Ik wil weg bij hem, waar moet ik heen?

25-09-2016 02:56 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen..

Met lood in mijn schoenen ben ik dit bericht aan het typen maar weet mij geen andere raad..

Ik heb een zoontje van bijna 8 maanden en momenteel nog in een "relatie" met de vader van mijn zoon. We wonen samen maar het gaat echt niet meer. Hij heeft eerder een alcohol probleem gehad dit goed aangepakt maar helaas toch weer gefaald.. Hij scheld mij regelmatig uit, als hij weer dronken is slaat hij mij. Hij kleineert mij ook als hij nuchter is en bedreigd hij mij.

Toen ik zwanger was ben ik ontslagen en door de slechte start van mijn zoontje en door mijn eigen gezondheid niet instaat geweest om te werken.

Ook heb ik alles al geprobeerd om er met hem uit te komen, gesprekken met een relatie therapeut etc. Maar daar houd hij schijn op of zegt hij dat ik de boos doener ben.. Ik heb geen mogelijkheid om ergens een langere tijd te logeren.. Wie weet raad? Ik ga er zolangzamerhand aan onderdoor..
Alle reacties Link kopieren
quote:theamuts schreef op 26 september 2016 @ 13:54:

[...]





Sowieso ben je niet strafbaar als je met je kind gaat verhuizen. Je exvriend heeft, mits hij het kind heeft erkend, wel recht op een omgangsregeling.We hebben beide de voogdij. Als ik hem nu mee neem en "verdwijn" kan hij het gooien op ontvoering. Daarom heeft gister mij de politie geadviseerd om eerst contact op te nemen met veiligthuis.
quote:Quenya90 schreef op 26 september 2016 @ 13:56:

[...]





We hebben beide de voogdij. Als ik hem nu mee neem en "verdwijn" kan hij het gooien op ontvoering. Daarom heeft gister mij de politie geadviseerd om eerst contact op te nemen met veiligthuis.Heb je gebeld met veilig thuis,niet wahten op hun zelf bellen
Alle reacties Link kopieren
quote:Vlinder1963 schreef op 26 september 2016 @ 15:11:

[...]



Heb je gebeld met veilig thuis,niet wahten op hun zelf bellen



Heb 3x gebeld en telkens is het, ja het is heel erg druk dus we maken een spoed terugbel notitie.. Hebben ze me nou vanaf vanochtend beloofd.. "Sorry mevrouw maar het is enorm druk" zo komt mijn (ex) vriend thuis en kan ik dus niet bellen..



(Dan ben ik ook weer stiller hier, voor de mensen die zeuren dat ik niet reageer..)
quote:Quenya90 schreef op 26 september 2016 @ 16:04:

[...]





Heb 3x gebeld en telkens is het, ja het is heel erg druk dus we maken een spoed terugbel notitie.. Hebben ze me nou vanaf vanochtend beloofd.. "Sorry mevrouw maar het is enorm druk" zo komt mijn (ex) vriend thuis en kan ik dus niet bellen..



(Dan ben ik ook weer stiller hier, voor de mensen die zeuren dat ik niet reageer..)Pffff wat een zeik
Alle reacties Link kopieren
quote:Vlinder1963 schreef op 26 september 2016 @ 15:11:

[...]



Heb je gebeld met veilig thuis,niet wahten op hun zelf bellen Enig idee hoe druk het daar is?
quote:tvandattum schreef op 26 september 2016 @ 17:23:

[...]





Enig idee hoe druk het daar is?Ja en? daarom mag ze maar niet bellen?,juist als instanties het druk hebben moet je blijven bellen net zo lang tot ze je helpen.
Was de politie niet geïnteresseerd in de opvoedsituatie? Omdat je kind in Een situatie zit waar kennelijk sprake is van huiselijk geweld. Politie ( buurtagent) zit ook in het Wij team. Net als maatschappelijk werk en centrum jeugd en gezin etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven