Wat vinden jullie van de OV-chipkaart?

07-09-2014 21:22 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste lezers,



Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie van de OV-chipkaart vinden. Wat zou bijvoorbeeld beter kunnen aan de ov-chipkaart? Of ergeren jullie aan bepaalde dingen?



Ik vind het zelf een handig kaartje, het vervelende is dat je niet achteraf kan betalen en dus iedere keer saldo op moet laden..

Wat vinden jullie van de OV-Chipkaart?

Totaal aantal stemmen: 83

Super goed! (8%)
Goed (18%)
Matig (18%)
Super Slecht! (55%)
quote:pejeka schreef op 30 november 2014 @ 17:17:

De mogelijkheid om je reis voor onbepaalde duur (op dezelfde dag) te onderbreken is ook komen te vervallen. Als ik vroeger een papieren retourtje Den Haag pakte bijvoorbeeld, kon ik de reis in bijv. Breda onderbreken, daar met een vriend gaan lunchen, daarna verder naar Den Haag, en in de avond weer terug. Dat kan niet meer tegenwoordig.Kun je dan niet gewoon op je thuisstation inchecken en pas in Den Haag uitchecken? Dat werkt natuurlijk alleen als de poortjes op je tussenstation open zijn. En ik weet niet of er een maximum tijd zit tussen in- en uitchecken. Maar zo heb ik het zelf wel eens gedaan. Roermond ingecheckt, Sittard uitgestapt zonder uitchecken, even bij mijn oma op bezoek, dan verder naar Maastricht zonder inchecken (want ben nog ingecheckt) en in Maastricht pas uitchecken.



Hoe dat moet als de poortjes gesloten zijn weet ik niet, en dan vind ik het inderdaad jammer dat je opnieuw moet betalen (twee halve ritten is duurder dan 1 hele rit).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven