Help friendzone

21-02-2017 04:47 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
2007 leuke jongen leren kennen, gezoend en gedated. Toch ging ik er ineens van door met mijn ex.

Vanaf 2015 deze leuke jongen steeds meer gesproken en elk weekend kwam hij met vrienden bij mij, zoenden wel eens maar ik eindigde vaak weekends bij mijn toen al ex.

In augustus vorig jaar alles afgekapt met die ex, en nu ben ik verliefd op deze jongen/goede vriend.

Ik heb hem dit verteld en anderen hadden ook al gehint bij hem, hier reageerde hij op dat weet ik maar is tussen haar en mij.

Voeige week zaterdag wou hij langskomen zijn vrienden niet want laatste tijd zitten wij vaak samen met vriendin van mij en gezamelijke vriendin maar die waren er dat weekend niet.

Hij zei dan kunnen we het gelijk over ons hebben.

De hele avond was awkward, normaal praatten wij veel nu wist ik niks te vertellen en hij liep elke keer weg naar de computer.

De zondag gezegd dat ik het beetje klote vond die spanning die er had gehangen dus hij zei spanning ik zei je snapt me wel en dat deed hij en zei haal je vamavond wel op rijden we stukje.

Avond was gezellig er niet over gesproken.

Afgelopen zaterdag was hij er weer alleen en hebben we vier uur lang gesproken, op gegeven moment ook over dat hij moeilijk vind dat anderen relaties en kinderen hebben maar dat hij eerst op zichzelf wil en dan wil zien hoe het tussen ons gaat lopen. Samen naar de kroeg geweest en erg gezellig.

Ik weet niet echt hij geeft wel hints dat hij mij ziet zitten maar zegt ook diepgang in ons relatie bouwen, rustig aan, eerst n huis en zegt jij kan ook zo iemand anders tegenkomen.

Wat moet ik hier nu mee..

Laatst ook zei ik dat hij wat vaker bij vrienden langs moest gaan want die zien hem nooit toen zei hij doe redden hun wel jij bent laatste tijd/jaren belangrijker voor mij.

Ter toevoeging hij heeft veel scharrels gehad nadat ik met hem gedated heb in 2007 maar alles maar voor twee keer en nooit een relatie.

Hoe bouw ik dit langzaam op? Of word dit niks? Wat denken jullie?
Je klinkt geen dag ouder dan 14,5. Sorry maar waar gaat dit over? Grow up en geef die jongen wat ruimte. Hij heeft gelijk met willen wachten.
Alle reacties Link kopieren
Dat van mijn ex is van mijn 15de tot 20ste niks geweest en niks gebeurd toen tussen mijn 20ste en 22ste drie keer en daarna keken we of we relatie konden opbouwen etc maar is nooit weer wat geworden.
Je klinkt én schrijft als een 14-jarige.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat klopt. Ik heb nooit goed nederlands gekund en verwoorden is moeilijk voor me
Alle reacties Link kopieren
Op mijn 14de had ik het niet met mannen over of ze kinderen woude en hoe ze relatie precies zagen en toekomst
Wauw een aanloop van 10 jaar en dan het punt zitten van langzaam doen. Wellicht dat het over 10 jaar wat is.

Of niet.
quote:Girlpower99 schreef op 21 februari 2017 @ 07:45:

Op mijn 14de had ik het niet met mannen over of ze kinderen woude en hoe ze relatie precies zagen en toekomstWilden.
Alle reacties Link kopieren
Niet tien jaar over gedaan elkaar zo nu en dN eens gesproken pas laatste jaar meer contact en laatste weken dagelijks maar laat maar mensen
Alle reacties Link kopieren
Je bent niet erg trouw en loopt al gauw je geilheid achterna. Misschien zijn er mannen die dit niet bezwaarlijk vinden dus naar die kan je beter uitkijken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Als jij uit de friendzone zou willen komen, en richting een echte relatie gaat - dan zul jij je kaarten op tafel moeten gooien.



Dus vertel hem wat je echt voelt. Leg hem uit dat je best snapt dat het allemaal erg vervelend is gelopen met je ex - maar dat het echt over is. Toon begrip voor zijn terughoudendheid om je te vertrouwen, want je was ook gewoon niet te vertrouwen.

Slaap NIET meer bij ex, ook niet om gewoon te slapen.

Laat zien dat je serieus bent en spreek uit wat je voelt en denkt.



En ja, dat is een risico om te nemen, maar voor zijn gevoel ligt het risico volledig bij hem. Hij is bang weer gekwetst te worden door jou.
Alle reacties Link kopieren
Grote kans trouwens dat je alweer gauw gaat rondkijken naar nieuwe spanning zodra hij in the pocket zit. En natuurlijk denk je nu oprecht van niet. Mensen veranderen niet zo gauw. Niet écht; niet wezenlijk.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Wat een ontzettend warrig verhaal!

Wat ik er uit begrijp is dat jij die jongen 2x hebt laten zitten voor je ex. Als ik hem was, zou ik er al lang klaar mee zijn, maar hij lijkt het mogelijk nog een kans te willen geven. Hij wil het gewoon heel rustig aan doen en zich niet gelijk binden.

Geef hem die ruimte, en kijk waar het schip strandt. Dus geen plan maken om 'langzaam op te bouwen'.
Ik snap hier echt geen kont van.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de reacties zeer triest dat ik mijn geilheid achterna loop ik heb verdorie maar een iemand wasr ik sels mee heb gehad en dat was pas na mijn 22ste dus zo zit ik niet in elkaar.

Ik geloof ook niet dat ik snel spanning zou zoeken want waarom zou ik zo lang voor ex kiezen.



Wel ik doe rustig aan zit in de nachtdienst en had iig appje of ik ook zin had even vanavond op het strand te lopen wat we laatste twee mAnden meestal zondags doen



Ik heb hem een keer laten gaan de eerste keer! En ben toen gewoon eerlijk geweest dat ik ook wat voelde voor n ander!
Wut? Ik versta er niks van.



Nogmaals laat die jongen lekker rustig aan doen.
Probeer het eens in het Engels, dan wil ik er best nog een keer naar kijken.
Alle reacties Link kopieren
Lieve Girlpower99, vertrouwen komt te voet en gaat te paard. Al dan niet met een prins op zijn rug. Die van 2007 vergaloppeert zich niet meer. Echt niet. En die ex is wat ie is.

Dus, ga lekker Tinderen, kijk wat er allemaal is en vergeet wat er was. Dat is voor iedereen het beste.
Alle reacties Link kopieren
Mooi volgens hem is het anders dan ik/wij dachten.

Vanavond gesprek gehad.

Hij gaf aan het destijds niet leuk te vinden wat ik deed maar is dat allang vergeten.

Hij geeft aan dat hij toen voor vriendschap heeft gekozen met mij.

Geef aan dat de spanning er altijd is geweest en aantrekkingskracht en dat die nu veel sterker word.

Is niet bang dat ik terug ga na ex want zegt ook laatste jaar ben je er altijd voor me geweest staat altijd voor me klaar en laat metken dat ik je dierbaar ben. Hij wil graag kijken of er meer in ziet maar is bang omdat hij nog nooit serieuse relatie heeft gehad of iets vast
Alle reacties Link kopieren
Nou, hartstikke mooi toch?!

Geniet van deze fase van elkaar steeds beter leren kennen, de vlinders, etc.

Ik hoop dat jullie samen heel gelukkig worden
Alle reacties Link kopieren
Lekker rustig aandoen en wie weet wordt het toch iets moois. Er is in ieder geval een klik en jullie trekken toch naar elkaar toe. Ik zou lekker tijdje met hem omgaan en zien waar het schip strandt. Het lijkt erop dat hij even de kat uit de boom kijken wat ik wel zou kunnen begrijpen. Succes en geniet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Girlpower99 schreef op 21 februari 2017 @ 21:41:

Mooi volgens hem is het anders dan ik/wij dachten.

Vanavond gesprek gehad.

Hij gaf aan het destijds niet leuk te vinden wat ik deed maar is dat allang vergeten.

Hij geeft aan dat hij toen voor vriendschap heeft gekozen met mij.

Geef aan dat de spanning er altijd is geweest en aantrekkingskracht en dat die nu veel sterker word.

Is niet bang dat ik terug ga na ex want zegt ook laatste jaar ben je er altijd voor me geweest staat altijd voor me klaar en laat metken dat ik je dierbaar ben. Hij wil graag kijken of er meer in ziet maar is bang omdat hij nog nooit serieuse relatie heeft gehad of iets vastLees nu pas dit bericht! Leuk voor je! Geniet ervan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven