Help!!!!!!!

09-03-2016 19:23 471 berichten
Lieve vriendinnen van het Viva-forum,



Wanhopig ben ik. Radeloos. Als über-geëmancipeerde man (ook wel: 'hork') sta ik voor een onmogelijke opgave waar ik zonder jullie hulp écht écht écht niet uit ga komen. Help mij! Please!



Jarenlang ben ik niet gewend geweest om mijn lief cadeautjes te geven. Het werd ernstig ontmoedigd, namelijk. Mijn cadeautjes-geef-gen is in die tijd afgestorven of zoiets. Onvindbaar. Als het er nog is doet het niets, in ieder geval. Paniek!



Normaalgesproken kan je goed met dit gebrek leven, ware het niet dat er onlangs een soort van engel mijn leven is binnengevlogen, die ik zonder enige aarzeling bijna direct zeer zorgvuldig in mijn vlindernetje heb gevangen. Gelukkig wilde ze niet wegvliegen toen ik het netje voorzichtig opende. Sterker nog: ze wil me weer een keer zien.



Nu is dit anders dan wat ik in het afgelopen decennium heb meegemaakt. Zij is een erg vrouwelijke vrouw en geeft mij de ruimte om een heer te zijn, een rol waarvan ik zeer kan genieten. Ik ben het alleen een beetje ontwend. Ergo mijn gigantische probleem: wat geef ik haar de volgende keer dat we elkaar zien?
quote:Dubbs schreef op 15 maart 2016 @ 23:26:

[...]



Hahaha, ik kan er natuurlijk niks over zeggen, privacy enzo. Maar het zal je niet verbazen dat ik het er niet op zou kunnen. En jij ook niet, dat weet ik zeker.
quote:Amand schreef op 16 maart 2016 @ 07:02:

[...]



Ik vind jou eigenlijk altijd vaag. Sorry

Oww dat geeft niet, ik snap mezelf soms ook niet en daar kan ik echt niet mee zitten, sorry.

(zie mijn motto trouwens)

Ik ben nou eenmaal koningin code-taal en daar ben ik trots op .

(De Davinci code is nou eenmaal mijn lievelings boek en film... )
Alle reacties Link kopieren
quote:Dubbs schreef op 15 maart 2016 @ 23:26:

[...]



Hahaha, ik kan er natuurlijk niks over zeggen, privacy enzo. Maar het zal je niet verbazen dat ik het er niet op zou kunnen. En jij ook niet, dat weet ik zeker.Niet chique, dit.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Very__Cherry schreef op 16 maart 2016 @ 12:40:

[...]



Niet chique, dit.nee, vind ik ook.
very metal
quote:Very__Cherry schreef op 16 maart 2016 @ 12:40:

[...]



Niet chique, dit.+1
quote:Very__Cherry schreef op 16 maart 2016 @ 12:40:

[...]



Niet chique, dit.

Dito.

zelfs heel lullig. Stel je es voor dat iemand dat hier over jullie zou zeggen?!
Alle reacties Link kopieren
Geef haar iets dat zij kan gebruiken in het huishouden.

Een keukenschort is ook altijd een welkom cadeau.
Joh overdrijf niet zeg. Ik geef niks prijs en dat Amand en ik niet door een deur kunnen weten we allemaal, dus geen geheim dat ik het er ook niet op zou kunnen.



Wel een goede les voor Amand zelf, die foto was nl niet voor mij bestemd maar is toch rondgegaan over de mail, en dat zelfs 2 keer.

Daarbij weet ik zijn voornaam, beroep en woonplaats.



Ik zal daar nooit wat mee doen of openbaar gooien, dit is nog uit het Brandende Vragen Tijdperk, alweer wat jaartjes. Ik denk dat dat vertrouwen er wel is tussen Amand en mij. Want ondanks dat we het niet met elkaar kunnen vinden, is er wel respect naar mijn idee.



Maar een grapje moet kunnen hoor. Sjongejongejongejonge...



Desgewenst verwijder ik dit weer maar misschien goed voor Amand om te weten.
Goed verhaal, Dubbs. Gewoon 'sorry' dat je zo lullig deed was geen optie zeker?
Alle reacties Link kopieren
quote:Dubbs schreef op 16 maart 2016 @ 16:58:

Joh overdrijf niet zeg. Ik geef niks prijs en dat Amand en ik niet door een deur kunnen weten we allemaal, dus geen geheim dat ik het er ook niet op zou kunnen.

"Niet chique" is niet overdreven. Het is toch ook niet chique om hier en plein publique iemand te beledigen omtrent diens prive-informatie (een foto is dat namelijk).

En je kletst je er niet uit, want je verwijst overduidelijk naar zijn foto. Niet naar zijn karakter.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Dat ik het er niet op zou kunnen is een belediging? Komop zeg. Wie kan het schelen dat ik dat vind?



Ik zie trouwens geen verschil tussen een belediging van iemands uiterlijk of innerlijk onaantrekkelijk vinden, voor mij gaat dat hand in hand, maar dat ter zijde.



Maar oke, dat had ik beter voor mezelf kunnen houden. Wat dat betreft een onhandige keuze en daarvoor wil ik best sorry zeggen.



Dus Amand sorry.



(Dat zou jou ook best wel eens sieren trouwens)
quote:Dubbs schreef op 16 maart 2016 @ 16:58:

Joh overdrijf niet zeg. Ik geef niks prijs en dat Amand en ik niet door een deur kunnen weten we allemaal, dus geen geheim dat ik het er ook niet op zou kunnen.



Wel een goede les voor Amand zelf, die foto was nl niet voor mij bestemd maar is toch rondgegaan over de mail, en dat zelfs 2 keer.

Daarbij weet ik zijn voornaam, beroep en woonplaats.



Ik zal daar nooit wat mee doen of openbaar gooien, dit is nog uit het Brandende Vragen Tijdperk, alweer wat jaartjes. Ik denk dat dat vertrouwen er wel is tussen Amand en mij. Want ondanks dat we het niet met elkaar kunnen vinden, is er wel respect naar mijn idee.



Maar een grapje moet kunnen hoor. Sjongejongejongejonge...



Desgewenst verwijder ik dit weer maar misschien goed voor Amand om te weten.Wat is goed voor Amand om te weten?

Dat jij het niet op hem zou kunnen?

Als ls jullie elkaar niet mogen is dat sowieso geen optie lijkt me, en wist hij dit allang



Al opgelost
Dank je, Dubbs. Zand erover.
Alle reacties Link kopieren
Eind goed al goed, de ballenbak kan weer open.



Enneh... wat nu?

Ik heb al verkering.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:cijfernerd schreef op 16 maart 2016 @ 16:52:

Geef haar iets dat zij kan gebruiken in het huishouden.

Een keukenschort is ook altijd een welkom cadeau.

Ik vind dit wel zo,n raar kadoo, dit kan echt niet, dat mag niet mogen dit.

Vind geen vrouw leuk hoor dit.

.

Hahaha...
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
En nu weer lief zijn tegen elkaar, hè? Zometeen kunnen we dit ook allemaal teruglezen op die malle site van Pascal.
óu sont les neiges d'antan

Maak het niet zo serieus allemaal. Het was echt niet lullig bedoeld.



Amand is een hele normale kerel en hij droeg een leuke trui.
Heerlijk toch ook dit forum Je wordt gelijk genadeloos teruggefloten als men vindt dat iets even niet door beugel kan. Haha
Alle reacties Link kopieren
quote:Very__Cherry schreef op 16 maart 2016 @ 17:27:

Eind goed al goed, de ballenbak kan weer open.



Enneh... wat nu?

Ik heb al verkering. Ik dacht altijd dat jij zo'n feestende vrijgezel was.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
quote:merano schreef op 16 maart 2016 @ 17:51:

[...]





Ik dacht altijd dat jij zo'n feestende vrijgezel was.Dat dacht ik ook
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dubbs schreef op 16 maart 2016 @ 17:37:

Heerlijk toch ook dit forum Je wordt gelijk genadeloos teruggefloten als men vindt dat iets even niet door beugel kan. Haha

Nou..op de Grolsch beugel dan maar he?

.

Proost!

Je hebt ook de stijgbeugel, maar die dient weer ergens anders veur.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven