Gereformeerde tokkies

02-08-2013 12:05 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon naast mensen die zondags naar de kerk gaan en zich in het dagelijks leven gedragen als tokkies. Sinds mijn gezin naast deze mensen woont heeft m.n. buuf commentaar.

Dan zijn het etenluchtjes, dan moet een boom gesnoeit, ze heeft last van onze vrouwenmantel etc. Zelf heeft ze kleinkinderen die ze laat krijsen in de tuin, laat stampen op de trap, ze heeft een stem als een viswijf, de container doen ze 188x per dag open en laten dan de klep vallen. Kortom, echt liefde tussen ons. Ik ben er eens, kalm, aan de deur geweest om iets te zeggen over hun gedrag en ze kan wel kritiek geven maar niet ontvangen. Ze begon wild met haar ogen te knipperen toen ze antwoord gaf op mijn vraag. Altijd commentaar en als ik dan iets zeg, het ontkennen en verdraaien. Ik merk dat ik nu, letterlijk, zin heb om haar strot dicht te knijpen - warm weer - extra geluidsoverlast - tuin. Ik maak dan ook extra geluid (kinderachtig) als hints. Nu is mijn man razend op me - zegt dat ze retards zijn en dat ik niet moet verwachten dat ze hints oppikken. Dat het erger zal worden en dat hij nu last heeft van mij. Dat ik onze relatie zo verpest. Hij vindt mijn gedrag irritant. Ik moet stoppen en me ervoor afsluiten. Hoe sluit ik me ervoor af? We willen over 5 jaar verhuizen en ergens zonder buren gaan wonen. Hoe kom ik die 5 jaar door?

Ik ga ervan uit dat ik nu negatief commentaar krijg. Hou dat maar voor je. Ik vraag me serieus af hoe ik me ervoor kan afsluiten. Dat ik ook fout zit, begrijp ik zelf ook wel. Het is een roekeloos gevoel.
Alle reacties Link kopieren
ja, zo'n bruine van Wijko Sate saus is het best.
quote:Eleonora schreef op 02 augustus 2013 @ 12:59:

[...]





Hostie ham/kaas d'r bij.....Wat exotisch en frivool
quote:paque_pink schreef op 02 augustus 2013 @ 13:30:

ja, zo'n bruine van Wijko Sate saus is het best.Je spreekt uit ervaring begrijp ik? Altijd al geweten dat je "speciaal" was
quote:paque_pink schreef op 02 augustus 2013 @ 13:30:

ja, zo'n bruine van Wijko Sate saus is het best.Of het collectezakje uit de kerk
Alle reacties Link kopieren
Ademmmm in ademnnnn uit.




Ik zou een iets grotere pakken
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog geen reacties gelezen maar:



1. Wat veroordeel jij zeg

2. Wat heeft het "gereformeerde zijn" te maken met hun gedrag?

3. Hoe kan je in godsnaam iemand veroordelen om zijn/haar gedrag als je je gedraagt als een klein kind die geen gesprek aan wilt gaan maar gewoon het gedrag gaat kopïeren

4. Door jou en jouw soortgenoten blijft het programma burenruzie bestaan.

5. Bel aan, zeg dat je weet dat je zelf niet juist hebt gehandeld, dat je je beseft dat je gedraagt als een klein kind en dat je als volwassenen graag naast elkaar wilt wonen en fatsoenlijk dingen met elkaar wilt bespreken.
Alle reacties Link kopieren
quote:waarbij schreef op 02 augustus 2013 @ 13:35:

[afbeelding]



Ik zou een iets grotere pakkenJe dacht die its herkent zichzelf toch niet, dat is toevallig wel mijn groen emmertje
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:Istar_ schreef op 02 augustus 2013 @ 13:04:

Gelukkig zijn het ook geen jehova's. Had je de hele dag een voet tussen je voordeur gehad.



Zie, het valt allemaal nog best mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:waarbij schreef op 02 augustus 2013 @ 13:31:

[...]





Je spreekt uit ervaring begrijp ik? Altijd al geweten dat je "speciaal" was
Alle reacties Link kopieren
Lullig dat je die foto plaatst waarbij, nu is Its haar emmertje hartstikke herkenbaar. Privacy enzo he!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat dit een topic van Lughnasad was over de verchroomde tokkies
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 02 augustus 2013 @ 12:18:

Dus, wanneer je op zondag naar de kerk gaat ben je gereformeerd? Misschien staan ze wel achter de koffietafel.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:itsme26 schreef op 02 augustus 2013 @ 13:14:

Oh en leo ik heb net je zwembad lek geprikt, ik kon niet slapen van de bubbels die dat ding produceert Judas!
quote:Fame schreef op 02 augustus 2013 @ 12:18:

Dus, wanneer je op zondag naar de kerk gaat ben je gereformeerd?iig niet Joods.
quote:waarbij schreef op 02 augustus 2013 @ 13:30:

[...]





Wat exotisch en frivoolWelnee, een hosti Hawaï, dát is exotisch en frivool.
Alle reacties Link kopieren
Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and then beat you with experience...
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Het enige wat nu nog helpt is bidden..
quote:zozozebra schreef op 02 augustus 2013 @ 15:20:

Het enige wat nu nog helpt is bidden..
Voor de liefhebber hierbij een huis te koop zónder buren: http://m.funda.nl/koop/ra ... s-48860163-turfbergweg-2/ . Inderdaad, ook nog op de hei.
Tis niet mijn stulpje hè; dat mag duidelijk zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:pip-, 24 minuten geleden

Voor de liefhebber hierbij een huis te koop zónder buren: http://m.funda.nl/koop/ra ... s-48860163-turfbergweg-2/ . Inderdaad, ook nog op de hei.Nou, ik snap dat die geen buren (meer) hebben. Zie je die wapens aan de muur hangen?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme26 schreef op 02 augustus 2013 @ 12:23:

Opeens besef ik het me



Je bent de ex van mijn oude buurman. De wist ook precies hoe vaak onze groenbak dicht ging en hoe vaak wij door de poort kwamen en niet te vergeten dat we zomaar in de tuin zaten te prate





ohhh eng is dat he!! zo zat ik laatst bij een familielid op zijn verjaardag toen zijn buurvrouw begon: ja maar je kúnt toch ook nooit om 6 uur daar zijn? je vertrekt pas om half zes en vanochtend was je 5 minuten later! ik krijg daar jeuk van!!





oh en voor topicstarter:



wat u niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
En doooooor!
Alle reacties Link kopieren
quote:pip- schreef op 02 augustus 2013 @ 15:28:

Voor de liefhebber hierbij een huis te koop zónder buren: http://m.funda.nl/koop/ra ... s-48860163-turfbergweg-2/ . Inderdaad, ook nog op de hei.whoah!! daar zou ik zo gaan wonen!
En doooooor!
Er valt niet met die buurvrouw te praten, want dan begint ze "wild met haar ogen te knipperen". Is ook enorm afleidend ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven