Gemiste signalen?

23-01-2017 07:30 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al maanden chat ik met ern jongen via messenger, ik ken hem via een lotgenotengroep waar alleen singels zitten. We zaten in de groep al berichtjes te sturen en besloten dit maar verder prive te doen want niet alles hoefde iedereen te weten. Dus zo gezegd zo gedaan. Hij had op de groep gevraagd of ik sushi lust en vroeg prive aan hem of het een beknopte vraag voor een date was. Het was volgens hem alleen om mij te peilen.

We hadden echt leuke gesprekken, iedere dag een paar berichtjes. Op een gegeven moment kwam de sushi weer ter sprake en we besloten om een keer af te spreken. Geen sushi trouwens wat dat lust ik niet eens hihihi... Hij was naar mij toegekomen en nam zn nintendo mee, gewoon gezellig. We zijn later naar de mac geweest om wat te eten. Toen we weer thuis waren heeft hij mij gezoend, eigenlijk de rest van de avond tot hij wegging. De dag erop over gesproken en we vonden beide dat het wel vaker mocht gebeuren. Een maand later weer afgesproken. Was met Halloween en we zouden een horroravondje houden en weer naar de mac gaan, want daar hadden ze ook horroravond, vonden we wel leuk in de context passen. Toen we naast elkaar op de bank zaten heeft ie mn hand vast gehouden, voor de rest best afstandelijk. Toen we weer terugkwamen van de mac heeft ie mij een kus gegeven en is vertrokken. Totaal anders dan onze eerste ontmoeting.

Een paar dagen was het stil erna, dus ik dacht dat het voorbij was. Hij sprak me toch weer aan en zei dat ie nagedacht had. Hij vond het gezellig, maar het handje vasthouden was een stap te ver. Hij zei dat ie er even over na moest denken. Ik zei dat dat geen probleem was. We bleven wel weer contact houden. Het was alleen wat minder want hij zat in een winterdip. Gelukkig had ik ook wat dingen aan mn hoofd en kwamen de feestdagen er ook nog tussendoor. Die week hebben we elkaar helemaal niet meer gesproken. Sinds 1,5 week hebben we weer volop contact en hij vertelde me dat ie vaak aan me gedacht heeft. En zei dat ie zat te denken waar dit heen mocht/kon gaan met mij/tussen ons. Ik vroeg hem wat hij wilde. Hij zei nog eens afspreken. Dus zodoende ga ik er vrijdag heen. Hij zou mij trakteren op pizza. Hij maakte de opmerking misschien wel stilte voor de storm, geen idee hoe ik dat moet zien natuurlijk. Hij had het over een date, terwijl de andere 2 gewoon vriendschappelijke ontmoetingen waren, althans in mijn beleving.

Heb ik ergens wat signalen gemist? Het is een leuke jongen en wil graag kijken waar het heen gaat, maar dan hoop ik dat ie wel wat duidelijker is in wat ie echt wil... Ben ik nu te streng naar hem toe?
Alle reacties Link kopieren
Bah bah bah, volgens mij snappen jullie echt niet dat het eten het minste van het hele probleem is. Of dit nu bij de mac is of een etentje bij kaarslicht. Het zijn de andere dingen waar ik moeite mee heb. En zoals sl een paar keer eerder aangegeven in deze topic, ik vind het totaal geen probleem dat we zijn wezen maccen en pizza hebben gegeten, of dat we op de nintendo spelletje hebben gespeeld. Jullie zijn degene die daar meer moeite mee hebben dan hij en ik. Wij wilden het zelf zo, en dat was leuk en gezellig.

Ik heb iig leuke dates gehad met hem dan al die dates die ik hiervoor heb gehad waar je een beetje suf een drankje gaat doen en verder geen gesprekstof blijkt te hebben.

Maar goed, jullie willen alleen maar afkraken over hoe wij onze dagen samen doorbrengen dan een antwoord te geven op wat mij zo laat twijfelen over hem.
TO volgens mij mis je een paar signalen.
Alle reacties Link kopieren
quote:spell68 schreef op 02 februari 2017 @ 21:54:

[...]





Dude, ik vind je een aardige kerel, maar je bent veel te serieus, relax!

Niemand misgunt haar haar vriendje, maar we zitten hier ook voor de humor om te lachen en soms komt er een topic voorbij dat op zo'n aparte wijze geschreven is, dan MOET er gewoon met bijdehandte (?) opmerkingen gegooid worden. Dit is zo'n topic en laat de rest maar aan de viva forum sarcasme piranha's over....Maar wat Jonas schrijft is wel hoe je het moet bekijken, hij heeft er tenminste een duidelijke kijk op, iets wat jullie sarcastische piranha's niet kunnen of willen en alles maar af moeten zeiken wat er gemeld moet worden...
Alle reacties Link kopieren
quote:Murrmurr schreef op 02 februari 2017 @ 21:56:

TO volgens mij mis je een paar signalen.En welke zijn dat dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:BowGirl35 schreef op 02 februari 2017 @ 21:58:

[...]



Maar wat Jonas schrijft is wel hoe je het moet bekijken, hij heeft er tenminste een duidelijke kijk op, iets wat jullie sarcastische piranha's niet kunnen of willen en alles maar af moeten zeiken wat er gemeld moet worden...



Dan heb je toch je antwoord?



En kom op, als je je post objectief leest dan is het toch ook erg grappig om te lezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:spell68 schreef op 02 februari 2017 @ 22:05:

[...]





Dan heb je toch je antwoord?



En kom op, als je je post objectief leest dan is het toch ook erg grappig om te lezen.

Jij leest de bijzaken als belangrijke hoofdreden om op te antwoorden, terwijl de rest juist het geen is waar het over gaat. Dat ik twijfel aan zijn daden dat lees je niet, maar dat we naar de mac zijn geweest en pizza hebben gegeten en op de nintendo hebben gespeeld is belangrijker om over te zeiken. De rest durf je of wil je geen antwoord op geven.



En als ik dit zou lezen van een andere poster zou ik deze iig niet zo voor schut zetten door de onbelangrijke zaken zo negatief uit te lichten, maar proberen een objectief antwoord te geven. Maar omdat ik zelf het antwoord niet weet zou ik mn antwoord ook niet neerzetten...
Messenger, bestaat dat echt nog?
Alle reacties Link kopieren
quote:Murrmurr schreef op 02 februari 2017 @ 22:20:

Messenger, bestaat dat echt nog?

De Facebook-chat heet toevallig Messenger.

Misschien blijf jij even in een nostalgische bui hangen?
Aha, wistikniet. Staaltje rear-view mirrorism als je het mij vraagt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Murrmurr schreef op 02 februari 2017 @ 22:30:

Aha, wistikniet. Staaltje rear-view mirrorism als je het mij vraagt.

Dat kende ik dan weer niet...



Everything for the win-win situation
Alle reacties Link kopieren
quote:BowGirl35 schreef op 02 februari 2017 @ 22:17:

[...]



Jij leest de bijzaken als belangrijke hoofdreden om op te antwoorden, terwijl de rest juist het geen is waar het over gaat. Dat ik twijfel aan zijn daden dat lees je niet, maar dat we naar de mac zijn geweest en pizza hebben gegeten en op de nintendo hebben gespeeld is belangrijker om over te zeiken. De rest durf je of wil je geen antwoord op geven.



En als ik dit zou lezen van een andere poster zou ik deze iig niet zo voor schut zetten door de onbelangrijke zaken zo negatief uit te lichten, maar proberen een objectief antwoord te geven. Maar omdat ik zelf het antwoord niet weet zou ik mn antwoord ook niet neerzetten...



Natuurlijk heb ik dat wel gelezen, maar ach, recalcitrante bui.



Ik kan niet in zijn hoofd kijken natuurlijk, maar ik proef niet echt enthousiasme uit jouw tekst.



Daarnaast, maar dat is persoonlijk, krijg ik de bibbers, als ik zaken hoor als: niet lekker in zijn vel, depressie etc. Relaties in welke vorm dan ook zouden energie moeten geven, niet kosten. Daarnaast blijkt er ook geen emotionele stabiliteit uit.



Kun je je dan ook voorstellen dat refereren aan nintendoen en maccen, in dat kader iig mij de wenkbrauwen doet fronsen?
Ik begon over het eten omdat ik even niet doorhad dat dit topic al even liep, vandaar, excuus. Vandaar de tip daarna om het even in zijn tempo te doen. Je merkt vanzelf wanneer je dat te langzaam gaat, dus dat je meer nodig hebt. De vraag is dan: kan je op hem wachten?
Alle reacties Link kopieren
quote:MarindaH schreef op 02 februari 2017 @ 22:53:

Ik begon over het eten omdat ik even niet doorhad dat dit topic al even liep, vandaar, excuus. Vandaar de tip daarna om het even in zijn tempo te doen. Je merkt vanzelf wanneer je dat te langzaam gaat, dus dat je meer nodig hebt. De vraag is dan: kan je op hem wachten?

Excuus aanvaard...



En ja, ik kan zeker op hem wachten. Hij is daar echt de moeite waard voor. Aangezien we al 6 maanden chatten en pas 3x gedate hebben lijkt het me toch wel dat ik best wel geduld heb om op hem te wachten

Maar dat komt ook door persoonlijke omstandigheden van beide kanten en dat kunnen we goed accepteren van elkaar omdat we elkaar daarin met een half woord begrijpen
De reden dat er zo op dat eten en het spelletje wordt gereageerd is dat het niet zo serieus lijkt. Ik heb het idee dat hij jou als een vriend ziet, en dus ook niet het gevoel heeft meer moeite te hoeven doen dan ff een maccie of een potje knikkeren. Bij wijze van spreken.

Als je iemand helemaal ziet zitten dan maak je er toch iets meer van?

Ik ging toen ik 14 was met een "vriendje" naar de mac, maar met mijn latere dates echt niet meer hoor. En er zit heel wat tussen maccen en een suf drankje doen.



Ik denk dat dit hem niet gaat worden.
Alle reacties Link kopieren
Dinsdag was onze laatste date. Ik had hem van te voren nog een kaartje gestuurd wat hij echtbsuperlief vond. Hij kwam binnen en gaf me een roos. De rest van de dag hebben we het super leuk gehad. Ik heb voor hem gekookt en het was heel erg in de smaak gevallen. Hij hoopte dat ik nu vaker voor hem zal koken. En dat gebeurd ook.



Vandaag hebben we officieel een relatie. Want het zat er toch al aan te komen, dus waarom niet die stap zetten.
Alle reacties Link kopieren
quote:BowGirl35 schreef op 16 februari 2017 @ 13:47:

Dinsdag was onze laatste date. Ik had hem van te voren nog een kaartje gestuurd wat hij echtbsuperlief vond. Hij kwam binnen en gaf me een roos. De rest van de dag hebben we het super leuk gehad. Ik heb voor hem gekookt en het was heel erg in de smaak gevallen. Hij hoopte dat ik nu vaker voor hem zal koken. En dat gebeurd ook.



Vandaag hebben we officieel een relatie. Want het zat er toch al aan te komen, dus waarom niet die stap zetten.

Ik ben blij dat het bij jullie zo goed gaat!

De aanhouder wint meestal en ik denk dat jullie hier een voorbeeld van zijn...

Ik heb het gevoel dat jullie oprechter met elkaar omgaan dan de meeste mensen zouden doen.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Hmmmm, hoe zou het er hier aan toe gaan?
Van roze wolk naar donder wil in 5 dagen
Alle reacties Link kopieren
quote:BridgetteDubois schreef op 05 april 2017 @ 13:36:

Van roze wolk naar donder wil in 5 dagen

Oh. Nja

Jammer dat hij zich zo opgesteld heeft.



Wel, je speelt met de lotto en het is niet omdat je soms een paar euro's wint dat je stopt met spelen...

Op naar het grote lot dan maar
Alle reacties Link kopieren
quote:JonasV91 schreef op 05 april 2017 @ 15:13:

[...]



Oh. Nja

Jammer dat hij zich zo opgesteld heeft.



Wel, je speelt met de lotto en het is niet omdat je soms een paar euro's wint dat je stopt met spelen...

Op naar het grote lot dan maar Daar heb je gelijk in

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven