Ik ben haar dochter niet meer?

10-01-2017 10:09 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
quote:nicole6592 schreef op 10 januari 2017 @ 10:39:

[...]





Hoezo goedkoop? Hij heeft mij vaker geld gegeven hoor. Het is niet zo van dat ik mijn vader niet ken, ik ken hem wel, ik weet wie hij is en heb hem vaak genoeg gezien en ja ik was ook boos op hem tot mijn 20e maar opgegeven moment moest ik zelf verantwoordelijk worden voor mijn leven en besloot ik niet meer om boos te zijn en mijn familie te leren kennen. Ik heb nichten gevonden die ik als goede vriendinnen beschouw en die meer contact met mij maken dan de andere kant van mijn moeders familie die nooit belt of ons komt opzoeken. Deze meiden hebben mijzelf zo vaak opgezocht ze doen vaak leuke dingen met mij, we gaan op vakantie, bellen, skypen, etc. Ze tonen oprecht interesse in mijn welzijn iets wat mijn moeder nooit echt heeft gedaan of mijn vader, dus nee ik heb geen spijt ik heb de liefste nichten erbij gekregen. En de nichten vanuit mijn moeders kant met wie ik ben opgegroeid daar hoor ik NOOIT iets van, zelfs als ik contact met hun opzoek.Waarom open je dan een topic. Eind goed al goed toch.
quote:nicole6592 schreef op 10 januari 2017 @ 10:26:

[...]





Zij wist al dat ik naartoe wilden gaan, maar ze zei als jij dat doet dan ben je mij dochter niet meer. En ja ik heb met trots die 300 euro aangenomen voor ''emotionele schade'' voor al die jaren.Dan was die schade niet zo groot dus.
Alle reacties Link kopieren
En in mijn vaders kant familie hebben ik ook een neef van mijn oom en tante die zwaar gehandicapt is en daar zorgen ze heel goed voor met liefde en al, dus het zijn geen mensen die je in de steek laten als je ziek bent.
In een eerder topic was je boos dat je moeder dingen voor je betaalde. Ik snap er eigenlijk niet veel meer van, je topics.
Alle reacties Link kopieren
Liefde is blijkbaar alleen te koop met geld voor jou..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:florence13 schreef op 10 januari 2017 @ 10:36:

loyaliteitsconflicten zijn altijd vervelend, blijkbaar vindt je moeder dat aangezien je vader jullie beiden in de steek gelaten heeft dat je loyaal naar haar kant moet zijn. Echter lijk jij dat anders te zien. En nu voelt je moeder zich in de rug gestoken. Daar lijkt het een soort van op neer te komen.



persoonlijk hou ik niet van situaties van "ik heb ruzie met A, dus jij moet ook boos zijn op A." Het was jouw keuze om naar je vader te gaan, maar het is je moeders keuze om geen contact met je te willen omdat jij dat gedaan hebt. Ik zou proberen met haar te praten, blijkbaar ben je toch belangrijk voor haar, anders was ze nu ook niet boos, dan interesseerde het haar niet of je wel of niet naar je vader ging.Ja zij heeft ook nooit gedaan wat ik wilde (zoals rust in huis creëren en nee ik ben nu 24 en hoef na al die jaren niet meer haar ''liefde'' te ontvangen, ik ben zowiezo klaar met haar. Te laat daarvoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Snowfall schreef op 10 januari 2017 @ 10:43:

In een eerder topic was je boos dat je moeder dingen voor je betaalde. Ik snap er eigenlijk niet veel meer van, je topics.Ja omdat ze zich schuldig voelden.
quote:Phaedra_ schreef op 10 januari 2017 @ 10:43:

[...]



Dan was die schade niet zo groot dus.Vandaar "maar" 300 euro
quote:nicole6592 schreef op 10 januari 2017 @ 10:45:

[...]





Ja zij heeft ook nooit gedaan wat ik wilde (zoals rust in huis creëren en nee ik ben nu 24 en hoef na al die jaren niet meer haar ''liefde'' te ontvangen, ik ben zowiezo klaar met haar. Te laat daarvoor.

Wat wil je met dit topic dan?

Horen dat ze idd een pleureswijf is?
quote:nicole6592 schreef op 10 januari 2017 @ 10:45:

[...]





Ja zij heeft ook nooit gedaan wat ik wilde (zoals rust in huis creëren en nee ik ben nu 24 en hoef na al die jaren niet meer haar ''liefde'' te ontvangen, ik ben zowiezo klaar met haar. Te laat daarvoor.Waarom open je dan een topic
Alle reacties Link kopieren
quote:nicole6592 schreef op 10 januari 2017 @ 10:43:

En in mijn vaders kant familie hebben ik ook een neef van mijn oom en tante die zwaar gehandicapt is en daar zorgen ze heel goed voor met liefde en al, dus het zijn geen mensen die je in de steek laten als je ziek bent.Maar je moeder met 4 koters zonder man, daar hebben ze nooit naar om gekeken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:nicole6592 schreef op 10 januari 2017 @ 10:43:

En in mijn vaders kant familie hebben ik ook een neef van mijn oom en tante die zwaar gehandicapt is en daar zorgen ze heel goed voor met liefde en al, dus het zijn geen mensen die je in de steek laten als je ziek bent.Maar hij heeft wel zijn vrouw met vier kinderen in het buitenland in de steek gelaten ?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 10 januari 2017 @ 10:48:

[...]



Maar je moeder met 4 koters zonder man, daar hebben ze nooit naar om gekeken.In een vreemd land.
Alle reacties Link kopieren
quote:Niceday76 schreef op 10 januari 2017 @ 10:47:

[...]



Waarom open je dan een topic



Dit inderdaad. De ene dag is je moeder een prima mens, de volgende dag is ze vreselijk. Je zit ermee dat ze jou niet meer wil zien/spreken en 5 minuten later ben je 'toch al klaar met haar'. Wat wil je nou eigenlijk?

Misschien is het handig om een keertje met een psycholoog te gaan praten over de tegenstrijdige gevoelens die je hebt.
Alle reacties Link kopieren
Je moeder was de slechterik die zich 4X liet zwanger maken door jou vader...

Heeft ze je vader gedwongen ?



Hij kwam leuke dingen doen met je maar in de tussen tijd werd je ook slecht behandeld door je moeder..



Waarom heeft hij jullie niet weggehaald bij haar ?

In de familie is een zwaar gehandicapt kind/volwassenen dus ze laten echt mensen die ziek zijn niet in de steek..

Alsof dat iets over een heel familie zeg..



Je vader liet jou bij een slechte moeder achter die jou mishandelde.. Ja echt liefde..



Hij heeft je zus geslagen !!



Maar het feit dat jij vooral over geld hebt zegt al genoeg over jou





Zoek therapie TO i.p.v een uitlaat klep op deze forum..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:zimi schreef op 10 januari 2017 @ 10:38:

Klinkt dat niet bekend, afkraken en verwachten dat er voor je wordt gezorgd?



Jij laat je nu ook met 300 euro en mooie praatjes inpakken door je vader. De vraag is of hij echt anders is of mooi weer speelt. Hij kwam leuke dingen doen terwijl je moeder natuurlijk ook geen 4 kinderen hun zin kan geven.Luister even dan, wie zegt dat ik met mijn vader spontaan weer contact wil? Ik heb hem 1x gezien na 9 jaar. Ik heb voor de rest geen contact met hem en wil dat ook niet, dat weet hij. Hij hoeft ook niet leuk te komen doen na al die jaren, maar ik ben niet iemand die verwacht dat er voor mij gezorgd wordt, ik ZORG al voor mijzelf sinds mijn 16e en heb het altijd met plezier gedaan. Dat 1 van mijn ouders er niet waren interesseert mij niet en zal mij ook nooit interesseren want ik weet niet hoe het is om twee liefdevolle ouders te hebben. En ja misschien heb ik het wel express gedaan om mijn moeder boos te maken want eerlijk gezegd heb ik ook geen band met haar, door heb ik in een depressie gezeten, jarenlang sinds kind thuis komen naar een huis dat niet emotioneel veilig was of fysiek veilig was, geslagen worden en dan verwacht worden niet te huilen, uitgescholden worden en geisoleerd worden elke vakantie aan moeten horen hoe ik een waardeloos kind was en dat andere kinderen beter waren, dat zijn dingen die ZIJ tegen MIJ heeft gezegd, of ''ik wilde dat mijn navelstreng jou had gestikt tijdens je geboorte'' of '' ik verbrand jou en sla jou knieeen totdat ze bloedden'' of ik hoop de bus jou overrijd'' en mijn ''lelijk, dom en mannelijk noemen''. Zulke dingen horen als ''basis'' als kind zijnde...ik kan niet in woorden uitleggen hoe verbaasd ik was als 8 jarig kind om zulke dingen te horen uit degene die voor jou hoef te zorgen en dan niet gewild te voelen. Ik heb jarenlang mijn mond dichtgehouden, de eer omhoog gehouden en nu wilt ze opeens moeder spelen? HOE dan? Ze zijn allebei slechte ouders geweest maar mijn vader was weggegaan en ik ben alleen maar boos op het feit dat hij mij heeft achtergelaten met mijn moeder die zo gemeen was.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 10 januari 2017 @ 10:49:

[...]



In een vreemd land.Ja wel ze hebben vaak contact met haar proberen op te nemen, zijn broers ze hebben vaak ook gebeld en proberen langs te komen maar ZIJ wilden niet.
Je vader was weggegaan en dat vind jij een betere keuze ?
Alle reacties Link kopieren
Lieve meid, ga in therapie
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je moeder van te voren niet heeft verzonnen dat haar man haar in een vreemd land alleen zou achter laten met 4 kinderen. Ik ken niet zoveel mannen die er voor kiezen om 4 kinderen op te voeden die niet van hem zijn. Je moeder heeft geroeid met de riemen die ze had. Ik kan mij best voorstellen dat zij geen geld overhoud om zo weg te geven.



Handig dat je vader dat wel kan. Hij heeft echter geen jaren voor jullie gezorgd. Wees eerlijk richting je moeder en laat haar niet zonder bericht zitten want dat verdiend zij niet.



Leuk dat je er een familie bij hebt. Zie het als een aanvulling en niet als vervanging. Ga van de week met een bos bloemen en een doos lekkers naar je moeder en zeg sorry voor je aanpak.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Na 9 jaar is 300 euro genoeg..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heel bijzonder hoe je je moeder allerlei verwijten maakt terwijl zij bij je gebleven is maar je vader die je verlaten heeft als kind maar toevallig met geld over de balk komt is een toffe peer. Je klinkt als een lekker type, jij.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 10 januari 2017 @ 10:56:

Je vader was weggegaan en dat vind jij een betere keuze ?Tuurlijk als je geen kinderen wilt en ze uitscheld....waarom neem je ze dan? waarom hou je ze dan? dan kan je toch ook eerder weggaan?
quote:mamsvan schreef op 10 januari 2017 @ 10:58:

Na 9 jaar is 300 euro genoeg..Ja, idd das ong 0,09 cent per dag
quote:Nootje90 schreef op 10 januari 2017 @ 10:57:

Lieve meid, ga in therapie2

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven