als single 2012 in!!

01-01-2012 18:39 352 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gisteren als single 2012 in gegaan!

Na een hele moeilijke periode probeer ik nu mijn leven weer op te pakken en leuk te maken.

Helaas ben ik er nog niet helemaal!



Het lijkt mij leuk om hier gezellig te kletsten met andere singles over van alles en nogwat!
Alle reacties Link kopieren
ow my god.... ik heb morgen een date.... IK.... die maandenlang met de ellende van de vorige bezig is geweest... en date....wheeeelp
Wat leuk! Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
@dingie Thanx



hoe is het trouwens met jouw ge-date? Jij had toch al wel es met nieuw mannelijk schoon afgesproken.... nog met iets bezig?
Zoveel daten heb ik niet gedaan hoor, ik heb 2,5e date gehad (bij 1 bleek hij het als een date te zien terwijl ik dacht dat ik wat ging drinken met een kennis)

Alle dates waren leuk en gezellig, maar heb met geen van hen een 2e keer afgesproken, ben eigenlijk tot de conclusie gekomen dat ik voorlopig nog liever even single ben.



Zeker omdat ik gisteren leuk nieuws heb gekregen: ik ga voor 4 maanden naar Amerika! Dus dan zou een nieuwe relatie ook wel wat onhandig zijn.
Alle reacties Link kopieren
das ook best toch, gewoon doen waar je je goed bij voelt!

Het komt als het komt....



En wat een stoer plan!! Maar je hebt het nieuws gekregen en niet zelf gepland, "moet" je dit voor je werk? Ik ga oktober een maand rondreizen, alleen met rugzak. Ook al heb dan al een leuke jongen leren kennen: dit plan gaat gewoon door. Maar 4 maanden is wel lang weg dan ja. Echt een super leuk vooruitzicht!!
Alle reacties Link kopieren
als we het toch over vakantie plannen hebben.... joehoe Inspirea... ben je der nog?? Hoe ist met jouw plannen voor de zomer? Enne je motor-rijlessen?
Ik was al een tijdje bezig met het sollicitatieproces, maar ik heb gisteren het verlossende woord gekregen dat ik aangenomen ben.



Vraag me inderdaad ook hard af waar 'de rest' is, vond het altijd leuk om ieders verhalen te lezen en op te reageren.
Ik ben verder helemaal niet nieuwsgierig hoor: maar hoe was je date?

Alle reacties Link kopieren
hallo,

ik ben ook single.... sinds drie weken....

heb nu haat-liefdesverdriet........ is moeilijk!!!!!!!
Sterkte! Liefdesverdriet is inderdaad heeel naar. En ik kan wel zeggen dat het over gaat, maar zelf zat ik absoluut niet te wachten op dergelijke opmerkingen toen het net uit was. Mocht je willen spuien: leef je uit!

Hoe lang zijn jullie samen geweest?
Alle reacties Link kopieren
@dingie date was wel oké, gezellig gepraat, geen ongemakkelijke stiltes waar ik bang voor was. hij zag ereigenlijk best knap uit maar totaal geen chemie. Hij was een beetje een nerd zeg maar, weinig vrienden, ging niet vaak op stap. Praatte veel over zn werk. Ik heb ook na de date een sms gestuurd dat het gezellig was maar geen gevoel heb van "wauw wanneer plannen we de volgende date". Vond ie jammer maar wel eerlijk van mij, elkaar nog succes gewenst verder en that's it.

Achja weer een ervaring rijker. en ook al vind hem niet leuk (op relatie-manier) toch wel fijn om te weten dat ik wel oké in de markt lig hahaha!!



Ook grappig. mijn ex is dus nu met een vriendin van mij. De afgelopen maand heeft ze ook nog met 2 andere (!!!!) kerels ge-viezerikt! 1 vreemde jongen, en ook 1 goede vriend van mijn ex! Daar kwamen ze bij toeval achter haha, wat een soap! Zou zo in GTST kunnen.

Mijn ex kan goed liegen en zij blijkbaar ook. Dus die 2 passen perfect bij elkaar. Wat mijn ex doet mag me eigenlijk niet meer bezighouden. Maar als ik dit zo hoor kan ik het niet laten om even te gnifflen...
Alle reacties Link kopieren
@landa0



Zoals dingie zegt: het gaat over. Je zal je af en toe echt kl*te voelen maar dat hoort er gewoon bij helaas.



Wie heeft de relatie verbroken? What's gebeurd?
Alle reacties Link kopieren
ik heb tegen mn vriend gezegd dat ik even een tijdje rust nodig had, wat vaker alleen wilde zijn omdat er erg veel gebeurd was in mijn leventje wat mij erg emotioneel maakte. wilde dat niet op hem afreageren allemaal vandaar.vriend (relatie van ruim twee mnd 24/7)kon daar niet zo goed mee omgaan, ik was erg prikkelbaar en op een gegeven moment zei ik dat ie t maar even uit moest zoeken en zijn reactie daarop was...dat het voor hem ook allemaal geen zin meer had....blabla heb in paniek iemand in vertrouwen hierover opgebeld en daar was ie heel erg boos over...uiteindelijk had ik het allemaal gedaan en zit hij met de ex van een vriend van hem samen in zijn woning, wat mij razend maakt want hij weet hoe ik over haar denk en dat is niet erg positief!!bijna twee en half jaar samen geweest, en nu in 3 weken tijd zomaar over, ruzie, uit......... :puke:
Jee, wat naar zeg landa0! En wat vreemd ook dat hij er zo snel een punt achter zet en dan met de ex van een vriend van hem in een huis gaat zitten! Heel veel sterkte!

Hoe is het nu met je?



Koekie: leuk dat je date wel gezellig was. En ook al was er dan verder niks, je hebt in ieder geval een leuke avond gehad. En om te weten dat je nog aantrekkelijk gevonden wordt is nooit vervelend

Bijzonder stel zeg, jouw ex en die vriendin... Op zo'n moment moet je er maar vooral van genieten dat jij er gaan last meer van hebt denk ik



Ik weet trouwens niet wat ik de afgelopen dagen heb, heb een heel kort lontje en zou niks liever doen dan m'n ex eens goed afbekken. Niet dat het nut zou hebben, maar het idee is best lekker.
Alle reacties Link kopieren
quote:dingie schreef op 03 april 2012 @ 18:18:

Koekie: leuk dat je date wel gezellig was. En ook al was er dan verder niks, je hebt in ieder geval een leuke avond gehad. En om te weten dat je nog aantrekkelijk gevonden wordt is nooit vervelend

Bijzonder stel zeg, jouw ex en die vriendin... Op zo'n moment moet je er maar vooral van genieten dat jij er gaan last meer van hebt denk ik



Ik weet trouwens niet wat ik de afgelopen dagen heb, heb een heel kort lontje en zou niks liever doen dan m'n ex eens goed afbekken. Niet dat het nut zou hebben, maar het idee is best lekker.oow dat afbekken lijkt me heerlijk jammer dat ik nog steeds bezig met met de financiele afhandeling van de verkoop van ons huis. Ik krijg nog een duizendje of 8 van hem en wil nog zeker zijn dat dat straks op mijn bankrekening staat. Dus afbekken doe ik even in gedachte, wil het risico niet lopen dat ik hem pissed off maak en hij niet meer betaald.
Alle reacties Link kopieren
Besefte met net dat ik al 2 hele (!!!!) weken niet aan ex gedacht had. zag em vandaag op een foto voorbij komen op facebook bij vrienden op profiel.



Kreeg weer even zo'n raar gevoel, nadenken hoe en wat daar aan de hand was. Hij was op een feestje, wie zijn al die mensen naast hem. die ken ik niet, waar is zijn(mijn) vriendin want die staat er niet bij, zou het nog wel aan zijn, wat een shitzooi dat ie plezier heeft..... denk denk denk...



pffff wanneer houdt het op, dat gevoel dat je nog wil weten wat hij wel en niet doet, en toch bij het zien daarvan onrustig worden zodat je het beter niet kan weten.... raar dat je je jezelf zoiets aandoet he!



ja ik heb hem geblokt op FB maar zijn/mijn vrienden niet dus ik kan hem nog af en toe tegenkomen op foto's
Goed dat je al 2 weken niet aan hem gedacht hebt zeg! Dat vind ik al heel erg knap, zelf schiet ex elke dag nog wel eens door mijn hoofd.

Hoop voor je dat het nadenken snel ophoudt, want dat is heel zwaar voor jezelf. Zelf probeer ik altijd aan de positieve kanten te denken van het feit dat het uit is, dat werkt best goed. Gelukkig zie ik hem nooit, hij heeft maar 1 vriend en dat is geen gezamenlijke vriend.

Sterkte en een virtuele knuffel iig!



Zelf ben ik nog steeds met vlagen boos op hem, ik kan niet begrijpen hoe je iemand zo beroerd kunt behandelen na een tijd samen te zijn geweest. Maar goed, denk ook niet dat je dat moet willen begrijpen. Kan het ook nog niet helemaal afsluiten omdat ik nog steeds langs de dokter moet voor een test, maar dat stel ik de hele tijd uit.

Gelukkig ga ik over 2 weken voor 4 maanden naar het buitenland, daar ben ik veel te druk om me met hem bezig te houden. ;)
Alle reacties Link kopieren
en die test al gedaan Dingie....

leuk dat je een mooie vakantie in de planning hebt, afleiding!

Geniet ervan!



"moet" morgen naar een kraamvisite waar ex (met of zonder vriendin) ook komt. Leuk dat de hele vriendengroep (zijn vriendengroep) mij heeft gevraagd om samen met hun te gaan en samen kado te halen. Zo hoor ik er wel een beetje bij. Vind ex niet leuk haha



Maar ben toch stiekem nerveus hoe het zal gaan. Gelukkig is het geen op-stap situatie waar alcohol gedronken gaat worden - en dus kans op woorden. Alhoewel ex kennende, vraagt ie na het 1e bakkie koffie een biertje.
Hopelijk is de kraamvisite goed gegaan! Lijkt me wel vreemd, je ex weer tegen komen, maar misschien is het minder moeilijk als je je er enigszins op voor hebt kunnen bereiden. Wel heel erg fijn dat dat die vriendengroep je erbij betrekt!



Test nog niet gedaan, afspraak staat al wel. Ben stiekem een beetje zenuwachtig...
Alle reacties Link kopieren
waar is iedereen toch DIngie.... zijn wij de enige die-hards die nog over zijn??



Kraamvisite snel tussendoor gedaan, alleen zonder de rest.

Scheelt een boel frustratie. Zie de vrienden (zonder ex) wel een andere keer.



Hoe lang duurt het voordat je de uitslag krijgt na de test, 1 weekje ofzo?
Ik ben bang van wel. :( Wel jammer, want ik vond het juist ook leuk om de verhalen van anderen te lezen. En alleen onze verhalen zijn toch een beetje alleen.



Fijn dat het ook tussendoor kon, soms is het de frustratie/woede gewoon niet waard.



Dinsdag mag ik bellen voor de resultaten al. Gelukkig maar, want ik wil ook niet te lang wachten.
Alle reacties Link kopieren
quote:dingie schreef op 25 april 2012 @ 21:07:

Gelukkig ga ik over 2 weken voor 4 maanden naar het buitenland, daar ben ik veel te druk om me met hem bezig te houden. ;)

je ging naar amerika met kinderen werken toch?

man, echt geweldig! Heb je wel je baan hier moeten opzeggen of is dat via je werk hier geregeld voor je?
Alle reacties Link kopieren
ex en vriendin is uit. wist wel dat die de kerst niet zouden redden haha. ex is gedumpt en verdrietig. fijn dat ie ook es weet hoe dat voelt!

alleen jammer dat mijn ex niet met problemen om kan gaan; vanwege zijn alcohol-verslaving (waar hij tot nu toe wel goed mee omging) is het nu weer dagelijks naar de kroeg zijn verdriet wegdrinken. en dat is niet gratis.... dus deze maand heeft hij minder aan me terugetaald dan de afspraak was. en daar baal ik van....

van de 10.000 staat er nog 3000 open dus hij heeft al meer dan de helft betaald. maar ik moet en zal elke euro terugkrijgen, ook al duurt het nog een jaar. ik gun hem mijn geld niet!

mijn vader zegt dat ik het los moet laten, dan maar gewoon blij zijn met die 7000 euro die ik terug heb gekregen en het verlies van mijn 3000 maar gewoon nemen.. kan ik niet :(

pffff irritant om daar weer over te moeten piekeren



hoe gaat het met jou tov ex verder? hem nog wel tegengekomen?
Ik ga inderdaad naar Amerika om daar met kinderen te werken, hier heb ik een 0-uren contract, dus ik kon zonder al te veel problemen 4 maanden weg gelukkig.



Vervelend dat je ex nu weer moeilijk doet qua betalen... Kan me voorstellen dat z'n nieuwe vriendin ook geen zin heeft in een verslaafde vriend, maar voor jou zou het misschien handiger zijn geweest als het nog even aan was gebleven tot hij alles af had betaald.

Wat betreft het afbetalen kan ik zowel je vader als jou begrijpen, ergens kun je beter geen energie en frustratie meer aan hem besteden, maar tegelijkertijd wil je ook krijgen waar je recht op hebt. Hopelijk betaalt hij alsnog alles op korte termijn af, dan kun je het afsluiten.



Mijn ex ben ik nadat het uit was nog 2x tegen gekomen. De eerste keer hadden we afgesproken en hebben we thee gedronken (toen ik nog niet wist dat hij tegen me loog etc). De tweede keer was nadat ik er achter was gekomen hoe beroerd hij me behandelde en behandeld had, toen negeerde hij me en werd later boos omdat hij dacht dat ik ervan baalde hem te zien (wat ik ook deed). Daarna gelukkig niet meer, ik heb het geluk dat mijn ex nogal een lambal is en niet zo vaak buiten de deur komt.

Ben nog wel met regelmaat ineens boos op hem en droom zelfs af en toe over hem. Romantische gevoelens e.d. zijn al heel lang weg, maar de boosheid om hoe het daarna is gelopen niet. Excuses zal ik nooit van hem krijgen, maar ergens zou ik die wel nog graag willen.

Vraag me ook wel eens af of het hem ooit om mij ging of om gewoon maar iemand. Ik snap anders niet dat hij ineens zo heeft kunnen veranderen, maar goed, terugkijkend klopte er tijdens onze relatie ook al veel niet, dus ik ben ook nog met regelmaat blij dat ik niet meer met hem samen ben. Mijn doel van er een punt achter zetten was niet meer met hem verder hoeven, en dat is gelukt.
Kon net bellen voor de uitslagen, die zijn goed, dus ik heb niks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven