mij.
In mijn omgeving worden Godzijdank alleen kinderverjaardagen gevierd (die vind ik wel belangrijk).

En het lijkt me erg kut als niemand op je feestje wil komen, maar ik zie niet waarom dat met 30 dan ineens meer een ding zou zijn.
Je hebt nu twee afzeggingen van de tien. Waarom nu al direct zo doemdenken?
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
28-08-2017 18:08
Dat moet ze tegen haar vriendinnen zeggen, niet tegen mij.
In mijn omgeving worden Godzijdank alleen kinderverjaardagen gevierd (die vind ik wel belangrijk).

En het lijkt me erg kut als niemand op je feestje wil komen, maar ik zie niet waarom dat met 30 dan ineens meer een ding zou zijn.
Een hersenspinsel, maar ik kan me voorstellen als je single bent en 30 wordt, en wellicht nog als één van de laatsten single bent in je vriendinnenkring en zelf stiekem ook graag zou willen settelen/gesetteld zou willen zijn, dat 30 worden dan best een ding is. Dat je dat als een soort mijlpaal in je hoofd hebt van "dan zou ik wel graag gesetteld willen zijn". Als je zelf als gesetteld bent is het wellicht meer een 'gewone' verjaardag. Geen idee of dat op TO van toepassing is hoor. Ik kan me wel voorstellen dat ik dat over een aantal jaar misschien zou hebben. Of niet natuurlijk.
timetraveler wijzigde dit bericht op 28-08-2017 18:11
5.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
28-08-2017 18:08
Dat moet ze tegen haar vriendinnen zeggen, niet tegen mij.
In mijn omgeving worden Godzijdank alleen kinderverjaardagen gevierd (die vind ik wel belangrijk).

En het lijkt me erg kut als niemand op je feestje wil komen, maar ik zie niet waarom dat met 30 dan ineens meer een ding zou zijn.
O kinderverjaardagen, the horror!! Gelukkig heb ik geen kinderen maar kom soms niet onder kinderverjaardagen uit. Dat is voor mij echt een bezoeking. Laat me onderhand nog liever in een terrarium opsluiten of ga een wiskundeles volgen.

En voor sommigen is 30 een beetje hetzelfde als 50, ik snap dat wel.
anoniem_203610 wijzigde dit bericht op 28-08-2017 18:13
0.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Misschien organiseren ze een surprise party voor je!
Alle reacties Link kopieren
Elle1976 schreef:
28-08-2017 18:12
Misschien organiseren ze een surprise party voor je!
Wat een nachtmerrie lijkt me dat.
Alle reacties Link kopieren
Hoe binnenkort ben je jarig? Je wordt dertig en je vriendinnen hebben kinderen. Ik neem aan dat het dus vrij jonge ouders zijn. Misschien kom je te kort dag met je plannen. Heb je eerder al met ze besproken dat dit groots is voor jou en dat je dit jaar wil uitpakken?
Timetraveler schreef:
28-08-2017 18:10
Een hersenspinsel, maar ik kan me voorstellen als je single bent en 30 wordt, en wellicht nog als één van de laatsten single bent in je vriendinnenkring en zelf stiekem ook graag zou willen settelen/gesetteld zou willen zijn, dat 30 worden dan best een ding is. Dat je dat als een soort mijlpaal in je hoofd hebt van "dan zou ik wel graag gesetteld willen zijn". Als je zelf als gesetteld bent is het wellicht meer een 'gewone' verjaardag. Geen idee of dat op TO van toepassing is hoor. Ik kan me wel voorstellen dat ik dat over een aantal jaar misschien zou hebben. Of niet natuurlijk.
Kan hoor. Ik was ook single met 30, kan me er gewoon niets bij voorstellen. Ik vind mijn verjaardag zo totaal oninteressant en dat terwijl ik op een hele bijzondere datum jarig ben :proud:

Wat ik me bij TO dus wél kan voorstellen is dat haar vriendinnen totaal voorbij gaan aan een voor haar belangrijke dag en dat dat steekt.
Elle1976 schreef:
28-08-2017 18:12
Misschien organiseren ze een surprise party voor je!
Dan zou ik heel snel een paar dagen weg zijn...
Alle reacties Link kopieren
Skull schreef:
28-08-2017 18:14
Wat een nachtmerrie lijkt me dat.
Mij ook! Ik hou helemaaaal niet van verrassingen.
blue_lagoon schreef:
28-08-2017 18:11
O kinderverjaardagen, the horror!! Gelukkig heb ik geen kinderen maar kom soms niet onder kinderverjaardagen uit. Dat is voor mij echt een bezoeking. Laat me onderhand nog liever in een terrarium opsluiten of ga een wiskundeles volgen.

En voor sommigen is 30 een beetje hetzelfde als 50, ik snap dat wel.
O, helemaal eens hoor!
Ik mag daarna ook altijd iets heel uitzinnigs doen van mezelf, als beloning. Maar stel je die kinderverjaardagen voor met hordes schreeuwende kinderen en die zijn er dan op de volwassen verjaardagen óók weer allemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven