die knappe meester...

04-12-2015 10:09 825 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na de zomer is er een nieuwe leraar op de school van mijn kinderen gekomen. Hij is midden veertig, ik ben dertig. We zijn beiden gescheiden: ik heb twee jongens, hij een dochter. 's Ochtends staat hij vaak in de gang om de kinderen op te vangen en te begroeten, de eerste weken zei hij vrij weinig maar keek me vaak wel lang aan. Ik raak daar altijd verlegen van, buiten een "goedemorgen" kwam er van mijn kant ook vrij weinig.



Nu zit ik ook in de oudercommissie en is het mijn taak om o.a. het sinterklaasfeest te organiseren. Hiervoor had ik zijn hulp nodig, dus we mailden wat over en weer. Vroeg hem of het hem tot dusver bevalt op school, waarna hij terug mailde dat hij mijn inzet erg waardeert. Voor de grap mailde ik terug dat ik daar weinig van merk, aangezien hij zo weinig praat, waarna hij de dag erop (met de directeur naast hem) zei dat hij me heel erg aardig vindt. Tijdens het inpakken van de sinterklaascadeautjes op school kwam hij, toen ik alleen was, ook bij me zitten om een praatje te maken, of hij komt me koffie brengen terwijl hij zich niet laat zien als er andere ouders bij me zitten. Een boel ouders vinden hem een "autist" omdat hij dus zo weinig zegt en vaak alleen starend/observerend in de hal staat. Tegen mij echter zegt hij altijd wel wat, geeft me een glimlach of knipoogt eventjes als ik langsloop. Gisteren gaf hij me een speels tikje op mijn rug, toen ik zijn doorgang belemmerde, met een knipoog erbij, maar vanochtend stonden er wat collega's om hem heen en kwam er alleen een kort "goedemorgen" uit. Wel had ik vanmorgen een mailtje met een :-) en een "ik wens je een hele fijne dag", spontaan.



Flirt deze man nou met me... of niet? Zou het een kwestie van verlegenheid zijn, aangezien hij zo weinig laat merken als er anderen bij zijn? Hij geeft mijn kinderen overigens geen les, dus nu sinterklaas weer bijna vertrekt heb ik ook geen "reden" meer om hem te mailen w.b. de organisatie van sinterklaas etc.

Ik weet niet zo goed wat ik moet doen, kom zelf uit een relatie van ruim dertien jaar en ben dus al heel lang uit het spel. Ik heb geen idee of ik er nu van uit kan gaan dat hij me leuk vindt, en hoe ik eventueel ook een stap moet zetten. Ik vind hem inderdaad erg leuk, het is een knappe man om te zien, heel leuk met zijn leerlingen en andere kinderen (zijn unaniem gek op hem), alleen in contacten met andere ouders lijkt hij wat terughoudend te zijn. En moet je eigenlijk wel iets potentieel beginnen/willen met een leraar bij je kinderen op school?



Ik word helemaal gek van mezelf, maar ja... ik vind hem gewoon heel erg leuk en stiekem hoop ik dat hij mij evenzo leuk vindt. Iemand tips, suggesties, schop onder mijn kont?
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee en heb minstens zoveel lol in de soppende reacties als in het verhaal van Quarter

Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag Aagjes



Ik ben net thuis! Het was geweldig... We hebben eerst samen gegeten, hij had pasta gemaakt en salade (hij kan best aardig koken) en lekker gekletst. Toen naar de bank verhuisd en naar HBO gezapt, ik geloof dat we The Knick keken..? Halverwege de aflevering zei hij, dat hij wel wat leukers wist en uhm... toen zijn we naar boven verhuisd.



Vanochtend kreeg ik een ontbijtje van hem met verse broodjes en jus, en hebben we tot een uur of elf in bed gelegen: praten, eten en elkaar wat beter leren kennen



Het waa zo heerlijk... en zooo leuk. Heeft Sabeltand toch nog gelijk. Nu ga ik douchen en even wat boodschappen doen, want vanavond komen mijn ouders eten. Ik hoop dat ik nog kan koken want mijn hoofd zweeft TOTAAL ergens anders.
Alle reacties Link kopieren
Yahooooooooooooooooo
Wat leeeuuuuk! Dat HBO kijken was ook maar voor de vorm zeker



Geniet van dit gevoel!
Alle reacties Link kopieren
Heeerlijk nieuws.



En had je je zenuwachtig gemaakt om niets..of ging het toch vanzelf allemaal?
Alle reacties Link kopieren
Aaah wat ontzettend leuk! Geniet er maar van en probeer de pannen niet te laten aanbranden!
Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Leeeuuuukkk!!
Don't just call me pessimist, try and read between the lines.
Alle reacties Link kopieren
Netflix and chill
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
TVP
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Nou, je hebt ons wel erg lang in spanning gehouden, Quarter!!



Maar ik wíst het wel, dat dat alleen maar een goed teken kon zijn!

Helemaal leuk!

Haha, idd een zalig uiteinde nog net ff eerder dan het jaar officieel om is voor jou alvast



Heerlijk nagenieten nu en niet het eten laten aanbranden vanavond, hahaha.

Maar dat blozende, dromerige en stralende hoofd in de wolken zal niet veel te raden overlaten voor je ouders.

Ga je het ze (al) vertellen?



Heerlijk ook voor ons, zo'n zonnig bericht, word ik blij van en ben echt blij voor je/jullie, ook al ken ik jullie niet.

Hij moest eens weten hoeveel mensen meeleven en plaatsvervangend van meegenieten

Ga je hem dat ooit vertellen of heb je dat al gedaan?

En dat je hier verslag geacht wordt uit te brengen steeds?



1 ding is zeker: jij gaat bijzonder fijn het nieuwe jaar in en er staat jou nog veel meer heerlijks te wachten in 2016!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Ik ben heel erg blij voor je. Geniet er maar fijn van!
Alle reacties Link kopieren
Jeuh!! Leuk leuk! Lekker nagenieten nu.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt echt als een hele ontspannen en perfecte date!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk hoor! Bij gebrek aan een eigen romance geniet ik maar van de jouwe. Dank voor het delen!
Mind the gap
Alle reacties Link kopieren
oh leuk!!!! Ik blijf dit echt een super topic vinden! Wanneer zien jullie elkaar weer???? Want dit vraagt vast om meer...
Harry you must know all about Muggles, tell me, what exactly is the function of a rubber duck?
Alle reacties Link kopieren
quote:flipje2 schreef op 30 december 2015 @ 12:47:

Niets heerlijker dan een lange passionele avond en nacht met je nieuwe vlam en het dan 's morgens nog eens 3x over doen....



3x? hallo,hij is midden 40...,en geen 18 meer.

yesss! nu pas thuis geweldig! en wat klinkt het ontzettend leuk, ontspannen, liefdevol ook, en opwindend natuurlijk. zo blij voor je! en hij zal zijn dag ook wel een beetje dwazerig doorbrengen met een happy smile op zijn snuitje en in zijn hart. hoop dat hij niet aan de bak moet zoals jij nu met jouw ouders.. k weet zeker dat of je nu besluit om hen te vertellen wat een bijzonder leuke nieuwe meneer je hebt ontmoet of niet, zij meteen zullen zien dat er Iets Heel Goeds gaande is in jouw leven.
Alle reacties Link kopieren
Oehoe....jij mocht echt zo lang blijven als je wilde!

Wat heerlijk allemaal, en bedankt voor de update, ga zo iets oersaais doen tot laat, kan ik altijd nog bij deze lovestory wegzwijmelen....
Alle reacties Link kopieren
quote:cijfernerd schreef op 30 december 2015 @ 15:54:

[...]



3x? hallo,hij is midden 40...,en geen 18 meer.

Ja maar dit is prille liefde, geen reeds ingedutte relatie!!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
TVP

In 1 ruk het hele topic uitgelezen. Geweldig!!
Yes!! Ontzettend leuk dit. Jullie gaan goed het nieuwe jaar in.

Veel geluk samen!
wat klinkt dat heerlijk! Wel fijn ook dat hij op een gegeven moment wel duidelijk is in dat hij wel wat leukers wist. Hij klinkt ook gewoon heel lief! Waren de zenuwen voor niks? Wanneer zien jullie elkaar weer? Je hebt inmiddels heel.wat fans die willen meegenieten van jouw verhaal
Alle reacties Link kopieren
Aaahhh wat een heerlijke update
Alle reacties Link kopieren
Wederom dank voor al jullie lieve reacties!! Vind ik echt bijzonder, hoe er zo wordt meegeleefd...



Suzy, dikke voor jou. Wat ben jij een ontzettende lieverd!



Het ging inderdaad best vanzelf, haha. Ik was wel lichtelijk nerveus, dat zag hij ook wel. Maar hij reageert dan met een "we hebben alle tijd" en hij is verder gewoon zo lief, niet overhaast of dergelijk, en toen werd het daadwerkelijk een zalig uiteinde.



Mijn ouders wisten wel dat ik aan het daten was, maar ik hoefde gisteravond niets te zeggen. Mijn vader zei al bij binnenkomst: "Je geeft onderhand meer licht af dan de gemiddelde 1000 watt lamp," haha... het was hen al meteen duidelijk. Ik hou van mijn vader Ik heb uiteindelijk eten besteld: wel een pavlova met rood fruit in elkaar gedraaid. Heb ik toch nog gekookt.



Ze gingen om half tien richting huis en toen ben ik in de auto gestapt, nog even naar hem. Hebben een wijntje gedronken en tegen twaalven was ik terug. Ik moest vanochtend om 9 uur bij de tandarts zijn, leek me beter om thuis te slapen... helaas. Maar gewoon even spontaan, niet afgesproken, dat vond hij ook merkbaar leuk. Zo meteen ga ik lunchen met mijn zusje, als de verdoving is uitgewerkt (ik had twee gaatjes...), en vanavond oud en nieuw vieren met vrienden.



Jullie allemaal alvast een goede jaarwisseling en een hele fijne avond!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven