Vakantie met baby met het ov

19-04-2015 12:24 76 berichten
Vriend en ik kunnen beiden geen auto rijden. Voorheen geen probleem en gingen we op stedentrips en of voor langere tijd verder weg.



Nu hebben we een baby en weet ik niet goed wat we kunnen doen. Ver vliegen of rondreizen met een baby (dan 6 maanden) zie ik niet zitten. En een strandvakantie is niet aan mij besteed. Huisje in druk Centerparcs ofzo is denk ik pas leuk als kind wat ouder is. Voor volwassenen lijkt het me niks (maar misschien vergis ik me?). Afgelegen huisje is weer onhandig i.v.m. geen auto. In een stad zitten lijkt me ook niet handig met baby. Ik heb naar campings gekeken waar ze ingerichte tenten verhuren maar vooralsnog niks gevonden.



Het wordt een lang verhaal



In het kort: ik zoek een vakantieplek waar er al spullen zijn voor baby's zodat we niet met zijn hele inventaris hoeven te sjouwen. Een plek die makkelijk met het ov is te bereiken. Een plek in of bij (op loopafstand) een leuk dorp (terrasjes, bezienswaardigheden, supermarkt). De plek zelf moet rust en comfort hebben. Huisje, bungalowtent, hotel met keukentje. Een plek waar je in de omgeving ook kan wandelen. En dan in Nederland, Duitsland, Engeland of Belgie.



Wie heeft er tips of leuke adresjes?
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamila schreef op 19 april 2015 @ 16:49:

[...]



Ik wil niet op vakantie omdat het hoort hoor, maar omdat ik het leuk vind Nou ja. Ik vond het leuk toen ik nog kindvrij was. Nu lijkt het me vooral ingewikkeld. Maar het is zonde me daardoor tegen te laten houden.





Je maakt het ingewikkeld.. echt.. gewoon doen.. Kies een bestemming die jullie leuk vinden, boek een huisje, appartement etc. vliegreisje (pakket reis lekker makkelijk), pak flesvoeding in je bagage en basis uitrusting mee en gaan.. Dáár is ook alles te koop en te huur..



Veel plezier.. écht !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven