Mijn vader ligt in t ziekenhuis...

15-01-2014 13:34 1304 berichten
Mijn pa is vanmorgen niet goed geworden, er is een ambulance bij gekomen en hij is met spoed naar t ziekenhuis gebracht.

Daar is hij nagekeken en is gebleken dat zijn.aorta is gescheurd. Hij is met spoed naar de operatie kamer gebracht, met 50 % kans dat het goed gaat... Of fout...



Ik voel zoveel, ben bang en ik weet het gewoon even niet. De operatie zal uuuuuren duren, maar voor hetzelfde geld zijn er teveel scheuren. Er waren al tekenen dat er mogelijk meer scheuren waren...

Shiiiittttt, ben zo bang...
@poffertjes; ook veel sterkte voor jou en je man (en zijn familie)
quote:Poffertjes schreef op 15 januari 2014 @ 21:00:

Succes Polkadot! En gewoon je gevoel volgen en gaan als je wilt! Mijn man is vanavond ook weer op de IC bij zijn vader. En echt veel sterkte.Sterkte
Alle reacties Link kopieren
We duimen met je mee Polkadot, hopelijk mag je nu snel naar het ziekenhuis.. niets is erger dan het wachten..



veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Succes vannacht!! Fijn dat het tot nu toe voorspoedig gaat, ik hoop dat het vannacht ook zo voorspoedig blijft gaan.
Kreeg net telefoon... m'n zusje dat ze nog niets weet...
Alle reacties Link kopieren
Oh wat killing die onwetendheid!!
Och, dat was nou net niet wat je wou horen.

Er wordt hier nog steeds aan je gedacht en meegeleefd.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte!!
Thanks eentje, en alle anderen.



Jullie reactie's doen mij veel goeds. Ik moet zeggen dat ik heel erg doelloos aan het computeren ben, wachtend op telefoon...



Het duurt ook zo enorm lang allemaal. 8 uur geleden is hij onder het mes gegaan...



Ben in mei 2 jaar gestopt met roken, maar vandaag alweer een paar x de neiging gehad er een te bietsen van iemand... Dit is zo killing.
Alle reacties Link kopieren
O wat verschrikkelijk

En nu wachten bij de telefoon. Heel veel sterkte en hopen op een goede afloop.
Ach polkadot toch! Het lukt mij niet om icoontjes te plaatsen, maar deze "knuffel" is toch echt voor jou!



Is er iets waar je gedachten bij wilt en kunt verzetten? Bij mij helpt het soms (maar helaas ook niet altijd) om sudoko's te maken. Ik ben een cijfertjes fanaat en dan is die puzzel zo moeilijk dat ik daar al mijn aandacht op moet vestigen.



Is je man nu ook thuis?
Ga patience spelen op de pc, of bubbleshooter. Gewoon een dom hersenloos spelletje, niet nadenken gewoon klikken.



En hier leest altijd wel iemand! Sterkte vrouw!
Geen nieuws nog, maar hier zitten trek ik niet meer...



Stomme duffe games lukken nu niet, moet iets doen...
wat zou je graag willen doen? Is er iets op tv/ internet dat je samen met je man kunt kijken?
Alle reacties Link kopieren
Hou vol.



Kan je niet even met een vriendin bellen? Even je ei kwijt.



Duim voor je dat het allemaal goed komt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Sterkte, kan me voorstellen dat het veel te lang duurt zo.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Polkadot,



Heel veel sterkte voor nu en later op de avond



(ik ga nu slapen, maar ik kom later zeker nog "kijken" hoe het met jou, je vader en de mensen om jullie heen gaat)
Alle reacties Link kopieren
Waarom ga je niet gewoon naar het ziekenhuis?



Sterkte!
Frankly my dear, I don"t give a damn
Zit er nu, te wachtten op de intensive care...
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte!!!!
Then the traveller in the dark Thanks you for your tiny sparks; He could not see which way to go, If you did not twinkle so.
Alle reacties Link kopieren
quote:Polkadot28 schreef op 15 januari 2014 @ 23:09:

Zit er nu, te wachtten op de intensive care...

Sterkte

Voor je moeder en jou.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Je zit toch niet alleen hè? Je moeder en andere familieleden zijn er hopelijk ook?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Net ontdekt dat er hier pc's zijn met internetr. Gelukkig! Mijn bereik op mijn telefoon is slecht...



Ik heb mijn zusje op gehaald en we wachten nu samen hier het nieuws af...

Op de 1 of andere manier voelt het toch nu prettiger om in de buurt te zijn...



Inmiddels is het nu alweer een uur later dan eerst was gezegd. Dat betekent dus dat hij nu al bijna 10 uur onder het mes is...

Hoe zal hij zijn na de operatie. Zal hij nog hij zijn? Zal t mijn pa nog zijn?

Wat moet ik mijn zoontje vertellen, en wanneer??? Hij weet van niets, is zomaar! bij opa en oma aan het logeren...

het arme ventje, helemaal dol op zijn opa!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte! (Heb dit ook meegemaakt in mn familie alleen wat verder weg (oom) en dit is een heftig iets.) Ik hoop voor jullie dat het meevalt....
quote:Enn schreef op 15 januari 2014 @ 23:18:

Je zit toch niet alleen hè? Je moeder en andere familieleden zijn er hopelijk ook?



Met moeder heb ik al bijna 10 jaar geen contact meer. Ze heeft hem er 12 jaar geleden uitgewerkt...



Ben hier nu met mijn zusje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven