Srprs.me ervaringen

25-07-2015 11:32 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin en ik willen in december een paar dagen weg en via via zijn we bij deze website terecht gekomen. Heeft iemand ervaringen met srprs.me? Het gaat ons om de city trip die we eventueel zouden willen gaan boeken.
Alle reacties Link kopieren
Mocht er nog iemand een kortingcode willen, ik heb er in de aanbieding.
Alle reacties Link kopieren
Via Google op dit topic gekomen en fijn om al jullie ervaringen te lezen. Ik sta nu op het punt om mijn eerste trip te boeken, Ilzzell. Je zou mij erg blij maken met de kortingscode.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga morgen op city trip met Sprs.me! Ben héél erg benieuwd!
Ik heb nog geen kortingscode ontvangen, ontvang je die na de reis?
Alle reacties Link kopieren
^Jep! Have fun! Ik ben inmiddels een doorgewinterde srprsme reiziger volgens de srprsmemedewerker :')
Alle reacties Link kopieren
Jayonherway schreef:
04-08-2017 09:23
Via Google op dit topic gekomen en fijn om al jullie ervaringen te lezen. Ik sta nu op het punt om mijn eerste trip te boeken, Ilzzell. Je zou mij erg blij maken met de kortingscode.
Als het goed is heb ik je een pb gestuurd :)
Heel erg leuk concept, ben er zelf nog niet mee op pad geweest maar daar gaan we binnenkort verandering in brengen! Ook heel leuk maar dan anders is www.floorverrast.nl zij organiseren uitjes op maat, niet alleen de overnachting maar dus juist de activiteiten.

Ik ben juist wel gemaakt voor verrassingen :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben inmiddels weer terug van mijn reis en vond het enorm leuk! Alles goed geregeld en een super bestemming. Mocht iemand nog een kortingscode willen, let me know :)
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan binnenkort naar Breslau (Polen) en hebben er zin in! Het grappige van deze manier van reizen is dat je ergens terecht komt waar je nog niet geweest bent.

Medio half september kan ik jullie laten weten hoe het was!
@mamba, hoe kan het dat je al weet waar je naartoe gaat? Het idee is toch juist dat je daar pas op het allerlaatste moment achterkomt?

@coventry, cool dat het goed bevallen is! Waar zijn jullie naartoe gegaan?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zoiets geboekt via vakantie veilingen. Dan krijg je het een week na je boeking (vaststelling datum) te horen.
Ik ga een week in september, met het Broke thema. Ben al heel benieuwd naar de bestemming :)
Alle reacties Link kopieren
Mamba13 schreef:
13-08-2017 22:07
Ik heb zoiets geboekt via vakantie veilingen. Dan krijg je het een week na je boeking (vaststelling datum) te horen.
Dat is dan dus geen srprs.me reis.
Alle reacties Link kopieren
Marloes85 schreef:
13-08-2017 21:16
@coventry, cool dat het goed bevallen is! Waar zijn jullie naartoe gegaan?
Naar Praag :)
Heeft iemand wel eens het thema van de maand geboekt? Het thema van deze maand lijkt me erg tof (earn your return)!
Alle reacties Link kopieren
^Ik heb twee maand geleden het thema van de maand gedaan. Is super goed bevallen! Die van deze maand lijkt mij ook heel tof maar heb helaas geen tijd :(:(
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook nog 7 kortingscodes, mocht iemand interesse hebben!

Ik ga in oktober voor de 2e keer op reis met surprise me, 1e keer solo together en nu broke. Nu dus echt alleen, super veel zin in. Maar wel spannend!
anoniem_349682 wijzigde dit bericht op 22-08-2017 22:04
Reden: Slecht Nederlands
14.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mocht er nog iemand een kortingscode willen, ik heb er nog een aantal!
anoniem_344419 wijzigde dit bericht op 13-12-2017 16:45
Reden: Was niet meer van toepassing.
79.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu twee keer met SPRSME op vakantie geweest. De eerste keer city trip en de tweede keer broke. Allebei was het erg leuk en goed geregeld! Zeker een aanrader.
Alle reacties Link kopieren
Bouk1991 schreef:
24-08-2017 14:17
Ik zou graag een code ontvangen! heb je een berichtje gestuurd.
Je hebt antwoord!
Ik ben 3x met srprs.me weggeweest. Citytripping, Adventure en roadtrip.
Adventure vond ik het leukst.

Wat me tegenhoud om veel vaker via srprs.me te boeken zijn de kosten. Vooral bij roadtrip viel het me op hoeveel goedkoper het was als ik het zelf had geregeld. Natuurlijk betaal je voor de ervaring maar ik vind het aan de prijzige kant.
Wel is alles goed geregeld :-)
Oeps verkeerd topic LOL
Alle reacties Link kopieren
Eve87 schreef:
26-08-2017 23:36
Ik ben 3x met srprs.me weggeweest. Citytripping, Adventure en roadtrip.
Adventure vond ik het leukst.

Wat me tegenhoud om veel vaker via srprs.me te boeken zijn de kosten. Vooral bij roadtrip viel het me op hoeveel goedkoper het was als ik het zelf had geregeld. Natuurlijk betaal je voor de ervaring maar ik vind het aan de prijzige kant.
Wel is alles goed geregeld :-)
Ik twijfel ook om nog steeds de adventure te doen. Iets houd mij op een of andere manier tegen.
Ben je binnen of buiten Europa geweest? Hoeveel was je ongeveer kwijt voor de overnachtingen tussendoor?
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat dit al een redelijk oud topic is, maar ik wil het graag leven inblazen.

Mijn vriend en ik hadden een autovakantie naar Kroatië gepland, maar i.v.m. een verhuizing gaat dit niet meer door. We zijn al eerder met srprs.me op roadtrip geweest en willen nu graag, om toch nog een paar dagen eropuit te zijn, een vierdaagse citytrip boeken met srprs.me.

Heeft iemand misschien nog kortingscodes over? Ik zou er graag gebruik van maken!
Alle reacties Link kopieren
^Kortingcode's hebben ze geschrapt.
Alle reacties Link kopieren
Of je maakt een lijst met wat je niet wilt en gooit een dartpijl op een (wereld)kaart.

Met het geld dat je uitspaart kan je nog een keer weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven