als single 2012 in!!

01-01-2012 18:39 352 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gisteren als single 2012 in gegaan!

Na een hele moeilijke periode probeer ik nu mijn leven weer op te pakken en leuk te maken.

Helaas ben ik er nog niet helemaal!



Het lijkt mij leuk om hier gezellig te kletsten met andere singles over van alles en nogwat!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, hoe gaat het met jullie?



Hier niet zo lekker, kreeg net en mailtje van ex dat hij de huur heeft opgezegd en ik dus voor 13 februari hier het huis uit moet. Ben zo boos en kwaad maar ook verdrietig tegelijk. Voel me gewoon genaaid. Ik had laatst tegen hem gezegd dat hij even moest wachten tot het moment ik een huis had. Ik kan geen ijzer met handen breken toch?

Weet even niet meer waar ik het zoeken moet, probleem is ook een beetje dat ik de huur zelf niet op kan brengen (¤822) Dus sta ik dalijk op straat of ik kom in een 2 kamer flatje terecht met 3 kids.

Pfffffffffffffffffff mijn leven is nu echt even een hel aan het worden.

Lijkt wel of ex blij is dat ik weg ben en als dat zo is waarom is hij dan zolang nog bij me gebleven voor de sex zou je kunnen zeggen maar ja dat was al 2 jaar niet veel meer .



Pfffffffffffffffffffffff help moet even mijn hoofd op orde krijgen.



Ex kan lekker praten hij heeft een dak boven zijn hoofd.

Voel me zo dom en naïef nu ik erover nadenk.



Nou meiden prettige zondag gewenst?
Kan je niet naar je vrienden en familie Hupsakee? Misschien is het een begin van iets mooiers. Je schreef dat je toch niemand kende waar je nu woont. Tijd om terug naar huis te gaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:bloemetje77 schreef op 14 januari 2012 @ 12:04:

Hey Koekie, ik snap je euforie over de lelijke date wel hoor... maar liedjes aanvragen? Met jonge mannen langslopen? Naar ze kijken terwijl ze zoenen? Meis, het klinkt wel een beetje euh...alsof je 16 bent... no offence... Kan je je energie niet beter in jezelf stoppen?

kan zo overkomen ja. maar dit was gewoon een geweldige avond na mijn 2 weken vol huilbuien. de afgelopen maanden heb ik ook teveel tijd in (denken aan) hem en zijn mogelijk nieuwe vriendin gestoken maar vanaf die avond hoeft dat niet meer. Omdat het mij echt een stuk sterker gemaakt heeft. Ik kan het niet uitleggen maar ik voel me sinds die avond echt weer prima.
Alle reacties Link kopieren
een dikke voor Hupsakee

kom je niet voor urgentie in aanmerking bij de woningbouw omdat je kinderen hebt?
quote:koekie1980 schreef op 15 januari 2012 @ 19:51:

[...]



kan zo overkomen ja. maar dit was gewoon een geweldige avond na mijn 2 weken vol huilbuien. de afgelopen maanden heb ik ook teveel tijd in (denken aan) hem en zijn mogelijk nieuwe vriendin gestoken maar vanaf die avond hoeft dat niet meer. Omdat het mij echt een stuk sterker gemaakt heeft. Ik kan het niet uitleggen maar ik voel me sinds die avond echt weer prima.Oh, ok, nou als het je geholpen heeft Fijn dat je je goed voelt!
Alle reacties Link kopieren
@bloemetje toch bedankt! Je hebt me even wakkergeschud!



Als je met iemand hebt samengewoond en je verbreekt de relatie en je ex zegt na 2 weken: Dat ik het huis kwijt ben vind ik heel erg, dat ik jou kwijt ben dat doet me niets. Dat is lomp! En dat zinnetje heeft de laatste maanden steeds in mijn hoofd gebanjerd. Het doet hem niks, wat heeft onze relatie dan voorgesteld? Wat stel ik dan voor?



Dus dat hij mij steeds "zocht" in de kroeg nadat ie met zijn nieuwe vriendin kustte dan geeft dat mij aan dat het hem wel wat doet. Of het nou jaloers maken is of schuldig voelen of wat dan ook. Het laat hem niet koud. Anders zou het hem een worst wezen of ik op dat moment keek of niet.

Ik heb het zelf niet eens gezien, ik wilde het niet zien. Mijn vriendinnen hebben het me verteld.
Oh ja, dat kan ik me voorstellen. Zo raar, alsof je niks betekent hebt voor hem. Mannen kunnen de gekste dingen roepen als het eenmaal uit is. Die van mij begon ook ineens gedrag te vertonen dat ik nog nooit gezien heb. Was de hele tijd ontzettend boos op me, alsof ik hem ik weet niet wat had aangedaan. Ik begon nog aan mezelf te twijfelen ook, maar ik had niets gedaan! Het is gewoon in gezamelijk overleg uitgegaan omdat het een slopende relatie was, m.n. door hem! Als er iemand is die boos mocht zijn dan ben ik het!

Op het laatst riep ie ook nog iets over dat ik een vreemde voor hem was.... net als bij jou, een totale ontkenning van wat er ooit was tussen ons. Heel pijnlijk..



Maar ik hou mezelf maar voor dat zo'n man dat zegt uit zelfbescherming of als manier om het te verwerken. Iemand ontkennen, gevoelens ontwijken, de ander de schuld geven, is natuurlijk veeel makkelijker dan verdriet verwerken en naar je eigen aandeel kijken... Het feit dat je ex nu al een nieuwe vriendin heeft zegt ook al genoeg toch? Beter kwijt dan rijk hoor!
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft me vaker gezegd dat hij niet goed alleen kon zijn. Hij heeft voor mij al eens samengewoond. Toen dat uit was woonde hij een tijd alleen en dat vond ie verschrikkelijk.En heeft toen gezelschap gezocht in de kroeg, daar zijn elke avond mensen, ben je nooit alleen. Toen is zijn alcohol probleem begonnen, in de kroeg zitten en 2 biertjes pakken kan hij niet. Op het toppunt was het 30 biertjes op elke avond (jajajaja beter kwijt dan rijk, ik kende hem toen nog niet, toen zou ik nooit op em gevallen zijn)



Ook toen we samenwoonden en ik was weg 's avonds, dan kon hij niet zelf in z'n eentje thuis zijn. Dan ging hij naar vrienden of weer naar de kroeg. Ik vind het juist heerlijk om alleen thuis als je samenwoont, even lekker je eigen avond.



Daarom "weet" ik ook dat hij deze vriendin heeft gezocht om de afleiding, om de wintermaanden door te komen. In de zomer zijn er weer festivals en concerten, dan wil hij dolgraag vrijgezel zijn.



Hij heeft mij ook al vaak genoeg gemeld nadat hij zonder mij naar een festival geweest was: Oh ik had vette sjans dit weekend bla bla... was een lekker wijf bla bla.... Maar ja ik heb jou, als ik niet met jou zou zijn had ik die meid echt wel genomen dit weekend.... bla bla.

Nu ik het zo typ ben ik er weer boos over. Maar dat wordt ook steeds minder, ben ik erg blij om.



Ben aan het bedenken of ik binnenkort met hem wil afspreken om e.e.a. uit te praten zodat ik mijn boosheid echt kan afsluiten. Want we hebben nog een maand of 6-8 met elkaar te maken ivm het betalen van de restschuld van ons huis. En ik wil dat we normaal kunnen doen als we elkaar zien. Maar door mijn boosheid lukt dat nog niet en uiteindelijk heb ik daar alleen mezelf mee.
Alle reacties Link kopieren
@Miran Nog een beetje kunnen genieten van het dansen?



@Hupsakee inderdaad wat koeikie zegft, kun je geen voorrang krijgen bij het huren van een huis? En ms even contact op nemen met de verhuurder zodat je iets langer kunt blijven tot je iets anders hebt gevonden?



@Koekie was gezellig gisteren en niet te veel treuren over zo'n waardeloos figuur, ben je veel te leuk voor!
@miran: wat naar zeg, dat gevoel :( Hopelijk is het weg gegaan en voel je je inmiddels weer beter!



@hupsakee: wat een rotactie van je ex dat hij zonder overleg de huur op heeft gezegd. Kon de verhuurder nog iets voor je betekenen?



@koekie: fijn dat je je naa die avond weer beter voelt! Wat kinderachtig trouwens van hem dat dat hij je steeds op zocht, hij is dus duidelijk nog niet over je heen, anders zou het hem inderdaad worst wezen of jij hun wel samen zag. Die uitspraak dat het hem niks doet geloof ik ook weinig van, volgens mij wilde hij je gewoon graag een trap na geven.

Als ik eerlijk ben lijkt het me nog niet verstandig om elkaar weer te zien en te spreken. Mijn ervaring is dat het niet werkt als er nog gevoelens (wat voor gevoelens dan ook) aanwezig zijn. Dan krijg je uiteindelijk alleen maar ruzie met elkaar.



Herken trouwens heel veel uit jouw verhaal. Ook een ex die de eerste de beste uitzocht toen duidelijk werd dat hij mij niet meer terug ging krijgen, had al wel verwacht dat hij eerder een vriendin zou krijgen dan ik een vriend, want hij was altijd al veel meer op zoek dan ik dat was. Wat het trouwens niet leuker maakt om ingeruild te worden voor de eerste de beste Hij kon ook niet zo goed alleen zijn, maar hij zocht afleiding op internet ipv in het ‘echte leven’, hij heeft ook zo goed als geen vrienden in het dagelijks leven.

Afgelopen weekend is trouwens erg goed geweest voor m’n ego. Heb met 2 mannen geflirt (kan eigenlijk niet flirten) en ze flirtten beiden terug. Verder niks gebeurd, maar voor mij was het al een hele overwinning



@bloemetje: wat stom zeg, dat je ex zulke opmerkingen maakte... Ben het helemaal met je eens en denk ook dat het een manier is om het te verwerken, alleen wel erg jammer dat daarbij anderen gekwetst moeten worden...

Hoe staan je date avonturen er trouwens voor?
Ik heb zaterdag mijn eerste date! We mailen wel leuk met elkaar en ik denk dat we wel een gezellige avond kunnen hebben. Maar ik heb hem even gegoogeld en zijn Linkedin foto is toch heel wat minder flatteus dan zijn RP foto's, ik denk niet dat hij mijn type is.



Maar dat vind ik eigenlijk niet erg, dan hoef ik me ook niet nerveus te maken. Ik zie het maar als een oefendate



Leuk hè Dingie, flirten! Is goed voor de mens:)
Leuk bloemetje! Wel jammer dat hij toch waarschijnlijk je type niet is, maar misschien is hij in het echt wel ineens weer leuk? En anders heb je in ieder geval een leuke avond gehad

En oefendates zijn wel handig moet ik zeggen, zelf ook een tijdje terug een date gehad om weer te oefenen. Wist van te voren al dat het niks zou gaan worden (ook nog niet echt behoefte aan), maar het haalt wel de druk van het daten af. Je hebt weer even kunnen kijken wat het inhoudt, dan is de volgende date in ieder geval niet zo eng meer.



En flirten is inderdaad goed voor je, mijn ego heeft echt een boost gekregen! Alleen jammer dat ik er niet zo goed in ben.
Alle reacties Link kopieren
@ bloementje en dingie

luk dat jullie alweer aant daten zijn, goed om weer vooruit te kijken en niet te blijven hangen in wat er was met de vorige.

En spannend ja, met mailen maak je je toch een voorstelling hoe iemand is. En dat kan in real life misschien wel tegenvallen.

Ik heb de laatste weken wel eens gedacht om mezelf ook op zo'n relatie website te zetten. Vind het alleen zo moeilijk om mezelf te omschrijven.... leuk vrolijk grappig gezellig, zo'n woorden passen toch bij iedereen
Alle reacties Link kopieren
Uhm....even wat advies nodis.

een collega van me heeft een afspraakje voor me geregeld (of eigenlijk gewoon mijn nummer aan iemand gegeven).

Hij belde dus om een afspraak te maken, maar ik ben er eigenlijk wel zeker van dat het niks is.



Toch doen?



Ik krijg nl afzegneigingen. Heb niet veel zin mijn tijd te verspillen, maarja,als ik jullie zo lees over oefendates......



Help?
Alle reacties Link kopieren
ik zou - denk ik - wel gaan, maar om een gezellige avond te hebben, niet om "de ware" te vinden

waarom denk je dat het niks is?
Ja, zeker gaan! Dan ben je even uit je comfortzone en zie het idd als een oefendate.

Gewoon om te kijken hoe jij reageert.



Misschien reageer je wel volslagen overspannen op dingen van hem die je aan je ex doen denken bijvoorbeeld, weet je ook weer waar je aan moet werken. Of kan je nog eens even goed voor jezelf vast stellen op welke types je niet valt en wat je dan wel wil.

En voor hetzelfde geld valt het mee, en krijg je een egoboost en een leuke avond
Alle reacties Link kopieren
quote:dingie schreef op 17 januari 2012 @ 08:38:

@koekie: fijn dat je je naa die avond weer beter voelt! Wat kinderachtig trouwens van hem dat dat hij je steeds op zocht, hij is dus duidelijk nog niet over je heen, anders zou het hem inderdaad worst wezen of jij hun wel samen zag. Die uitspraak dat het hem niks doet geloof ik ook weinig van, volgens mij wilde hij je gewoon graag een trap na geven.

Als ik eerlijk ben lijkt het me nog niet verstandig om elkaar weer te zien en te spreken. Mijn ervaring is dat het niet werkt als er nog gevoelens (wat voor gevoelens dan ook) aanwezig zijn. Dan krijg je uiteindelijk alleen maar ruzie met elkaar.





ik had me dat een paar dagen geleden bedacht, van dat afspreken en uitpraten. Heb hem nog ge-sms-t voor wat zaken over het huis en hij deed gewoon normaal. Toen ook in een sms voorgesteld om eens bij te praten zodat we niet meer weird hoeven doen als we elkaar tegenkomen. Kreeg geen reactie terug.



Daarna heb ik weer zoveel smerige verhalen gehoord wat ie allemaal uitvreet dat ik hem toch liever niet spreek. Ik hoef die verhalen ook niet te weten maar sommige mensen vinden het blijkbaar "leuk" om mij te zeggen hoe hij zich misdraagt. Dat ik daarna nog blijer kan zijn dat ik van hem af ben? Ja klopt dat ben ik zeker, maar die verhalen spoken dan toch weer door mn kop.



Dat hij meisjes uit de kroeg oppikt na 5 minuutjes praten en buiten sex hebben en die meiden vervolgens in de kou laat staan (ook sneu dat die dames zich hiervoor laten gebruiken) En dat zijn vriendin waarmee ik hem in de kroeg zag, gewoon een sexdate was.

ik hoef het niet te weten, heb al zovaak aan anderen gezegd dat ik die verhalen liever niet weet, ik weet heus wel dat het een slettebak is.



En als we afspreken loop ik de kans dat ie nog wat gemene opmerkingen naar mn hoofd gooit waar ik dan later weer over ga piekeren. @Dingie je hebt gelijk
@inspirea: ik zou ook gewoon gaan. Wie weet wordt het een leuke avond, en anders kun je altijd na een drankje weer naar huis gaan. Verder sluit ik me aan bij bloemetje.



@koekie: naar zeg, dat mensen je steeds vertellen wat je ex allemaal uitspookt. Je kunt ook helemaal niks met die informatie, hoogstens nog eens blij zijn dat je van hem af bent. Kun je niet aan je vrienden vragen wat zei er van zouden zeggen als hun die verhalen over een ex verteld werden? Misschien dat ze zich dan realiseren dat het echt niet leuk is, want jij zit er inderdaad wel weer mee.

Begrijp je trouwens heel goed hoor, dat je dingen uit wil praten en normaal met elkaar om wil kunnen gaan. Heb het zelf 2x geprobeerd met ex, maar dat is 2x mislukt en achteraf had ik er alleen maar last van. Je hoopt inderdaad dat het rust brengt, maar uiteindelijk doet het dat niet helaas...
Alle reacties Link kopieren
@Koekie Misschien helpt het als je iemand die over je ex begint meteen afkapt en verteld dat je het niet hoeft te weten.

Mijn ervaring is ook dat er niets meer uit te praten valt met ex. Net of je opeens allebei een andere taal spreekt o.i.d.

Hou het contact als het nodig is contact te hebben kort en zakelijk.

Dat zal je misschien helpen het ook achter je te laten. Op sommige vragen komen nu eenmaal geen antwoorden. En wat hij andere meisjes aandoet, tja, dat is nu eenmaal niet jouw probleem.



Wat mijn date betreft: Ik heb een foto gezien, die sprak me niet bijzonder aan en zijn stem staat me wat tegen.

Totaal geen overeenkomsten met ex, dus dat heeft er in dit geval niets mee te maken.

Onbewust zal wel meespelen dat ik niet gekwetst wil worden, dus is het veiliger om helemaal niet af te spreken, maar aan de andere kant heb ik het gevoel dat ik er ook wel weer aan toe ben, dus zal ik er nu eenmaal aan moeten beginnen.
@Inspirea, als je hem toch niet aantrekkelijk of leuk vindt dan hoef je ook niet bang te zijn om gekwetst te zijn toch?



@Hupsakee, hoe gaat het nu? Met je woonsituatie?
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik heb hier nog niets geschreven, maar ik lees het topic al vanaf het begin. Ik heb er veel aan gehad, dus bedankt
Ik wil geen inspirerende quote, ik wil koekjes!
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen allemaal.



Ben van de week naar de woningbouw geweest nou daar konden ze me dus niet helpen omdat het huurcontract op zijn naam staat en hij dus gewoon de huur op kan zeggen. Toen ik ze vertelde dat het toch zo was dat het huis minimaal een jaar gehuurd moest worden zij de dame dat het niet in het contract stond terwijl het op internet er elke keer wel bij staat. Nou goed ik naar de woningstichting en het daar voorgelegd betreffende dame was gelukkig behulpzaam en samen hebben we gekeken wat de mogelijk heden zijn met mijn punten aantal en maar op 3 huizen (max) gereageerd hopelijk krijg ik vandaag bericht. Deze dame heeft nog voor mij de woningbouw gebeld over het contract toen ze terug kwam bleek dat mijn ex de maanden okt nov dec en jan niet eens huur heeft betaald en het wat hun betreft gewoon klaar was als hij het niet had opgezegd dan hadden hun het wel gedaan? Domme muts dat ik was nooit geweten wel brieven van hun gezien maar niet geopend was niet aan mij gericht dus. Ik heb ze dus nu wel open gemaakt en idd niet betaald. Maar goed maar duimen dat ik vandaag goed bericht krijg en anders maar weer reageren in de hoop dat het gaat lukken.

Gisteren avond heeft ex wel 3 keer gebeld weet niet waarom hoor hoef hem even niet te spreken.Ben een beetje ontzettend boos en telleurgesteld dus is het verstandig om niet!!! op te nemen. Om 23.15 belde hij ook nog dan bedenk ik me wat kan er nou zo belangrijk zijn zo laat op de avond wat niet tot morgen ( vandaag) kan wachten.Maar ondertussen houdt het me bezig en dat wil ik niet.Want ik weet dat zijn vader ernstig ziek. Nou ja hoor het wel misschien belt hij vandaag nog dan neem ik misschien wel op.



Zit wel een beetje aan de rand van mijn kunnen momenteel maar ik ga door komt wel weer goed.

Van de week lekker uit eten geweest met een ouwe oom van me heel gezellig, lekker en leerzaam. Is lekker hoor even tegen iemand aan te kletsen die er ver vanaf staat.

Heb nog een optie om weer terug te gaan naar waar ik vandaan kom maar pfffffffff zitten wel haken en ogen aan zoals de kinderen die dat niet willen maar dan ook nog ik heb dan geen werk dus geen inkomen uitkering zal ik dan wel niet krijgen woon tenslotte dan samen. Wat gebeurd er als huisgenoot en ik mot krijgen over iets? en wat al niet meer .



Ondertussen ben ik ook nog druk aan het chatten met een hopelijk leuke man nog niet ontmoet maar we hebben wel heel veel raak vlakken dus wie weet Niet dat ik er al aan toe ben hoor maar een leuke vriendschap is ook nooit weg toch?

Nou meiden ik moet nu werken en dan straks nog even naar de sociale raadslieden om te kijken of ze daar wat voor me kunnen betekenen.



Sterkte allemaal vandaag en hou jullie taai.

Enne voor iedereen die wil daten ga lekker doen ben je er in elk geval lekker even tussen uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat een leven als single heel leuk en nuttig is. Even tot jezelf komen, nadenken over wat je wilt met je leven, een fase ook van seksueel experimenteren...



Maar dan ga ik naar de kroeg, en als er dan wat biertjes in zijn gegaan, dan eindig je toch weer met een telefoonnummer. En voor je het weet zit je weer in een relatie van minimaal een half jaar.



Hebben jullie soms ook de ervaring dat je je single-zijn moet bevechten en dat het lijkt alsof er krachten werken om je toch weer die relatie in te duwen?
Alle reacties Link kopieren
quote:inspirea schreef op 18 januari 2012 @ 19:46:

@Koekie Misschien helpt het als je iemand die over je ex begint meteen afkapt en verteld dat je het niet hoeft te weten.

Mijn ervaring is ook dat er niets meer uit te praten valt met ex. Net of je opeens allebei een andere taal spreekt o.i.d.

Hou het contact als het nodig is contact te hebben kort en zakelijk.

Dat zal je misschien helpen het ook achter je te laten. Op sommige vragen komen nu eenmaal geen antwoorden. En wat hij andere meisjes aandoet, tja, dat is nu eenmaal niet jouw probleem.

ja dat afkappen dat doe ik al. Ook al is het over tussen ons, hoef ik hem niet meer, die verhalen maken me toch weer een paar dagen overstuur. Nu ben ik ook weer afgekoeld na het laatste verhaal van afgelopen maandag.
Alle reacties Link kopieren
@ inspirea

Had je nou al een date afgesproken of niet? Ben benieuwd wat je gaat doen. Enne kijk maar naar zondag, wij hadden elkaar ook nog nooit gezien en het was super gezellig!!



@ Hupsakee

ik duim voor je mee voor goed bericht bij de woningbouw!!! heel vervelend dat je effe op 't randje zit maar jij gaat er niet vanaf vallen!!! Goed van je dat je nog wel geniet van afleiding zoals een etentje, moet je doen!



@martin

Bij mij hetzelfde maar dan op een andere manier. Ik ben single en vind dat wel even goed zo, ik heb nog even te weinig vertrouwen om me weer open te stellen voor een vreemde. Maar vrienden en kennissen komen maar met nieuwe mannen aanzetten. Ja ik ben single, alleen, vrijgezel. Maar niet zielig!!! Ik zit nu nog niet goed in mijn vel, en dat ligt echt aan mijzelf! Dat kan een nieuwe vriend niet voor me oplossen. Ik moet mijzelf in m'n eentje weer leuk gaan vinden en dan pas kan iemand anders mij leuk vinden.

Maar je kan zelf toch ook wat scharrelen in de kroeg en geen tel.nr uitwisselen? Geen relatie beginnen, dat heb je toch zelf in de hand?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven