Ibiza

08-02-2013 21:18 36 berichten
Ik zou graag dit jaar met mijn moeder naar Ibiza willlen.

Behalve een feesteiland moet het ook een prachtig eiland zijn, lees ik wel. Klopt dat? Die hippymarkten lijken me leuk en misschien eens yoga. Wat is een leuke plaats/hotel om heen te gaan als je niet tussen de dronken Engelsen wilt zitten?
Alle reacties Link kopieren
Ugglover, het strand Cala Mondrago is erg mooi en dichtbij Cala d'Or, als je een auto hebt. De strandjes van Cala d'Or zijn heel erg druk.
Ugglover, we willen graag 1 week. Op Mallorca en rest van Spanje lukt het me vaak voor ongeveer EUR 500,-- All inclusive of HP te kunnen boeken. Dat zou nu ook mooi zijn. We willen in mei en het hoeft niet in de kindervakantie. Dit scheelt natuurlijk. Heb je nog een goede tip?
Mallorca is zoveel groter dan Ibiza. In Alcudia ben ik nog nooit geweest en de hoofdstad (Palma?) ook nog niet. Volgens mij heb ik er niet zoveel soeps gedaan, want ik kan je niet een echte goede tip geven. We zijn gewoon naar markten enz gegaan. Dat is altijd leuk. Ik kan me alleen de plaatsnaam niet meer herinneren.
Ugglover, wat erg van mij dat ik niet eens een goede tip kan geven. Wat heb ik in hemelsnaam uitgespookt op Mallorca. Dit komt natuurlijk ook omdat ik met mijn moeder ga. Dan is het tempo ook wat lager. Ze vindt het al leuk, als er in het hotel muziek of Flamengo is.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou toch gewoon via Sunweb enzo kijken. Dat Mar y Playa valt iig binnen je budget.



Haha, ja jammer maar goed, komt wel goed!
Alle reacties Link kopieren
Ibiza is echt een topeiland wat voor iedereen wat te bieden heeft! Ik raad de partyboat van Cirque de la Nuit aan voor iedereen. Deze activiteit biedt alles in 1 voor een hele schappelijke prijs.



Je begint in playa den bossa waar je met een partyboat vertrekt. Op de boot is een DJ die live muziek draait. Het is een all inclusive partyboat, wat inhoud dat je dus je geld kan thuislaten. De boot gaat naar formentera toe en daar zul je aanmeren. Hier heb je de gelegenheid om in het heldere water te zemmen of de zandwitte stranden op de gaan.



Daarna is er nog een bbq en poolparty die ook all inclusive zijn.



al met al is dit dus een goede combinatie van alles: boottocht, formentera, feestje en bbq.
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan in juni ook weer. Maar zoeken alleen de rustige plekjes op. Heerlijk! En af en toe de drukte van Ibiza stad.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben afgelopen Mei ook MarY Playa geweest! Gerenoveerde gedeelte, prachtig mooi, ruim en schoon app met uitzicht op het strand. Er zijn liften aanwezig, een zwembad en voor het appartementencomplex ligt het strand. Wij zijn ook een dag met de boot naar Formentera gegaan want die gaat vanaf de steiger voor het complex ideaal! Ibiza stad op een kwartier afstand. Complex ligt gelegen aan een rustige boulevard met een aantal eettentjes.

Op 2 minuten afstand een NL eetcafé (je geeft aan dat je moeder een moeilijke eter is) en auto rijden is goed te doen.. Wij hadden 3 dagen een auto en zijn rond gaan rijden ik raad je het strand bij de Es' Vedra aan echt super mooi!! Pff... Ibiza is echt fantastisch, zou zo terug willen dit jaar maar ga nu eerst naar New York :Imao:
Alle reacties Link kopieren
Jullie reageren op een topic van een jaar geleden...
Alle reacties Link kopieren
dank je Dolfje... Niet gezien!!
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-05-2018 17:24
Reden: Spam
95.92% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven