Met Aeroflot naar Bangkok vliegen, ja of nee?

30-04-2016 19:59 126 berichten
Het is de goedkoopste maatschappij die ik kon vinden, maar is het ook veilig? En hoe zit het met het onboard entertainment systeem? Ik lees ook verhalen dat bij veel mensen de bagage niet aankwam in Bangkok ivm te weinig personeel in Moskou. Ik verwacht geen luxe, maar zou toch wel fijn zijn als ik enigszins zorgeloos aan mijn vakantie kan beginnen.
quote:bchck schreef op 01 mei 2016 @ 23:05:

Hier nog even een ervaring. Vorig jaar heen en terug Amsterdam - Bangkok met Aeroflot via Moskou en het echt prima gehad. Groot toestel met eigen entertainmentsysteem, slofjes en een dekentje dus lekker geslapen, overstap op Moskou was goed te doen (nieuwe internationale vertrekhal, veel winkeltjes/café's/restaurants) en het eten en drinken aan boord was ook nog best oké. Geen gedoe gehad met koffers, alles is gewoon zowel op de heen- als terugweg aangekomen. Ik zou het zo weer doen.Mijn ervaring is hetzelfde, ik heb 3 keer met ze gevlogen en heb geen klachten. Het is een vliegtuig, die gaat niet de lucht in als het onveilig is, dezelfde strenge eisen gelden. Mensen lijken tegenwoordig te denken dat ze in een 5 sterren hotel stappen in plaats van een vliegende bus.
Ik denk dat er best een verschil kan zijn in binnenlandse- en buitenlandse vluchten. Er storten ook niet dagelijks Aeroflot-vliegtuigen neer dus ik denk dat het ook met de veiligheid wel goed zit.

Maar waarschijnlijk vlieg ik met Emirates of Etihad omdat daar de retourtickets vrij voordelig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Sophie emma: Een ervaring van 15 jaar terug.. In de tussentijd is er veel veranderd gelukkig. In principe kun je er gewoon vanuit gaan dat alles wat mag opstijgen en landen vanuit Amsterdam gewoon veilig is. Overigens kan ik me ook geen ongeluk herinneren met Aeroflot afgelopen paar jaar.
Alle reacties Link kopieren
Houd er rekening mee dat Abu Dhabi een ontzettend druk vliegveld is, zo'n mierenhoop en alles moet door de scanners heen. Lange wachttijden dus.
quote:jasminn schreef op 03 mei 2016 @ 15:28:

Sophie emma: Een ervaring van 15 jaar terug.. In de tussentijd is er veel veranderd gelukkig. In principe kun je er gewoon vanuit gaan dat alles wat mag opstijgen en landen vanuit Amsterdam gewoon veilig is. Overigens kan ik me ook geen ongeluk herinneren met Aeroflot afgelopen paar jaar.



De vlucht van Amsterdam naar Moskou zou zelfs door KLM uitgevoerd worden als ik met Aeroflot had geboekt, dat zegt ook wel wat.

Maar uiteindelijk is het Emirates geworden vanwege de prijs. En ik heb toevallig hele goede ervaringen met deze maatschappij dus dat komt mooi uit!
quote:mayou schreef op 03 mei 2016 @ 15:37:

Houd er rekening mee dat Abu Dhabi een ontzettend druk vliegveld is, zo'n mierenhoop en alles moet door de scanners heen. Lange wachttijden dus.Ik vlieg via Dubai. Ik twijfelde nog over de overstaptijd, bij 1 ticket had ik slechts 55 minuten overstaptijd. Best fijn als alles goed gaat maar het leek me toch tricky dus ik heb gekozen voor een iets langere overstaptijd. En Dubai is volgens mij een prima vliegveld om over te moeten stappen. Ben er weleens geweest, 1 en al luxe!
quote:hieperdepiepindegloria01 schreef op 30 april 2016 @ 20:12:

Iemand ook daadwerkelijk ervaring met Aeroflot bij zo'n lange afstand?Ja. Met overstap in Moskou. Als die kort is, is het goed te doen. Als je lang moet wachten op Moskou is het niet echt een hit, want dat vliegveld is niet prettig: weinig bankjes om op te zitten, viezig, duur eten. Dit is al wel een jaar of 5 geleden, dus kan inmiddels veranderd zijn (nieuw vliegveld?). Service vond ik prima. Beter eten dan normaal in een vliegtuig.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je iets gevonden hebt trouwens! Goede reis alvast gewenst!
Alle reacties Link kopieren
https://www.aeroinside.com/incidents/airline/aeroflot
Alle reacties Link kopieren
'tis maar dat je het weet
quote:hieperdepiepindegloria01 schreef op 03 mei 2016 @ 15:40:

[...]





De vlucht van Amsterdam naar Moskou zou zelfs door KLM uitgevoerd worden als ik met Aeroflot had geboekt, dat zegt ook wel wat.

Maar uiteindelijk is het Emirates geworden vanwege de prijs. En ik heb toevallig hele goede ervaringen met deze maatschappij dus dat komt mooi uit!Prima keuze, als je niets om mensenrechten geeft.
Ik geef inderdaad geen fuck om mensenrechten dus deze maatschappij past perfect bij mij!
quote:anoniem281213 schreef op 03 mei 2016 @ 21:46:

[...]





Prima keuze, als je niets om mensenrechten geeft.ik ben een bewuste consument, maar deze link zie ik niet zo. Leg eens uit?
quote:anoniem281213 schreef op 03 mei 2016 @ 21:46:

[...]





Prima keuze, als je niets om mensenrechten geeft.Als het maar lekker goedkoop kan hè
quote:anoniem281213 schreef op 03 mei 2016 @ 21:46:

[...]





Prima keuze, als je niets om mensenrechten geeft.Leg even uit? Wat heeft een vlucht van Amsterdam naar Bangkok met mensenrechten te maken? Of ben je gewoon een rusland hater?
quote:YouWish schreef op 03 mei 2016 @ 23:47:

[...]





Als het maar lekker goedkoop kan hèleg maar uit
Emirates is natuurlijk een zwaar staatsgesubsidieerde maatschappij die maatschappijen als KLM uit de markt drukt en zelfs van hun eigen basis Schiphol. Daarom zijn de tickets goedkoop.Maar als consument kijk je natuurlijk als eerste naar de prijs. Wij vliegen voornamelijk met Lufthansa en ik heb persoonlijk maar een vliegmaatschappij waar ik nooit meer mee wil vliegen: Turkish Airlines. Alleen maar slechte ervaringen. Zowel op dr grond als in de lucht.
quote:liubi schreef op 04 mei 2016 @ 05:12:

Emirates is natuurlijk een zwaar staatsgesubsidieerde maatschappij die maatschappijen als KLM uit de markt drukt en zelfs van hun eigen basis Schiphol. Daarom zijn de tickets goedkoop.Maar als consument kijk je natuurlijk als eerste naar de prijs. Wij vliegen voornamelijk met Lufthansa en ik heb persoonlijk maar een vliegmaatschappij waar ik nooit meer mee wil vliegen: Turkish Airlines. Alleen maar slechte ervaringen. Zowel op dr grond als in de lucht.Nog nooit gevlogen met Turkish ailines maar heb ook van een piloot gehoord dat zij zo slecht zijn.
quote:Marover2801 schreef op 30 april 2016 @ 20:32:

Eva air zit rond de 450 euro, moet je niet doen, nog slechter als aeroflot.Volgens mij is Eva Air juist een van de betere?
quote:Nomad schreef op 03 mei 2016 @ 23:40:

[...]



ik ben een bewuste consument, maar deze link zie ik niet zo. Leg eens uit?In het thuisland van Emirates staat gevangenisstraf tot de doodstraf voor het simpele feit dat je op hetzelfde geslacht valt. Discriminatie van lesbo's en homo's is daar niet verboden volgens de wet.
Alle reacties Link kopieren
quote:liubi schreef op 04 mei 2016 @ 05:12:

Emirates is natuurlijk een zwaar staatsgesubsidieerde maatschappij die maatschappijen als KLM uit de markt drukt en zelfs van hun eigen basis Schiphol. Daarom zijn de tickets goedkoop.Maar als consument kijk je natuurlijk als eerste naar de prijs. Wij vliegen voornamelijk met Lufthansa en ik heb persoonlijk maar een vliegmaatschappij waar ik nooit meer mee wil vliegen: Turkish Airlines. Alleen maar slechte ervaringen. Zowel op dr grond als in de lucht.Oh echt? Kak, daar heb ik net bij geboekt van KL naar Ams!
quote:hieperdepiepindegloria01 schreef op 03 mei 2016 @ 21:53:

Ik geef inderdaad geen fuck om mensenrechten dus deze maatschappij past perfect bij mij!
quote:anoniem281213 schreef op 04 mei 2016 @ 12:10:

[...]





In het thuisland van Emirates staat gevangenisstraf tot de doodstraf voor het simpele feit dat je op hetzelfde geslacht valt. Discriminatie van lesbo's en homo's is daar niet verboden volgens de wet.Ik hoop dat je een goeie fiets hebt ( die niet toevallig in Bangladesh/pakistan/iran is gemaakt, want mensenrechten), want zo is er over elke maatschappij iets te vinden/zeggen.
Alle reacties Link kopieren
En je kleding? Toch niet van h&m, zara, primark enzo mag ik hopen??

Allemaal kinderarbeid..

Als we zo gaan beginnen, is er over alles wel wat te zeggen
Alle reacties Link kopieren
Ik ben deze maand met Aeroflot heen en weer gevlogen naar Bangkok. Ik vond het echt prima! De toestellen waren goed, het personeel vriendelijk en het entertainment system was uitgebreid. Ik was ook een beetje nerveus, want had geen idee wat ik kon verwachten. Ik zou er zo weer mee vliegen. Alleen het eten was echt super goor....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven