Gek zijn en een relatie vinden.

07-11-2014 22:22 42 berichten
Je bent niet helemaal normaal. Wat pshychische problemen waar je jarenlang hard in therapie aan hebt gewerkt en nog steeds therapie voor hebt. Je kan niet werken maar doet wel vrijwilligerswerk. Je hebt geen vrienden maar wel wat contact met familieleden.



Kun je dan een relatie vinden en zo ja waar? Ik heb onlinedating geprobeerd maar kom alleen enge mannen tegen. Iemand een idee waar iemand als mij een relatie vandaan haalt. IK ben totaal niet kieskeurig. Graag tips!
Alle reacties Link kopieren
quote:koiboi schreef op 07 november 2014 @ 22:31:

Op ieder potje past een dekseltje denk ik maar.Niet mee eens. Sommige potjes en dekseltjes klemmen, ongeacht (psychisch) verleden. Niet iedereen vaart wel bij een relatie nl. Plus, wat heb jíj (in het algemeen) een ander te bieden in een relatie.
wij slapen nooit.
Meid, de halve wereld slikt anti-depressiva, loopt bij een therapeut, omhelsd bomen voor rust, snuift en slikt voor zelfvertrouwen, steelt, liegt en bedriegt en dan zou jij niet te veel noten op je zang moeten hebben. In dat geval ben je echt knetter. Ga voor die hoofdprijs en geniet ook van het daten, het keuren, het afkeuren en alles wat er bij komt.
Alle reacties Link kopieren
Wie is er wel "normaal" ? Geloof wel in het "op ieder potje past een deksel" verhaal, succes met de zoektocht!
Alle reacties Link kopieren
quote:yajes schreef op 07 november 2014 @ 23:19:

[...]



Dit is al geen goed begin; nu al bedenken dat mensen op je neer kijken.



Inderdaad, wat yajes schrijft. Ik had eens een internet-vriendin die het idee had dat ik op haar neerkijk. Dat was totaal niet zo, maar ze bleef het maar herhalen... Werd echt irritant, ze had er kennelijk geen vertrouwen in dat ik haar waardeerde als persoon, en dat het me niet uitmaakte wie ze was in de wereld. Ik denk dat ze een beetje gek was. Heb toen redelijk snel afscheid van haar genomen. Ik ben niet de moeilijkste, maar mensen die geen vertrouwen hebben in mijn integriteit en in de ban zijn van een waanidee, die zoeken het maar uit, ik zoek wel iemand die zich wel prettig bij me voelt en vertrouwen in me heeft.



TS: laat dat idee maar los dat mensen op je neer kijken. Uiteindelijk zegt het meer over je eigen onzekerheid dan over de mensen over wiens mening je zo bang bent :(
Alle reacties Link kopieren
Ik zou in ieder geval wel kieskeurig zijn, anders is de kans wel veel groter dat je inderdaad alleen die enge mannen tegen komt.



mijn 2 centjes.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:waterplant schreef op 08 november 2014 @ 00:26:

Meid, de halve wereld slikt anti-depressiva, loopt bij een therapeut, omhelsd bomen voor rust, snuift en slikt voor zelfvertrouwen, steelt, liegt en bedriegt en dan zou jij niet te veel noten op je zang moeten hebben. In dat geval ben je echt knetter. Ga voor die hoofdprijs en geniet ook van het daten, het keuren, het afkeuren en alles wat er bij komt.

Mooi, dan hoor ik gelukkig bij die andere helft!



Sjampa heeft volgens mij issues, en verwijzen naar de helft van de wereld heeft denk ik niet zoveel zin.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Waarom praat/schrijf je over jezelf in de derde persoon enkelvoud?



Het is toch 'ik kan niet werken en ik heb geen vrienden'.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:diamond-gloss schreef op 07 november 2014 @ 22:33:

Via de normale weg lijkt mij?

Datingsite,café,bij vrienden etc..

Wel zou ik uitkijken om iets te beginnen met iemand met ook allerlei stoornissen.



"ook allerlei stoornissen?"



Ik denk dat het er vaak op uitdraait dat mooie, rijke, gezonde mensen een mooie, rijke, gezone partner zoeken.

Maar als mensen een psychische handicap hebben, is het geloof wel beter dat ze apart blijven wonen.



Overigens kunnen ook mensen zonder psychiatrische diagnose een heel slechte partner hebben.



Kijk maar eens op het topic "relaties", dan zie ik dat veel vrouwen blijven modderen met een kerel die hun niets goeds brengt (behalve valse hoop, neem ik aan).
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Alle reacties Link kopieren
Eenmaal ingelogd zie ik de tekst niet maar, maar Waterplant wat een goede tekst. Ik sluit me er helemaal bij aan. Zowat iedereen heeft wel iets, alleen zijn sommigen net wat beter in het verbergen ervan.



En TO, je zegt dat je door je therapie best tevreden met jezelf bent. Goed om te horen, maar met deze post straal je dat niet echt uit. Je mag er zijn en verdient een fijne relatie, geloof daar in.
carbonara wijzigde dit bericht op 08-11-2014 07:40
Reden: Typo, en nog wat extra tekst.
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mijn algemen tip is:

als je meer mensen kent, kom je meer vrijgezelle mannen tegen.



Dus probeer zoveel mogelijk dingen te doen naast het vrijwilligerswerk



Als ik niet al een hobby zou hebben zou ik denken aan:

- muziek leren spelen en bij een band/fanfare gaan

- theatersport (toneel-improvisatie)
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Je weet waarschijnlijk zelf het beste wat je psychische issues zijn.



Psychische issues hoeven geen belemmering voor een relatie te zijn, maar dat hangt er wel van af wat voor issues het zijn.



Het kan ook reeel zijn om te zeggen dat je (nu nog) niet geschikt bent voor een relatie als die issues vooral op het gebied van relaties zijn.
Alle reacties Link kopieren
Knuz.nl is ook een gratis datingsite. Volgens mij zitten daar ook heel normale mannen op (vast ook abnormale/enge, maar die zitten op elke site dus je moet inderdaad toch een beetje kieskeurig zijn )
Ik ben ook gek en heb een medegek gevonden



Zoals iemand al zei: op ieder potje past een deksel.



Waarom ga je niet eens een keer lekker de kroeg in? Praat met mensen, wissel nummers uit, wordt het geen relatie-kan het nog wel een vriendschap worden. Via via kom je aan de beste contacten.



Succes.
Nee niet op ieder potje past een dekseltje,niet iedereen is geschikt voor een relatie.
En als je een potje zonder dekseltje gewoon als een mooie vaas kunt zien, kun je ook prima gelukkig zijn of worden.
Precies shehot.
Alle reacties Link kopieren
quote:sjampa schreef op 07 november 2014 @ 23:09:

Zal eens kijken of het wat is BGB, bedankt!



Nieuwemensenlerenkennen komen daar allerlei mensen? Heb het idee dat het allemaal hoogopgeleiden mensen zijn die neerkijken op iemand als mij.



Ik ben lid van NMLK en er komen inderdaad allerlei mensen. Het leuke is dat het inderdaad niet dategericht is maar er zijn wel veel singles.

Naast leuke mannen leer je ook leuke meiden kennen en kun je leuke dingen doen. Als je leuke mensen leert kennen, ook buiten NMLK om. Sommige dingen kosten geld maar ook veel dingen zijn gratis.



Het niveau is heel wisselend. Er zijn ook mensen lid zonder een (afgemaakte) opleiding. Sommige zijn WO. En alles daar tussen.



Er zitten hele leuke mensen tussen maar ook hele stomme. Net het echte leven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven