Help, ik heb morgen een date!

09-10-2014 20:13 116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil er natuurlijk op en top uitzien dus ik heb een afspraak gemaakt bij de kapper. Ik dacht aan dit kapsel:



http://haartrends.net/wp- ... els-als-griekse-godin.png



Wat vinden jullie?
Alle reacties Link kopieren
Geweldig
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:vlindertje20 schreef op 09 oktober 2014 @ 20:34:

Ik wil het qua kleding wel simpel houden. Anders wordt het idd te veel voor een eerste date. Mijn make up hou ik ook naturel.

Maar waar gaat die eerste date plaatsvinden dan?



Een überchic diner in een sterrenrestaurant met daarna een bezoek aan de opera of ballet, dan kan ik me nog ìets bij je keuze voorstellen. Bij al het andere is het veel en veel te overdreven.
quote:doornroosje9 schreef op 09 oktober 2014 @ 20:50:

Ik vind dat van jou te eenvoudig, ik zou voor dit gaan.



[afbeelding]Mwoh, ik vind die wenkbrauwen een beetje té.
Alle reacties Link kopieren
Leuke jurk erbij en klaar ben je!



tsja.....
Alle reacties Link kopieren
We gaan gezellig sushi eten bij Little Budha in Amsterdam, dus dan lijkt zo een kapsel me wel gepast. Bovendien staat het erg mooi bij mijn gezicht. Ik hoop alleen niet dat het regent morgen!!!
Alle reacties Link kopieren
Oh no! Not done voor alleen een date.
quote:vlindertje20 schreef op 09 oktober 2014 @ 21:07:

We gaan gezellig sushi eten bij Little Budha in Amsterdam, dus dan lijkt zo een kapsel me wel gepast. Bovendien staat het erg mooi bij mijn gezicht. Ik hoop alleen niet dat het regent morgen!!!Please be informed that the Little Buddha Amsterdam is temporarly closed.



Kun je de kapper ook afbellen...
quote:famke76 schreef op 09 oktober 2014 @ 21:07:

Leuke jurk erbij en klaar ben je!



[afbeelding]
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss*Poes schreef op 09 oktober 2014 @ 21:01:

Wat vindt je vriend er van?Mijn vriend? De idioot. Hij denkt dat hij vrouwen kan versieren en ik trouw als een hond bij hem blijf? Ik heb gekozen voor een open relatie. Bovendien is mijn date veel leuker, daarom is het van essentieel belang dat ik er top uit zie. Zijn mond moet van verbazing en bewondering open vallen.
quote:bij_zonder schreef op 09 oktober 2014 @ 21:12:

[...]



Please be informed that the Little Buddha Amsterdam is temporarly closed.



Kun je de kapper ook afbellen...Mm, zal dat zijn nav de reservering van TO?
Alle reacties Link kopieren
quote:bij_zonder schreef op 09 oktober 2014 @ 21:12:

[...]



Please be informed that the Little Buddha Amsterdam is temporarly closed.



Kun je de kapper ook afbellen...
Alle reacties Link kopieren
Nog nooit had een leugen zulke korte benen gehad.
Alle reacties Link kopieren
quote:vlindertje20 schreef op 09 oktober 2014 @ 21:14:

[...]





Mijn vriend? De idioot. Hij denkt dat hij vrouwen kan versieren en ik trouw als een hond bij hem blijf? Ik heb gekozen voor een open relatie. Bovendien is mijn date veel leuker, daarom is het van essentieel belang dat ik er top uit zie. Zijn mond moet van verbazing en bewondering open vallen.

Jij hebt gekozen voor een open relatie? En dat weet jouw vriend ook?



Waarom niet uitmaken en rondneuken?
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
quote:bij_zonder schreef op 09 oktober 2014 @ 21:12:

[...]



Please be informed that the Little Buddha Amsterdam is temporarly closed.



Kun je de kapper ook afbellen...





OMG!! Ik wilde morgen nog een plekje reserveren bij Little Budha, aangezien ik mocht uitkiezen waar we onze voedsel zullen nuttigen.

Oke help me out!!! Waar kan ik samen met mijn date lekker sushi eten in Amsterdam?!
Alle reacties Link kopieren
quote:O.L.L.A schreef op 09 oktober 2014 @ 21:17:

[...]



Jij hebt gekozen voor een open relatie? En dat weet jouw vriend ook?



Waarom niet uitmaken en rondneuken?Nee mijn vriend weet er niet van. Ik hou hem als reserve, voor het geval toch niets wordt met mijn date.
Alle reacties Link kopieren
Dus iedereen hier zegt dat het veeeeeeeel te over de top is en to reageert met; "past prima bij die Sushi tent".



Whuh

Heb je alle reacties in je eigen topic niet gelezen, ofzo??



Dit kapsel is niet geschikt voor een date, het is een bruidskapsel, iets wat je dus bewaart als kapsel voor de dag, waarop je voor 1 (!!!!) keer alles uit de kast haalt. Alle andere dagen draag je geen bruidsjurk en geen bruidskapsel..
Alle reacties Link kopieren
quote:vlindertje20 schreef op 09 oktober 2014 @ 20:34:

Ik wil het qua kleding wel simpel houden. Anders wordt het idd te veel voor een eerste date. Mijn make up hou ik ook naturel.



Bij dat Griekse-godinnenkapsel hoort geen simpele kleding. Dat is net zoiets als een galajurk aantrekken bij een vettig en onverzorgd kapsel.



Dan zou ik eerder gaan voor een wat nonchalantere look: http://www.kapsels.net/ka ... eekkapsel-met-krullen.jpg

Hier past zowel een spijkerbroek met topje als een LBD bij.
quote:vlindertje20 schreef op 09 oktober 2014 @ 21:14:

[...]





Ik heb gekozen voor een open relatie.

Weet je vriend dat ook? Nee dus, die hou je als reserve. Bah, wat laf!



Bovendien is mijn date veel leuker, daarom is het van essentieel belang dat ik er top uit zie. Zijn mond moet van verbazing en bewondering open vallen.Met zo'n "ik wil het liefst vandaag nog trouwen" kapsel denk ik dat je weinig kans hebt
Alle reacties Link kopieren
meen je toch niet he ?? waarom geloof ik dit toch niet ...



maar als het echt waar is, pffff blijf gewoon jezelf en niet zo overdrijven hoor !



en je doet het om je vriend te pesten ? want je noemt hem idioot ???
Wees jezelf....
Alle reacties Link kopieren
quote:vlindertje20 schreef op 09 oktober 2014 @ 21:14:

[...]





Mijn vriend? De idioot. Hij denkt dat hij vrouwen kan versieren en ik trouw als een hond bij hem blijf? Ik heb gekozen voor een open relatie. Bovendien is mijn date veel leuker, daarom is het van essentieel belang dat ik er top uit zie. Zijn mond moet van verbazing en bewondering open vallen.

Yep, dat mond open vallen van verbazing zal wel lukken....

Ik als man zou zeggen, doe maar niet.
En nou is het afgelopen!
quote:vlindertje20 schreef op 09 oktober 2014 @ 21:17: Waar kan ik samen met mijn date lekker sushi eten in Amsterdam?!Bij de mac.
Alle reacties Link kopieren
Ow, ik lees nu je andere berichten. Een paar oude schoenen past er ook wel bij. Aan je voeten of thuis op de bank .
Dit topic is echt de moeite waard niet om te reageren. Het is of fake, of aandacht trekkerij...
Alle reacties Link kopieren
quote:karinr schreef op 09 oktober 2014 @ 21:20:

meen je toch niet he ?? waarom geloof ik dit toch niet ...



maar als het echt waar is, pffff blijf gewoon jezelf en niet zo overdrijven hoor !



en je doet het om je vriend te pesten ? want je noemt hem idioot ???





Ik begrijp echt niet waarom iedereen er zo van staat te kijken?

Er staat inderdaad bruidskapsel, maar een man weet heus niet dat het om een bruidskapsel gaat. Een man ziet een verzorgde dame met prachtig haar. Daar houden mannen van!
Alle reacties Link kopieren
quote:vlindertje20 schreef op 09 oktober 2014 @ 21:28:

[...]



Ik begrijp echt niet waarom iedereen er zo van staat te kijken?

Er staat inderdaad bruidskapsel, maar een man weet heus niet dat het om een bruidskapsel gaat. Een man ziet een verzorgde dame met prachtig haar. Daar houden mannen van!Je bent het verre van een dame. Je kan er mooi uit zien, maar een kutkarakter kan je moeilijk verbloemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven