4 dagen London met jong volwassen zoon, tips gezocht!

22-04-2024 13:19 36 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga binnenkort 4 dagen naar London met mijn zoon. Zo leuk! De man houdt niet van London dus heerlijk een paar dagen met de zoon. We hebben de vlucht alvast geboekt: in de ochtend landen we al vroeg op London City en 4 dagen later aan het einde van de dag weer terug vanaf hetzelfde vliegveld. Hier zijn altijd zulke leuke tips dus ik ben heel benieuwd.

Waar willen we verblijven? Zoon kwam met Doubletree by Hilton in de Docklands, zijn smaak is dus wel duidelijk. Het ziet er heel leuk uit maar ligt wel erg ver overal vandaag voor mijn gevoel. Hij houdt van industrieel, de service moet goed zijn. Hij heeft zelf hotelschool gedaan dus zijn lat ligt best hoog. Maar het mag ook weer niet tè duur zijn.

Wat gaan we doen? We willen naar een voetbalstadion, welke? We gaan langs de Thames wandelen, mooie architectuur bekijken, misschien een musical bezoeken. Fietsen lijkt mij eng zo aan de linkerkant van de weg, dat doen we normaal graag maar dat slaan we nu maar even over. En vooral natuurlijk ook lekker eten!

ik ben benieuwd naar de tips en ik zal uiteraard verslag doen van de ervaringen. Dank alvast!
Alle reacties Link kopieren Quote
Streetart in shoreditch
Legowinkel
London Bridge experience/tombs (scary)
Je kunt ook boven over de London Bridge lopen (dat durf ik zelf niet ivm hoogtevrees).
Tower of London
British museum
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuke tips weer! Die London Bridge lijkt mij eng maar wel heel tof. We hebben een industrieel hotel in de docklands geboekt, wel goed gelegen bij de metro en lightrail. We hebben ook alvast een kaartje voor de skygarden. Qua stadions wordt het waarschijnlijk wembley en/of fullham. Musical zijn we nog niet over uit. Zoon zei al dat we maar een programma moeten opstellen zoveel plannen hebben we.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nah, Sky Garden volgende week lukt niet meer. Jammer.
Honey, you should see me in a crown
Eurus schreef:
30-04-2024 15:49
Nah, Sky Garden volgende week lukt niet meer. Jammer.
Want, jij wil volgende week?
Man zou voor stadion Tottenham Hotspur kiezen.
Of Arsenal, maar daar is je zoon al geweest.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pelle schreef:
30-04-2024 17:05
Want, jij wil volgende week?
Ja.
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren Quote
Pelle schreef:
30-04-2024 17:07
Man zou voor stadion Tottenham Hotspur kiezen.
Of Arsenal, maar daar is je zoon al geweest.
Ja dat zei zoon gisteren ook. Dat Tottenham ook erg leuk schijnt te zijn. Dat wordt nog lastig kiezen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Eurus schreef:
30-04-2024 15:49
Nah, Sky Garden volgende week lukt niet meer. Jammer.
Je schijnt soms wel ter plekke naar binnen te kunnen maar zelfs voor de periode dat wij gaan zijn online veel tijden al niet meer beschikbaar. Je kan gewoon gaan kijken toch?
Alle reacties Link kopieren Quote
-
eeka wijzigde dit bericht op 01-05-2024 11:03
Reden: dubbel...
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
eeka schreef:
01-05-2024 10:30
Je schijnt soms wel ter plekke naar binnen te kunnen maar zelfs voor de periode dat wij gaan zijn online veel tijden al niet meer beschikbaar. Je kan gewoon gaan kijken toch?
Als ik in de buurt ben is dat inderdaad een optie.
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.8bishopsgate.com/lookout

als leuk alternatief voor Sky Garden

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven