Hoe ben jij alleen?

28-09-2014 14:37 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
In een vorig topic gaf ik aan dat ik net een uit giftige relatie kom die kort duurde maar veel schade heeft aangebracht. Dit na een paar jaar samenwonen met mijn ex. Op het moment wil ik op mezelf focussen, niet bezig zijn met daten (als ik iemand ontmoet waarmee het goed voelt, dan komt het vanzelf, is mijn motto). Maar het is wel moeilijk. Ik heb tinder van mijn telefoon af gegooid want dat werkt niet voor mij. Veel uitgaan doe ik ook niet meer, ik merk dat ik daar een beetje klaar mee ben. Zeker in mijn huidige woonplaats. Dus als ik iemand ontmoet, dan zal het niet bewust zijn. Maar dat maakt het ook wel een beetje eng. Aan de ene kant denk ik "Ja, lekker alleen zijn, even alles op een rijtje, focus op studie en wat ik wel heb". Aan de andere kant ben ik bang dat ik te laat ben en nooit meer iemand vind. Dat ik altijd alleen blijf en vast blijf zitten in dit leven. Misschien is dat ook wel waarom ik zo graag iemand wil, voor de nieuwe ervaringen?



Die gedachte is irrationeel, zeker omdat ik na dit laatste studiejaar hopelijk een baan vind, verhuis naar de stad waar ik studeerde en al wat cursussen op de planning heb staan die ik wil doen. Maar zelfs dan is het toch best erg dat ik bij alles wat ik wil gaan doen bedenk: "vind ik hier misschien een leuke man". Ik wil van die gedachte af. Ik wil dingen doen om er zelf beter van te worden. Ik wil compleet gelukkig kunnen zijn zonder vent. Hoe?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil mijn oude leven gewoon terug, een leven waar ik me al voorbereidde om te trouwen, waar we babynamen hadden, nu ben ik weer terug bij af en ik kan het, na bijna een jaar, nog steeds niet aan.
Alle reacties Link kopieren
He meis,

Ik snap je heel goed. ook hoe het voelt. Ik voel me ook best veel eenzaam, sinds ik echt gestopt ben met mijn ex en na 5 weken met een gozer om te gaan die echt een eikel bleek te zijn. Dan ben je er zo klaar mee.

Weet hoe het voelt om weer terug bij af te zijn. Maar inderdaad je bent nog zo jong, Ook wij kunnen het om alleen te zijn en gelukkig en als we het niet verwachten iemand tegen komen die de moeite waard is als aanvulling en niet als invulling.

Want ook moi is te gefocust op het vinden van iemand en eenzaamheid. Ik probeer sterk te zijn, te leren van mezelf en stukje bij stukje te houden van mezelf. Het is een lange weg.Ook wij kunnen het uiteindelijk!!

Dikke knuf omdat ik je snap!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven