Welke stad voor twee nachten

02-05-2024 21:13 67 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Dochter en ik zijn erover aan het denken om volgende week van dinsdag t/m donderdag een stad te bezoeken.
Alleen welke stad…
Auto of trein is beide een optie. We wonen zelf in het zuiden van het land dus België, Duitsland is ook een optie. Ik wil wel 3-4 uur rijden. Amsterdam, Rotterdam, Utrecht zijn we al geweest. Fijnste zou een leuke mix van winkelen, cultuur etc zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
apppie schreef:
03-05-2024 09:58
Nee, dat maakt niets uit. Ik zou dan voor Den Haag gaan trouwens, ik vind Haarlem prima voor een dagje maar heb het daarna echt wel weer gezien.
In elke (middel)grote stad kun je je toch wel minstens 2 dagen vermaken? Zeker als je ook nog een dagje gaat shoppen. Genoeg te zien/doen!
Den Haag is inderdaad ook leuk, al vind ik het wel iets minder sfeer hebben.
Alle reacties Link kopieren Quote
Deventer. Het is een prachtige stad en je kunt er leuk winkelen (niet bijzonder groot)
Ook Leiden en Haarlem vond ik mooi.
Münster, Keulen en Düsseldorf zou ik minder aanraden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Deventer is inderdaad heel leuk!
Je ziet toch liever zo’n strak lijf dan een uitgezakte mokkapunt, weet je wel weet je niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Deventer is inderdaad superleuk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Deventer is leuk maar drie dagen zou ik (veel) te lang vinden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik was er vorig jaar rond Koningsdag en heb met de auto lekker rondgetuft in de buurt.

Kringloopwinkels bezocht en de juiste borden voor mijn servies gevonden. En fantastische pumps waar ik niet op kan lopen (die gaan mee voor fotoshoots) en een mooie thermos soepbeker.
Je ziet toch liever zo’n strak lijf dan een uitgezakte mokkapunt, weet je wel weet je niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond Haarlem erg leuk, ook met de hofjes.
Zandvoort is daar vandaan ook niet zo ver.
Alle reacties Link kopieren Quote
pompelmoentje schreef:
04-05-2024 07:35
Deventer is leuk maar drie dagen zou ik (veel) te lang vinden.
Ja, wel te combineren met andere activiteiten. Lekker rondtoeren of -fietsen in de omgeving, naar de Scheg (schaatsen of zwemmen), een rondleiding in de stad
Alle reacties Link kopieren Quote
Alkmaar, Haarlem, Groningen vind ik ook heel erg leuk.
Maar ook Leiden, en als je in Leiden uitgekeken bent,er is in Noordwijk een grote Ibiza markt 3 dagen lang. Mocht je daarvan houden
Alle reacties Link kopieren Quote
Blckcffee schreef:
04-05-2024 20:53


Kringloopwinkels bezocht en de juiste borden voor mijn servies gevonden. En fantastische pumps waar ik niet op kan lopen (die gaan mee voor fotoshoots) en een mooie thermos soepbeker.
Nou dat zijn nuttige tips voor to XD
Alle reacties Link kopieren Quote
De leukste stad is nog niet genoemd: Zutphen :heart:
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
Alle reacties Link kopieren Quote
Muselet schreef:
06-05-2024 07:29
De leukste stad is nog niet genoemd: Zutphen :heart:
heel leuk voor een middag, voor een stadswandeling
Maar niet voor een weekend & shoppen
Alle reacties Link kopieren Quote
Miura schreef:
06-05-2024 07:16
Nou dat zijn nuttige tips voor to XD
Weet ze dat ze daar niet meer naar hoeft te zoeken! Denk ook niet dat dochter de doelgroep is voor de zoektocht naar een mooie tweedehands thermos soepbeker.

Ik stem Gent of Groningen
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is Den Haag geworden maar wel maar voor 1 nachtje. Twee nachten liep qua kosten toch wel wat op.
Maar we hebben er zin jn
Alle reacties Link kopieren Quote
Lila-Linda schreef:
06-05-2024 08:37
heel leuk voor een middag, voor een stadswandeling
Maar niet voor een weekend & shoppen
Eens.
Je ziet toch liever zo’n strak lijf dan een uitgezakte mokkapunt, weet je wel weet je niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik doe dit ook elk jaar met mijn dochter. Wij zijn vorig jaar naar Arnhem geweest, leuke winkelstad en volgende dag naar het Openluchtmuseum.
Wij gaan deze week naar Amersfoort, die zag ik in dit topic voorbijkomen, dus als iemand nog leuke tips voor daar heeft :-)
Heb al tickets voor de dierentuin.
Alle reacties Link kopieren Quote
Amersfoort is ook leuk. Wij hebben daar toen nog een rondvaart gedaan.Was echt de moeite waard.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven