Dingen waar je BLIJ van wordt gezocht!

20-04-2012 08:31 1979 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Na een zware periode ben ik nu aan de beterende hand; het lichamelijke deel vd depressie is met medicijnen aangepakt, maar nu zal ik ook kritisch naar mijn leven moeten kijken en naar de prioriteiten die ik stel.



Ik wil om te beginnen minder 'moetjes' in m'n leven, en weer meer in contact komen met LEUKE dingetjes. Iets waar ik me weer fijn bij voel. Een soort geestelijke reanimatie; om weer 'leven' in mijn in slaap gesukkelde 'leven' te pompen.



Hoeft niet hoogdravend, parasurvival-bungee-jump-freestyle-ingewikkelds, maar....Gewoon. Iets positiefs in m'n leven toevoegen .



Wie heeft er tips?

Waar word jij BLIJ van...?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah, da's lief!
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat is lief !



Hier aan het aankneuteren met de lieve nieuwe poes..!

Oooh, wat is ze schattig en ondeugend. .!

Voegt echt zoveel toe aan mijn (ons, gezins-) leven... kan het iedereen aanbevelen



Ze heeft nu geleerd hoe ze kattespeeltjes kan apporteren. Ze houdt dit makkelijk een paar uur vol. Je gooit haar muisje/balletje weg, ze raced er supersnel achteraan, (onderweg alles en iedereen omspringend ) en binnen 10 seconden zit ze weer voor je terwijl ze je vragend aankijkt.
Alle reacties Link kopieren Quote


Lief!! Mijn kat bijt net spontaan heel.hard in m'n knie. Ook fijn



Ik word blij van de progressie die ik maak met sporten. En soort van blij met de spierpijn die ik morgen ga voelen...



Fijne avond en zondag!!
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:mich_me schreef op 04 maart 2017 @ 20:06:



Lief!! Mijn kat bijt net spontaan heel.hard in m'n knie. Ook fijn



(...) !
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:ikbenik schreef op 04 maart 2017 @ 20:11:

[...]







Ja lach maar... Ik werd boos, schreeuwde iets in de trant van "wtf doe jij nou, stomme lul" en nu zit de kat me al de hele tijd aan te kijken. Met een blik of hij nog een keer gaat bijten. Het is een zwarte kat die met lichtgevende ogen me de blik des doods geeft...



Mocht ik hier niet meer kunnen schrijven, het was Messi de kater met zijn nagels
Alle reacties Link kopieren Quote
Hihi, dan weten we bij deze wie de dader was..!
Alle reacties Link kopieren Quote
Mich_me, word je bijna opgegeten door je kat?

Er is een hele categorie plaatjes met "Cat plotting to kill you"











Van de quokka kun je ook blij worden;

Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Mezelf mooier maken door te make-uppen en mijn haren te doen maakt me blij.

Ik probeer een ander kapsel, doe accesoires in mijn haar zoals een bloemetje speldje of sjaaltje.

Normaal gesproken draag ik geen make-up. Het is voor mij echt iets voor als ik uitga.

En uitgaan daar hoort een speciaal gevoel bij.

Als ik me verveel kan ik bijvoorbeeld gaan make-uppen en dan foto's van het resultaat maken.

Dat geeft me een goed gevoel.

Heb jij hetzelfde?
Alle reacties Link kopieren Quote
Samen met de kinderen glazen graferen als cadeautje voor schoonmoeder
Alle reacties Link kopieren Quote
Samen met de kinderen glazen graferen als cadeautje voor schoonmoeder
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat leuk!

En make-up, daar heb ik geen kaas van gegeten.. maar fijn dat je je daar blij van wordt!



Ik heb net een escape room gedaan. Leuk!!
De eerste krokussen
Alle reacties Link kopieren Quote
Nog nooit eerder een quokka gezien..! Bedankt voor de primeur!
Alle reacties Link kopieren Quote
Van mijn kleinzoon van 4 maanden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nog maar een paar dan doen?





Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een schattig dier

Ik had er echt nog nooit van gehoord.
Een escaperoom is leuk!



Ik word blij van dit topic, mijn dochter die allemaal grappige geluidjes maakt en supergoed groeit, dat ik zelf niet meer ziek ben en dus (eindelijk) voor 100% voor haar kan zorgen en mijn man vandaag voor het eerst weer naar het werk is, van de buren die gister heel enthousiast kwamen vertellen dat ze verloofd zijn.
Ik wordt blij van de lente. Lekker wandelen door de wijk en zien hoe de voorjaarsbloemen opkomen.

Crocusjes en lelietjes van Dalen zien in het gras bij wandelen door het park.

Het zonlicht dat schittert op het water in de sloot.

De iets warmere lucht.

De lentesensaties dus. Ik wordt er blij en dankbaar van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mooie aanvullingen weer!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kan erg genieten van kleine dingen,

- Wandeling over het strand of de dijken.

- Als je van bed komt lekker vrolijke muziek op zetten (meestal sta ik dansend mijn ontbijt te maken)

- Ik eet lekker veel fruit, voeding is ook een belangrijk onderdeel van hoe iemand zich voelt en heb (sinds ik veel gezonde smoothies maak en voornamelijk vegetarisch ben gaan eten) veel meer energie dan voorheen

- Vrijwilligerswerk doen, het gevoel dat je iemand helpt geeft jouw namelijk ook weer een goed gevoel!

- Een cursus volgen van iets wat je altijd al leuk lijkt, bijv. salsa dansen, schilderen etc.



Hoop dat je hier wat aan hebt
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik word blij van mezelf

2017 gaat mijn jaar worden, hoop ik.

Ik ben naar de fysio aan het gaan, bij de huisarts geweest, 2/week sporten, op werk m'n grenzen aangeven...

Ik ga ervoor!

Verder blij van de zon, de vogels en de temperatuur. Het wordt lente!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik geniet van mijn nieuwe garderobe.

Nieuwe look, make over.

Op naar de lente, zomer.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wow.. mijn post is een beetje overdreven



Ik word blij van het kleine kindje in de wacht, zit zo lekker te spelen. En ik word blij van z'n vader (denk ik) die heel trots kijkt en zo heel erg meeleeft (hoofd meebewegen, mee"playbacken" met haar liedjes)
Alle reacties Link kopieren Quote
Blij van:

- vandaag vrije dag

- nog helemaal geen plannen

- gevoel dat alle mogelijkheden er nog zijn

- dadelijk eens rustig douchen, mss naar de kapper ..? Sauna..? Alles kan!



Blij van een forum op fb dat ik ontdekt heb, waarbij ik ongelimiteerd mijn saaie katttenberichtjes kan plaatsen zonder dat ik de rest van mijn Facebook 'vrienden' verveel met mijn ietwat suffe updates over de kitten.
De zon schijnt!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven