2 jaar gelogen en bedrogen

25-11-2014 19:27 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb nu ongeveer 6 jaar een relatie. We hadden Allebei afgesproken nooit te gaan roken. Ik had er sowieso een hekel aan en hij ook. We hadden het gezworen. We wonen ver van elkaar dus controleren was niet echt mogelijk. Ik ben er nu achtergekomen via klasgenoten dat hij al 2 jaar rookt. Stiekem achter mijn rug om. Hij heeft het toegegeven en het was om " stoer" te doen. Alleen als je van iemand houdt doe je zo iets niet toch? Ik hou van hem en ik vindt hem nog leuk. Maar ik weet niet wat het beste is om te doen. Een relatie kapot maken door te roken vindt ik erg. Maar mij gaat het meer om het liegen. Wat zouden jullie doen?
quote:Xangiieex schreef op 25 november 2014 @ 19:52:

Nee ik controleer hem niet. Ik merk wanneer hij liegtToch niet zo goed als je denkt, want hij liegt al twee jaar over dat roken en dat heb je niet gemerkt?
quote:Xangiieex schreef op 25 november 2014 @ 19:55:

Ook, maar gaf hem iedere keer weer een kans





Heb jij voor jezelf je eigen grenzen wel duidelijk? Iedere keer weer een kans geven klinkt een beetje als slappe hap!



Fool me once, shame on you; fool me twice, shame on me
Alle reacties Link kopieren
Ehm. Ja, zo'n afspraak is schattig wanneer je 14 bent. Pinky swear enzo.

Hij is nu een volwassen jongeman en verantwoordelijk voor zijn eigen keuzes.



En jij kan je conclusies (en grenzen!) trekken om het feit dat hij over veel dingen liegt. Maar uit je laatste zin kan ik opmaken dat dat slechts een aanname is?

Hoe dan ook. Hij heeft dus gelogen over het roken. Waarom vond hij dat nodig?
Alle reacties Link kopieren
Nee maar hij deed t toch niet wanneer ik er was. Iemand stuurde me fb bericht weet je wel dat je vriend rookt? Nogmaals ik controleer hem niet.
Tsja, je vertrouwt hem of niet. Als er geen vertrouwen(meer)is kun je geen relatie onderhouden.
Gut wat een kleutergedrag. Klikken via FB, lekker stoken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Xangiieex schreef op 25 november 2014 @ 20:01:

Nee maar hij deed t toch niet wanneer ik er was. Iemand stuurde me fb bericht weet je wel dat je vriend rookt? Nogmaals ik controleer hem niet.

Goh wat bijzonder....

Min vrienden zouden denken, waarom zou ik me daarmee bemoeien
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Xangiieex schreef op 25 november 2014 @ 20:01:

Nee maar hij deed t toch niet wanneer ik er was. Iemand stuurde me fb bericht weet je wel dat je vriend rookt? Nogmaals ik controleer hem niet.En 'die iemand' geloof je meteen. Misschien wil 'die iemand' wel stoken in jullie relatie Wil zij je vriend wel overnemen als jij hem dumpt! Beetje puberaal maar ach!
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk vind ik dat nogal 14 jarig kleutergedrag

Klikken en zo...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Joh, je bent 20 en hebt al 6 jaar een vriend? Waarom zou je dat willen? Ga lekker feesten als single, genieten van het leven en ervaringen opdoen. Je kunt nog lang genoeg in een vaste relatie zitten. En zekers te weten ook met iemand die je wel kunt vertrouwen.

Je klinkt behoorlijk zwaar op de hand en serieus. Zo zonde als je zo jong bent.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal het allemaal even beter uitleggen, op mijn 14e kreeg ik een relatie met hem. Ik kwam erachter via hyves (oud) dat hij een relatie met mij had en nog iemand. Heb ik hem allemaal vergeven. Vervolgens kwam ik er achter ook via hyves dat hij zijn geslachtsdeel naar meisjes had gestuurd. Ook weer gegeven. Vervolgens kwam ik erachter dat hij wel vaker met meisjes chatte. Omdat hij steeds berichten kreeg van meisjes. Vervolgens zei ik nu is t klaar nu hou je ermee op of je bent me kwijt later kreeg ik een telefoontje omdat hij had gevraagd aan een meisje om te skypen. Weer gegeven. Later had hij mijn duim gebroken half jaar in het gips gezeten omdat hij me sloeg. Ook een nieuwe kans gegeven. Toen zei ik gewoon, van ik haat roken vindt het stinken en toen zei hij ja ik ook ik ga t nooit doen. En ik zei ik ook niet.. Niet echt een afspraak. Toen kwam ik erachter dat hij paar keer drugs had gebruikt. Mensen komen naar mij om het mij te vertellen. Hij had prepaid en hij zei dat hij ging thuis was van zijn werk. Ik belde hem, zijn ma nam op, ja hij is buiten met een paar mensen. Dat wist ik dus niet. Ook vergeven.

Later kwam ik erachter dat hij dus rookte. Dat was het.
Alle reacties Link kopieren
quote:Xangiieex schreef op 25 november 2014 @ 19:55:

Ook, maar gaf hem iedere keer weer een kans



Dus eigenlijk was je er wel van op de hoogte dat hij rookt, maar voel je je toch bedrogen omdat je er via klasgenoten achter moet komen??



Beetje dubbelop..
Hij heeft zijn geslachtsdeel naar meisjes gestuurd? Mijn hemel, hoe heeft hij dat nou weer voor elkaar gekregen?



Hij klinkt als een eikel. Dumpen en feestvieren en genieten en gekke dingen doen.
Tja, jullie hebben elkaar als kind beloftes gedaan, buiten dat roken ontzettend dom is, op je 20e nog geloven in beloftes van toen je 'n kind was is dat ook.
Alle reacties Link kopieren
En wat is er leuk aan de relatie?
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Xangiieex schreef op 25 november 2014 @ 20:07:

Ik zal het allemaal even beter uitleggen, op mijn 14e kreeg ik een relatie met hem. Ik kwam erachter via hyves (oud) dat hij een relatie met mij had en nog iemand. Heb ik hem allemaal vergeven. Vervolgens kwam ik er achter ook via hyves dat hij zijn geslachtsdeel naar meisjes had gestuurd. Ook weer gegeven. Vervolgens kwam ik erachter dat hij wel vaker met meisjes chatte. Omdat hij steeds berichten kreeg van meisjes. Vervolgens zei ik nu is t klaar nu hou je ermee op of je bent me kwijt later kreeg ik een telefoontje omdat hij had gevraagd aan een meisje om te skypen. Weer gegeven. Later had hij mijn duim gebroken half jaar in het gips gezeten omdat hij me sloeg. Ook een nieuwe kans gegeven. Toen zei ik gewoon, van ik haat roken vindt het stinken en toen zei hij ja ik ook ik ga t nooit doen. En ik zei ik ook niet.. Niet echt een afspraak. Toen kwam ik erachter dat hij paar keer drugs had gebruikt. Mensen komen naar mij om het mij te vertellen. Hij had prepaid en hij zei dat hij ging thuis was van zijn werk. Ik belde hem, zijn ma nam op, ja hij is buiten met een paar mensen. Dat wist ik dus niet. Ook vergeven.

Later kwam ik erachter dat hij dus rookte. Dat was het.



MIJN GOEIE GOD ZEG..



Meid, laat hem lekker zitten..
Alle reacties Link kopieren
Wat hip...

Een relatie via Hyves, Facebook, skype



Maare...vergeven dat hij een duo verkering had, dat hij drugs gebruikt, dat hij zijn lul op het wereld wijde web gooit, dat hij je duim breekt...



Lekker ventje hoor

Maar jij net zo goed, was de eigenwaarde uitverkocht of zo?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Hmm...



Mijn eerste vriend beloofde mij ook om te stoppen met roken en ik kwam erachter dat hij niet eerlijk was. Hij was blijven roken. Heb ik het uitgemaakt? Nee, om zoiets verbreek ik geen relatie. Heb ik hem gezegd wat ik ervan vond? Ja. Zeker omdat ik astma heb en ik er daardoor ook last van had. Hij snapte mijn punt en we spraken af dat hij niet bij mij zou roken.



Later is hij toch uit zichzelf gestopt toen hij kanker bleek te hebben.



Wat wil ik je hiermee duidelijk maken? Je kunt hem niet dwingen om te stoppen. Dat moet hij doen. Ik vind het geen reden om een relatie op het spel te zetten. Echter, als hij over meer liegt, dan zou bij mij een lampje gaan branden en zou ik toch maar eens over mijn relatie gaan nadenken.
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Klopt liefde maakt blind
Met andere woorden; het joch is gewoon een minkukel van de ergste soort en jij hebt dermate weinig ruggengraat dat jij hem al dat gekloot van hem steeds maar "vergeeft".

Waarom wil jij zo graag een relatie behouden met iemand die jou zo behandelt?



Als ik dit zo lees is dat roken maar een heel, heel erg klein minpuntje vergeleken met zijn andere "kwaliteiten" en juist daar val jij zo over? Mishandeling is minder erg? Waar is je ruggengraat? Je eigenwaarde? Daar waar ook de volwassenheid verstopt zit?
Alle reacties Link kopieren
Liefde maakt blind, maar karakter doet leven! Wil je als een blinde vrouw blijven sippen of als een vrouw met karakter een leuk leven leiden? Aan jou de keus.
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Xangiieex schreef op 25 november 2014 @ 20:11:

Klopt liefde maakt blindDat heeft weinig met liefde te maken hoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Waarom heb jij maar liefst 6 jaar van je jeugd verspild aan die loser? Zet er 'n punt achter en ga genieten van je vrijheid!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het roken helemaal niet het probleem. Het probleem is namelijk dat jij je laat gebruiken als deurmat. Dumpen die mafklapper!
Klinkt als een gezellige relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven