Who am I? Enlightenment reporting

13-03-2017 18:05 757 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo beste seekers en enlightened ones,





Ik ben een tijdje geleden begonnen met self enquiry (zelf ondervraging) om mijn echte zelf te leren kennen.



De vraag die ik mezelf stel is "Wie ben ik", onder andere bekend van Ramana Maharshi (who am I).



Ik zou hier mijn voortgang qua enlightenment doorgeven omdat het rapporteren het proces schijnt te versnellen.



Het een en ander liep wat anders dan ik vantevoren gehoopt had omdat ook veel mensen het kennelijk niet eens zijn met de inhoud van het topic en dat ik een en ander ook niet zo goed voorbereid had.



Ben jij ook met enlightenment bezig via dezelfde methode dan nodig ik je uit mee te doen en jij vooruitgang ook Door te geven. Je schijnt namelijk zo'n 50 tot 100 keer sneller enlightenment te bereiken wanneer je vooruitgang mededeelt aan anderen.



Dus daarom.



Alle tips en ervaringen, etcetera op het gebied van enlightenment zijn ook erg welkom.



Ik wil graag snel enlightenment bereiken, vandaar.



Ik hoop dat je echt iets positiefs toe voegen hebt zoals extra informatie over snel enlightenment bereiken of je eigen resultaten op dit gebied.



Ben je tegen dit topic dan heb ik je helaas niets te melden omdat ik vastbesloten ben. Je zult het dan zonder reactie van mij moeten doen. Dit om tijdbesparing en focus redenen. Ik wil niet op ieder tegenargument ingaan.
A Zen master visiting New York City goes up to a hot dog vendor and says, "Make me one with everything."

The hot dog vendor fixes a hot dog and hands it to the Zen master, who pays with a $20 bill.

The vendor puts the bill in the cash box and closes it. "Excuse me, but where’s my change?" asks the Zen master.

The vendor responds, "Change must come from within."
Alle reacties Link kopieren
Hij was was al 1 met alles.



Haha!



(En blijft dat.)
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je je niet meer laat meesleuren door dagelijkse hectiek. Hoewel de dagelijkse dingen gewoon doorgaan. (heb nu de wasmachine aanstaan ) Ga je nog nog iets doen op deze koningsdag? Zelf ontloop ik de drukte.
Alle reacties Link kopieren
Ik ontloop de drukte niet maar heb er ook niets mee.



Ik blijf thuis.
Alle reacties Link kopieren
Vraagtekens moesten uitroeptekens zijn. ????
Alle reacties Link kopieren
Oh ja.
Alle reacties Link kopieren
Be as you are - Ramana Maharshi ... pdf



https://www.google.nl/url ... uowabKIkdydcMGrEdLD01BRzg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven