Iedereen negeert mij

15-01-2014 00:57 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik voel me niet thuis op deze planeet! Stel ik wel wat voor?
quote:fokker89 schreef op 15 januari 2014 @ 01:56:

Bedankt jij ook Fly Butter ik ga er wat aan doen!





Het begint met aandacht.... ..maar graag gedaan.



anoniem_63fd3f5291741 wijzigde dit bericht op 15-01-2014 02:01
Reden: but seriously
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Flutter-By schreef op 15 januari 2014 @ 01:59:

[...]





Het begint met aandacht....



[img]http://www.summitpost.org/images/medium/485941.bmp[/img]waarom lach je me uit
quote:fokker89 schreef op 15 januari 2014 @ 01:53:

[...]



Wat is dat?



ps ik ga slapen want ik moet er morgen of zo weer om 7 uur uit



bedankt nog allenmaal





Je doet me er verdacht veel aandenken....



http://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_(internet)
Alle reacties Link kopieren
quote:fokker89 schreef op 15 januari 2014 @ 01:38:

[...]



hoezo dat kan heus niet hoor? hoezo denk jij te weten hoe ik ben?Ik zie na mij nog 2 3 mensen over je manier van communiceren reageren, dat geeft aan dat wij wel degelijk een deel van het probleem zien.. Wij kunnen niet weten wie jij bent, of hoe je bent. Maar wij zien deels wel wat er mis gaat..



Communicatie is het uitwisselen van informatie, van groot belang daarbij is rekening houden met de andere persoon, rekening houden met hoe je boodschap overkomt, van te voren "bedenken" wat de ander kan met hetgeen je zegt..



Dat gaat bij de meeste van ons natuurlijk, en doen dat zonder er al te veel bij na te denken, jij (althans zo komt het over) zet neer wat je kwijt wil, zonder je af te vragen hoe zo'n zin, vraag of verhaal bij een ander overkomt..



En daar kun je idd hulp voor krijgen..



Slaap lekker!
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Ik lach je toe. Dat is les 2: niet overal gelijk iets negatiefs achter zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Ga op school naar je intern begeleider of zorgcoordinator en leg dit voor
Alle reacties Link kopieren
Hoi Fokker89

Iedereen stelt wat voor maar in deze maatschappij leven veel mensen die denken dat de mensen allemaal hetzelfde zijn en iemand anders dan negeren en zeggen dat die persoon naar de hulpverlening moet.

Je schrijft dat je niet meer weet waar je die hulp kan vinden dus je hebt wel degelijk wat geprobeerd en het is waarschijnlijk een heel naar gevoel als je niet weet waar je nog terecht kunt.

Kan het zo zijn dat je wel hebt gecommuniceerd maar niet begrepen werd en er negatief op gereageerd werd en je nu ook niet meer durft te communiceren omdat hierdoor erg onzeker bent geworden?

Dat is dan de bekende cirkel waar je inzit en je hebt eigenlijk maar één persoon nodig die in je geloofd om verder te kunnen.

Geloof in jezelf je bent het waard.
Alle reacties Link kopieren
Wat is nou precies je probleem?



Wat wil je concreet veranderen?

Als wij dat weten kunnen we beter advies geven.



Als je het echt niet meer weet zou ik naar de huisarts gaan. Misschien ben je wel depri.



Vv
Ik geloof in leven voor de dood
Alle reacties Link kopieren
Iedereen heeft waarde, dus jij ook. Waarom voel je je niet thuis? Kun je iets meer uitleg geven?
Alle reacties Link kopieren
TO, jij negeert nu zelf ook de mensen die het goed met je voorhebben..



Ook dat is niet zo netjes..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Fokker, als het door mij komt dat je niet meer reageert dan spijt het me. Ik had oprecht niets kwaads in de zin.



Ik gaf je de tip om aandacht aan anderen te besteden, interesse te tonen, waarop jij mij heel lief bedankte en zei dat je er iets mee ging doen maar vervolgens m'n nick verhaspelde.

(Fly Butter/Flutter By)



Natuurlijk stel jij wat voor, maar de hoofdzaak is niet dat anderen dat inzien, jij moet dat zelf in gaan zien!
Alle reacties Link kopieren
TO is inderdaad een trol, zelfde topic is namelijk ook of fok te vinden..
Alle reacties Link kopieren
quote:etc. schreef op 16 januari 2014 @ 09:02:

TO is inderdaad een trol, zelfde topic is namelijk ook of fok te vinden.. toch fijn dat je je speciaal hiervoor aan hebt gemeld





overigens, misschien zit TO er wel zodanig mee dat hij of zij op meerdere fronten hulp vraagt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 16 januari 2014 @ 09:15:

[...]



toch fijn dat je je speciaal hiervoor aan hebt gemeld



hmmm helaas, was al aangemeld maar sinds vandaag echt actief.



overigens, misschien zit TO er wel zodanig mee dat hij of zij op meerdere fronten hulp vraagt oja, natuurlijk daarom staat het onder de pijler "onzin voor het leven"
Alle reacties Link kopieren
volgens mij is dit al een deel van de oorzaak van het probleem.
In het geval dit serieus is: TO komt me over alsof ze vindt dat de rest van de wereld zich moet aanpassen aan haar ipv omgekeerd ("zo ben ik nu eenmaal, ik kan niet veranderen...").



Oké als je je niet wilt conformeren, maar deal dan ook met de gevolgen die dat met zich meebrengt.



Wat betreft communiceren: wees duidelijk en beknopt. Iemand die in tien zinnen zegt dat ze iets wil gaan drinken, daar haken mensen op af na de tweede zin.

Vaag blijven helpt ook niet.

Mensen hebben de tijd/het geduld niet om uit te zoeken wat je precies bedoelt, het is alleen maar in je eigen voordeel om duidelijk te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wat is de reden dat mensen niet de tijd of het geduld hebben om uit te zoeken wat iemand bedoeld?

Veel mensen hebben de dingen geleerd van familie of vrienden die ook tijd aan je besteden maar niet iedereen heeft dat.

Wat is de reden dat mensen niet de tijd willen besteden aan een ander die ook met mensen wil omgaan maar door omstandigheden dit met moeite gaat.



TO ik hoop dat je nog wil reageren.
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem20122014 schreef op 16 januari 2014 @ 10:45:

In het geval dit serieus is: TO komt me over alsof ze vindt dat de rest van de wereld zich moet aanpassen aan haar ipv omgekeerd ("zo ben ik nu eenmaal, ik kan niet veranderen...").



Oké als je je niet wilt conformeren, maar deal dan ook met de gevolgen die dat met zich meebrengt.



Wat betreft communiceren: wees duidelijk en beknopt. Iemand die in tien zinnen zegt dat ze iets wil gaan drinken, daar haken mensen op af na de tweede zin.

Vaag blijven helpt ook niet.

Mensen hebben de tijd/het geduld niet om uit te zoeken wat je precies bedoelt, het is alleen maar in je eigen voordeel om duidelijk te zijn.

Nou dat zal ik je vertellen.



Ik ben even opgenomen geweest, en nu is alles weer goed
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem20122014 schreef op 16 januari 2014 @ 10:45:

In het geval dit serieus is: TO komt me over alsof ze vindt dat de rest van de wereld zich moet aanpassen aan haar ipv omgekeerd .Volgens mij is 'zij' een 'hij'.
@Flutter_by. Zat ik me toch zeker 30 seconden bij jouw plaatje af te vragen wat je er mee bedoelt

Valt ineens het kwartje...
Alle reacties Link kopieren
Iemand die nog schoolgaand is en van fokker gehoord heeft ?

Zelfs het Logo kent ?



Volgens mij klopt er dan iets niet.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Ik herken wel het één en ander, doch het ligt niet aan mijn communicatie.



Waar ik tegenaan loop:

'Vrienden' hebben smoesjes om niet af te spreken of zeggen last minute af.



Niemand lijkt oprecht geïnteresseerd in mijn leven.



Ik scheid werk en privé, ik stel me professioneel op en ik maak contact. Toch krijg ik altijd op mijn kop. Daarentegen krijgt een drugsverslaafde collega, die keihard roept dat hij geen zin heeft om te werken of zich aan de regels te houden, een vast contract.



Als ik iets op Facebook post is het me echt niet om de meeste likes te doen. Maar nul is gewoon niet leuk. Anderen krijgen nog dertig likes als ze bij wijze van spreken posten dat ze net gescheten hebben. Dan maar niet posten? Voorkomt misschien teleurstelling op korte termijn, maar het verbetert natuurlijk geen contacten.



Ik kan goed alleen zijn, maar het moet niet eeuwig duren. Maar ik weet het ook niet meer. De enige constante ben ik zelf. Moet ik een andere persoonlijkheid gaan veinzen?



Ik ben geen ruziemaker, dus ook daar kan het niet aan liggen. En initiatief ligt ook altijd bij mij. Men belt mij nooit om iets te ondernemen.
Je komt overal vanzelf achter.

Das de grap. Je weet alles achteraf.
Misschien ben je een cellofaantje



Alle reacties Link kopieren
Ik vind het al lang niet grappig meer Haaz



Misschien Bobby, en nu? De clown uithangen? Waarbij ik me totaal niet mezelf voel? Schreeuwen? Mensen die domme asociale dingen roepen zijn vaak razend populair.



Ik vind het overigens vreemd als ik zelfs online niet op zou vallen. 'T is niet dat mijn bijdrages naar de achtergrond verdwijnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven